Gå til innhold

Er du så fornøyd med et produkt at du «hamstrer»?


Marigrete

Anbefalte innlegg

Jeg har forelsket med i et aloe vera produkt fra blivakker (holika holika soothing gel), og er fristet til å bestille 10 stk så jeg er sikker på å ha lenge hvis produktet plutselig skulle gå ut av salg😆

Noen som har det likedan med produkter dere er veldig fornøyde med?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp. Fant en fantastisk håndkrem og bestilte masse. 

Anonymkode: f322a...1ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker en bestemt lepomade hver dag, flere ganger om dagen. Så stengte butikken på nærsenteret som førte den, og det betydde at jeg fra da av måtte reise med t-banen til et annet senter og kjøpe den på butikk der om jeg skulle ha den. Det ble litt mye pes.  Så jeg gikk på internett, og så at minstesummen de krevde i nettbutikken for å sende portofritt var så og så mye. Så da bestilte jeg et lass av den lepomaden, så nå ligger det en hel haug i skuffen. De blir brukt opp etterhvert! :) 

Det er en helt vanlig lepomade, PL3, kjøpt på Vita. Men den er så god! (og jeg har prøvd MANGE lepomader opp gjennom årene!)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, gjorde det før, men ikke nå lengre. 

Hvorfor skal jeg gidde å oppbevare et produkt som blir dårligere for hver måned som går, i stedet for å kjøpe et ferskt fra hylla? :) Hva om jeg finner en ny favoritt, og da har 5+ av den gamle favoritten å bruke opp først? Nå har jeg luksusen å velge hver gang jeg går tom for noe, om jeg vil kjøpe det samme produktet eller prøve noe nytt. Jeg har bare én av hver ting på badet, alt fra fuktighetskrem, shampo, til mascara og øyebrynspenn. 

Det er et skikkelig i-landsproblem å bli bekymret for at et produkt går ut av produksjon, og jeg vil ikke ha for mye ting i huset mitt.

Anonymkode: e6874...0a6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg hamstrer ikke hudpleieprodukter. Holdbarheten på de fleste slike produkter er begrenset, dvs. at de blir mindre effektive eller i verste fall skadelige for huden. Hudpleieprodukter som har skiftet lukt, farge eller konsistens går rett i bøtta hos meg, i alle fall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg kommer over et godt tilbud på produkter jeg bruker daglig kjøper jeg kanskje 2-3 ekstra. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Marigrete skrev:

Jeg har forelsket med i et aloe vera produkt fra blivakker (holika holika soothing gel), og er fristet til å bestille 10 stk så jeg er sikker på å ha lenge hvis produktet plutselig skulle gå ut av salg😆

Noen som har det likedan med produkter dere er veldig fornøyde med?

JEG HAR GJORT NØYAKTIG DETTE MED SAMME PRODUKTET. HAHAHAH 

Men du får maks fem av gangen. Gjør det 🍃 

Anonymkode: d2e2d...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Produktene fra Soap & Glory, fikk nettopp en svær pakke i posten 🙈

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.7.2020 den 13.29, Million skrev:

Jeg bruker en bestemt lepomade hver dag, flere ganger om dagen. Så stengte butikken på nærsenteret som førte den, og det betydde at jeg fra da av måtte reise med t-banen til et annet senter og kjøpe den på butikk der om jeg skulle ha den. Det ble litt mye pes.  Så jeg gikk på internett, og så at minstesummen de krevde i nettbutikken for å sende portofritt var så og så mye. Så da bestilte jeg et lass av den lepomaden, så nå ligger det en hel haug i skuffen. De blir brukt opp etterhvert! :) 

Det er en helt vanlig lepomade, PL3, kjøpt på Vita. Men den er så god! (og jeg har prøvd MANGE lepomader opp gjennom årene!)

Den hørtes bra ut, kanskje jeg skal prøve den 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å kjøpe ekstra hvis noen av hudpleieproduktene jeg bruker er på tilbud. Men så synes jeg det er ofte tilbud da, så kjøper bare inn en ekstra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Savex-leppomaden, og da de plutselig ikke solgte den noensteder her lenger for et par år siden så kjøpte jeg en 24-pakning på ebay. Har igjen over halve eska enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske at jeg hadde gjort det med Saba-bind før de gikk ut av produksjon. Jeg synes bindene nå er klamme (plastbasert). Hvis noen vet om et avsidesliggende samvirkelag med en kasse så si fra. Jeg er villig til å kjøre langt for Saba-bind.

Anonymkode: 410a7...7ff

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.7.2020 den 14.54, AnonymBruker skrev:

JEG HAR GJORT NØYAKTIG DETTE MED SAMME PRODUKTET. HAHAHAH 

Men du får maks fem av gangen. Gjør det 🍃 

Anonymkode: d2e2d...bb1

Hva slags produkt er det?

Anonymkode: 83018...f03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker alltid ørepropper om natten, men har kun funnet én type som stenger lyden greit ute. Den finner jeg ikke lenger på noen norske apotek. Derfor bestiller jeg en haug på nettet hver gang lageret mitt går tomt 😊

Anonymkode: 58373...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hamstrer gjerne. Som rødhåret med blek fregnehud og fargeløse vipper og bryn, synes jeg det kan være vanskelig å finne sminke som passer til mine farger. Særlig gjelder det mascara. Det er typisk at når jeg finner en jeg liker godt, går den ut av produksjon. 

For ikke lenge siden hamstret jeg en masse mascaraer i plommelilla og kobberfarge på Normal. De var nedsatt til 55 kr. stykk siden de er på vei ut. Det var disse: 

P-80672.jpeg

 

P-80674.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hamstrer CeraVe krem til ansikt og kropp når det er tilbud. 

Anonymkode: 96133...fc9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2020 den 14.09, AnonymBruker skrev:

Hva slags produkt er det?

Anonymkode: 83018...f03

Aloe vera krem, 99% aloe vera. Nydelig lukt, god krem.

Anonymkode: d2e2d...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker alltid ørepropper om natten, men har kun funnet én type som stenger lyden greit ute. Den finner jeg ikke lenger på noen norske apotek. Derfor bestiller jeg en haug på nettet hver gang lageret mitt går tomt 😊

Anonymkode: 58373...dbe

Hva slags ørepropper er dette og hvor bestiller du? Bruker ofte selv og er ikke helt fornøyd med de jeg finner på apoteket, så tar gjerne imot tips :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper alltid inn ekstra av maskaraen jeg bruker hvis den er på tilbud eller jeg er på reise.. så har alltid 3-4 liggende i en skuff 😅

Anonymkode: 99f58...f63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...