Gå til innhold

Kan man få sånn rumpe av styrketrening?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 8.7.2020 den 13.53, AnonymBruker skrev:

Menn skal foretrekke bryster over rumpe. Bryster er unikt for kvinner slik de er. Rumpe er androgynt.

Anonymkode: 95e43...84f

Jeg er ass mann!! 

Anonymkode: 5e8ef...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Warrior

Det første og nederste ser for fake ut, men ja du får bra rumpe av trening. Som hun i midten. Mye hottere enn de som opererer den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Rart hvordan moten endrer seg. Nå trener damer for å få store rumper. For bare 10 år siden, trente vi for å minske bakenden. Ikke lenge før nå, så skal man ha små rumper igjen. Hva med å trene fordi det gjør godt for kroppen din? Trening er helsebringende og sunt. Hvorfor ikke la det være fokus?

Anonymkode: d4c4f...378

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rart hvordan moten endrer seg. Nå trener damer for å få store rumper. For bare 10 år siden, trente vi for å minske bakenden. Ikke lenge før nå, så skal man ha små rumper igjen. Hva med å trene fordi det gjør godt for kroppen din? Trening er helsebringende og sunt. Hvorfor ikke la det være fokus?

Anonymkode: d4c4f...378

Ok

Anonymkode: 5e8ef...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bra setemuskler etter bare trening. Bruker et apparat som er beregnet på å trene baken. Bare 30 reps på hvert ben. Ikke bruker jeg mange kg heller. Men mulig jeg bare er godt genetisk disponert da, eller fordi jeg alltid har holdt på en eller annen form for idrett/trening. Ikke like stor som første og siste bilde, men de tror jeg nok ikke er naturlige basert på resten av kroppfigurene deres, ikke vil jeg ha så stor heller, bare bevare fasongen jeg allerede har, litt mindre enn deres. Trener 3-5 dg i uken.

Anonymkode: bffd5...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser jo bra ut alt sammen! De trykker ut magen for å overdrive men ja skjønner vinkler har mye å si😊

Anonymkode: 5e8ef...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.7.2020 den 12.23, AnonymBruker skrev:

Vil ha rumpe. Men vet ikke om trening hjelper

noen som faktis har nådd gode resultater for rumpa uten å få massive mannleg?

Anonymkode: 8fe33...33e

 

Hvis du trener styrke riktig, og spiser riktig, vil musklene dine vokse seg større, i den formen dine gener har gitt dem. Noen får sånne rumper som det der, mens andre har muskler med annen form. Dette varierer ganske mye fra person til person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Yme skrev:

 

Hvis du trener styrke riktig, og spiser riktig, vil musklene dine vokse seg større, i den formen dine gener har gitt dem. Noen får sånne rumper som det der, mens andre har muskler med annen form. Dette varierer ganske mye fra person til person.

Yme! Det var lenge siden. 

Avsporing slutt. Skulle bare si hei 🥰

Anonymkode: 48cde...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Yme! Det var lenge siden. 

Avsporing slutt. Skulle bare si hei 🥰

Anonymkode: 48cde...2ae

 

Ja, helt plutselig! 😂 Håper du har det fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mulig, med mye hardt arbeid og mye tunge vekter. 

Sjekk Bret Contreras alias Glute guy på Instagram, han driver Glute Lab i USA og er en personlig trener som er spesialisert på området gjennom mange år. Det var han som «fant opp» hipthrust. Flere av jentene der løfter 3x sin egen kroppsvekt, uten å se mandige ut i det hele tatt. 

Anonymkode: c86fe...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chloe Ting har trenings videoer for større rompe på YouTube. Har også sett Kim K sin trenings rutine for rompe på youtube. Om du gjennomfører disse jevnlig så vil rompen din endre seg. Har selv gjort en 21 day challange og rompen min er blitt markant fastere og større. 

Anonymkode: 28b35...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...