AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #1 Del Skrevet 7. juli 2020 Vil ha rumpe. Men vet ikke om trening hjelper noen som faktis har nådd gode resultater for rumpa uten å få massive mannleg? Anonymkode: 8fe33...33e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #2 Del Skrevet 7. juli 2020 Den første ser veldig fake ut! Hadde hun har mer muskler på resten av kroppen, så kanskje, men armene f eks ser jo ikke særlig trente ut. Pluss at jeg ikke skjønner at så stor forskjell mellom over- og underkropp er noe å trakte etter, men vet jo at det er trendy. De to mellomste bildene skal være samme dama? Her er jo vinkelen totalt forskjellig, så umulig å se hvor mye forskjell hun har trent på seg, men hun ser ihvertfall ekte ut. Den siste rumpa ser for rund ut til å være ekte. Den eneste fine var hun i midten, som har en normal godt trent rumpe. Men alle kan selvsagt likevel ikke trene på seg en sånn, det kommer helt an på gener. Anonymkode: ac7ae...ad3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #3 Del Skrevet 7. juli 2020 Trur nederst er fack/fotoshop men den i midten ser realistisk ut. Krever riktig nok rett genetikk. Anonymkode: f219f...764 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #4 Del Skrevet 7. juli 2020 Disse jentene har jo lår også da. Ja jeg har fått en mye større og mer muskuløs rumpe av styrketrening og jeg har også fått større og mer muskuløse lår, noe jeg ønsket. Det er mulig å få bedre rumpe uten at lårene vokser mye, men hvis du vil ha en skikkelig stor og trent rumpe må du nok regne med større lår også Anonymkode: a5fe6...c0a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #5 Del Skrevet 7. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Disse jentene har jo lår også da. Ja jeg har fått en mye større og mer muskuløs rumpe av styrketrening og jeg har også fått større og mer muskuløse lår, noe jeg ønsket. Det er mulig å få bedre rumpe uten at lårene vokser mye, men hvis du vil ha en skikkelig stor og trent rumpe må du nok regne med større lår også Anonymkode: a5fe6...c0a Syntes store lår er fine. Men mente muskuløse lår. Altså at de ser muskuløse ut hele tiden. Anonymkode: 8fe33...33e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #6 Del Skrevet 7. juli 2020 Den siste der har nok hatt seg en tur innom photoshop. Tilsv. stuss som de to første er oppnåelig med riktig kosthold og store mengder knebøy og hip-thrusts. Anonymkode: 0dba8...d01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #7 Del Skrevet 7. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Syntes store lår er fine. Men mente muskuløse lår. Altså at de ser muskuløse ut hele tiden. Anonymkode: 8fe33...33e Hæ? Så du ønsker en stor sprettrumpe med store lår som ikke ser muskuløse lår? Eller misforstår jeg? For det er ikke vanskelig nei, da må du bare Ha kroppsfett over musklene og kvinner lagrer jo ofte mye fett på lår og rumpe☺️ Anonymkode: a5fe6...c0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #8 Del Skrevet 7. juli 2020 Herrejesus! Da jeg var ung, ville vi for all del ikke ha stor rumpe. Jeg synes fremdeles ikke det er noe fint. Men litt fast og spenstig bør den selvsagt være. Anonymkode: 2eb50...96b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #9 Del Skrevet 7. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Så du ønsker en stor sprettrumpe med store lår som ikke ser muskuløse lår? Eller misforstår jeg? For det er ikke vanskelig nei, da må du bare Ha kroppsfett over musklene og kvinner lagrer jo ofte mye fett på lår og rumpe☺️ Anonymkode: a5fe6...c0a Ja.hmm Anonymkode: 8fe33...33e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #10 Del Skrevet 7. juli 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Herrejesus! Da jeg var ung, ville vi for all del ikke ha stor rumpe. Jeg synes fremdeles ikke det er noe fint. Men litt fast og spenstig bør den selvsagt være. Anonymkode: 2eb50...96b Jada, er det jeg mener. Men puppene mine er ganske store. Vil ha rumpa like stor. Syntes ikke det ser fin ut når det ikke er balanse. Nå er jeg slank med store bryst. Vil ha rumpa som matcher kroppen min forfra Anonymkode: 8fe33...33e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2020 #11 Del Skrevet 7. juli 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Så du ønsker en stor sprettrumpe med store lår som ikke ser muskuløse lår? Eller misforstår jeg? For det er ikke vanskelig nei, da må du bare Ha kroppsfett over musklene og kvinner lagrer jo ofte mye fett på lår og rumpe☺️ Anonymkode: a5fe6...c0a Retter litt på meg selv. Det er enklere å ha stor sprettrumpe og store lår uten synlige muskler enn med. Men du må regne med å spise mye, legge på deg noe fett og du må sannsynligvis løfte i flere år, men det er litt avhengig av utgangspunktet ditt og genene. Jeg ser litt ut som hun i midten nå etter fire år med styrketrening, bare at jeg har litt større overkropp også. Veier i dag 59 kg, da jeg startet veide jeg 48 og var undervektig. Anonymkode: a5fe6...c0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #12 Del Skrevet 8. juli 2020 De står jo med rumpa ut i været for at den skal se større ut Anonymkode: ffd7e...1c4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #13 Del Skrevet 8. juli 2020 Ja, det er fullt mulig å få en rumpe som hun i midten ved hjelp av tung styrketrening. Øvelser som sumo markløft, hip thrusts, ett bein markløft og utfall trener glutes maximus. Anonymkode: 81624...881 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #14 Del Skrevet 8. juli 2020 De bildene har alt med vinkler å gjøre. Hun i midten kan ha tatt bildene på samme dag liksom. Personlig liker jeg best liten rumpe, og å være smal generelt. Men heller litt stor rumpe enn store pupper hvertfall. Har aldri forstått hvorfor noen ønsker å trene seg til store lår. Man ser jo bare lubben ut med klær på. Har du prøvd å bare legge på deg litt? Kan jo hende du får en større rumpe uten at du må drive hard styrketrening. Anonymkode: a496a...204 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #15 Del Skrevet 8. juli 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: De bildene har alt med vinkler å gjøre. Hun i midten kan ha tatt bildene på samme dag liksom. Personlig liker jeg best liten rumpe, og å være smal generelt. Men heller litt stor rumpe enn store pupper hvertfall. Har aldri forstått hvorfor noen ønsker å trene seg til store lår. Man ser jo bare lubben ut med klær på. Har du prøvd å bare legge på deg litt? Kan jo hende du får en større rumpe uten at du må drive hard styrketrening. Anonymkode: a496a...204 Menn skal foretrekke bryster over rumpe. Bryster er unikt for kvinner slik de er. Rumpe er androgynt. Anonymkode: 95e43...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #16 Del Skrevet 8. juli 2020 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn skal foretrekke bryster over rumpe. Bryster er unikt for kvinner slik de er. Rumpe er androgynt. Anonymkode: 95e43...84f Skal? Nå er jeg dame da, og sier hva jeg hadde foretrukket å ha selv. Har alltid likt best små litt spretne pupper. Lange kløfter som blir store hengepupper er virkelig stygt i mine øyne. Liker ikke stor rumpe heller, men heller det en store deigete pupper som bare er i veien. Anonymkode: a496a...204 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #17 Del Skrevet 8. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Menn skal foretrekke bryster over rumpe. Bryster er unikt for kvinner slik de er. Rumpe er androgynt. Anonymkode: 95e43...84f Nei, kvinner fekk bryst fordi vi ikke går på fire bein lenger. Rumpa er mao ikke like langt opp i trynet på mannfolka. Så da utviklet vi pupper. Anonymkode: e686a...2fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #18 Del Skrevet 8. juli 2020 Du kan trene deg til større gluteus ja, faktisk sånn som på bildene uten å trene særlig overkropp, men det tar år og ikke måneder hvor du trener tre ganger i uka ned vekter. Og du må løfte tungt og med få repetisjoner. Eksplosivt. Kreatin monohydrat og høyt proteininnhold i kost hjelper. Hip trust, markløft, bulgarske utfall, strikk krabbegange, knebøy, glute bridge. Få noen til å lære deg god teknikk så du ikke skader deg. Anonymkode: 4150b...1bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #19 Del Skrevet 8. juli 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Menn skal foretrekke bryster over rumpe. Bryster er unikt for kvinner slik de er. Rumpe er androgynt. Anonymkode: 95e43...84f Anatomisk sett er hoftene og bekkenet til menn og kvinner svært forskjellige og derfor også hvordan musklene festet på bekkenet forskjellige. En manns gluteus mini, medi og maximus er mer kantet enn en kvinnes fordi bekkenet er smalere. Rett og slett fordi de ikke føder. Absolutt ikke en androgyn kroppsdel og anatomisk svært forskjellig. Anonymkode: 4150b...1bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2020 #20 Del Skrevet 12. juli 2020 Ja er mulig men husk at de også jukser med vinkler samt har pumpet opp rumpa med blod før bildet.. rumpa er en jævlig lett muskel og få pump i også. jeg som man kan gjøre mye av det samme i overkroppen, hvor jeg pumper meg litt ekstra opp lener meg mot kamra og ser 10 kg større ut! Anonymkode: 5e8ef...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå