Gå til innhold

Hva er din bmi og hvilken størrelse bruker du i klær?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bmi på 13,5 og str er 32/34. Selv om noe blir litt stort så har begynt å se på klær i barneavd 😕

Anonymkode: f6b69...1ed

😮Håper du får behandling.

Anonymkode: 7b760...f96

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min BMI er 22,3 og jeg bruker str M i klær. Kunne sikkert brukt S i en del plagg, men jeg kan ikke fordra stramme klær eller klær som klistrer seg over pupper og mage. Liker at det sitter litt løst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27,9. Bruker m/l/xl i overdeler, l/xl/xxl i bukser, m/l i skjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.7.2020 den 20.19, AnonymBruker skrev:

Bmi på 13,5 og str er 32/34. Selv om noe blir litt stort så har begynt å se på klær i barneavd 😕

Anonymkode: f6b69...1ed

Det kan umulig være bra..

Anonymkode: f6b69...1ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMI på 25,9, bruker stort sett XS/S i overdeler, XS/S i kjoler og rundt 26"/S/34/36 i bukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmi 31.1 og var på shopping idag for første gang på ca 4år😅 

Størrelser er jo totalt umulig å få orden på. En str 44 topp kunne like gjerne vært 50 så stor som den var. En str 48 bukse kunne vært str 42 så "liten" som den var. Og de forskjellene fra butikk til butikk altså🙄

Så alt fra str 40 til str 50 har det gått i idag. 

Endret av S4050-R40B
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

170 cm/62 kg/21.5 Bmi. Bruker medium og strl 38 stort sett. Er ganske grovbygd, en sjelden gang sitter 36/small bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bmi 24,9, bruker xs/s i overdel, m i bukser. Alt fettet mitt har lagt seg på lår/rumpe heldigvis

Anonymkode: 6a20a...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.7.2020 den 18.29, AnonymBruker skrev:

Min bmi er 21,6. Bruker str. s og xs, 34/36.

Alle bærer vekten så forskjellig, så vil bare se om det er store forskjeller med tanke på bmi og størrelse.

Anonymkode: e757c...db9

Føler det er større forskjell i hvor trange klær folk går med. Jeg ser smålubne kvinner i stramme singleter, som sikkert jeg med bmi på 19 ikke ville brukt. Så de ville sikkert svart at de bruker S. Samtidig varierer størrelser veldig fra butikk til butikk. Jeg liker at klærne er litt løse og bruker som regel S i bukse (bruker heller belte) og M i overdel. Det gjorde jeg også som anorektisk for noen år siden, selv om jeg sikkert hadde fått på meg xxs også.

Anonymkode: 81151...d34

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 i BMI og stort sett str M eller 38/40. Men det varierer fra butikk til butikk. Har alt fra str 36 til 42 og S til L. 

Anonymkode: befff...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmi 28 og bruker m/l eller 40/42.

Anonymkode: acbe4...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler det er større forskjell i hvor trange klær folk går med. Jeg ser smålubne kvinner i stramme singleter, som sikkert jeg med bmi på 19 ikke ville brukt. Så de ville sikkert svart at de bruker S. Samtidig varierer størrelser veldig fra butikk til butikk. Jeg liker at klærne er litt løse og bruker som regel S i bukse (bruker heller belte) og M i overdel. Det gjorde jeg også som anorektisk for noen år siden, selv om jeg sikkert hadde fått på meg xxs også.

Anonymkode: 81151...d34

Ikke sant! Husker en innpåsliten salgsperson i en klesbutikk som stod utenfor prøverommet da jeg prøvde en kjole og sa "kan jeg se?". Var fornøyd med kjolen i størrelse 36 men hun sa "den er for stor for deg, du må gå ned en størrelse". For meg satt den perfekt. Min BMI er 19.

Anonymkode: 7b760...f96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18.9 bruker 34/XS.

Skal ned 3 kg til og da ender jeg på 17.8 men fremdeles 34/XS.

Anonymkode: dc38c...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

18.9 bruker 34/XS.

Skal ned 3 kg til og da ender jeg på 17.8 men fremdeles 34/XS.

Anonymkode: dc38c...09b

Hvorfor? Man skal helst ikke slanke seg om man er normalvektig for det fucker opp systemet. Å gjøre det slik man er undervektig er bare trist. Søk hjelp er du snill? Det er mange grunner til å bevare normal kroppsvekt, men i farten hjerte, kar sykdommer, benskjørhet, håravfall, infertilitet..... Ikke bra.

Anonymkode: 748bb...546

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min BMI er ca 16.5 og jeg bruker xs. Størrelsen passer som oftest veldig bra. Så jeg er undervektig. Bryr meg ikke om jeg legger på meg litt, men det skjer bare ikke. Har prøvd litt, men jeg virker bare å være stuck på omkring nåværende vekt. Men tror egentlig ikke det et så viktig, jeg er sunn ellers. 

Anonymkode: 7a1bb...061

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMI ca 28. Bruker S/M i overdeler og L i underdeler. Klesstørrelsen har endret seg lite siden jeg hadde BMI på 24, toppene i M henger litt mindre og XS passer ikke slik det gjorde før (jeg hadde ekstremtsmal overkropp), og de strammeste av buksene mine er enda trangere i låra, men det er det eneste 

Anonymkode: dc0a0...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min BMI er 23,9, og jeg bruker S/M eller 36/38.

Endret av Nuttery
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...