Gå til innhold

Hvor drøy kan du være mot ukjente?


Kinksten

Anbefalte innlegg

Denne går kanskje med til gutter, men jente må gjerne svare de også. Hvor "drøy" har du vært mot ukjente i forsøk på å få sex eller i flørting, og sluppet unna med det? Har du kanskje sagt "pen rumpe" til noen du stod bak i køen som et kompliment? Har du, som en venn av meg, sagt til noen (med glimt i øyet) "du er så fin at jeg vil voldta deg" - og det faktisk har endt med sex. (frivillig så klart!!!)

Så spørsmålet er egentlig, hvor direkte kan man være? I Norge liker mange det ikke når noen er direkte, men på en annen side er det mange som syntes det er litt forfriskende å være på ferie i et annet land og oppleve hvor direkte de er der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På åttitallet var vi noen jenter som var på russetur til Kos. På stranden var det noen gutter som tøffet seg og drev med litt før breial sexflørting. Så jeg reise meg opp og gikk bort til dem. På den tiden var det vanlig å sole seg toppløs, og bikinibuksen var sånn med lisseknytting på siden, så jeg så ganske avkledd ut. Jeg sa til han som tøffet seg mest: "Hvis du tør å gå ned til vannet uten badebukse og hoppe uti, skal jeg suge deg når du kommer opp."

Jeg husker han ble stresset. Han så frem og tilbake på meg og på stranden. Det var bare ca 20 meter dit, men det var fullt av andre som solte seg - stort sett yngre folk. Gutta rundt plystret og heiet. Han trakk i shortsen, hadde en begynnende ståpikk. Dette var vanskelig. Suge meg? Hvor? Her! Foran gutta? Ja, her. Hvis du gjør det. Eller tør du ikke?

Han turde ikke. Så jeg snudde meg, gikk tilbake og de roet seg. Etterpå spurte de andre jentene om hva jeg hadde gjort hvis han hadde gjort det jeg sa. Aner ikke. Men jeg tror jeg hadde vært nødt til å følge opp.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det drøyt å si "liker du røff sex?" 

Anonymkode: 55aff...b27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Kinksten skrev:

Denne går kanskje med til gutter, men jente må gjerne svare de også. Hvor "drøy" har du vært mot ukjente i forsøk på å få sex eller i flørting, og sluppet unna med det? Har du kanskje sagt "pen rumpe" til noen du stod bak i køen som et kompliment? Har du, som en venn av meg, sagt til noen (med glimt i øyet) "du er så fin at jeg vil voldta deg" - og det faktisk har endt med sex. (frivillig så klart!!!)

Så spørsmålet er egentlig, hvor direkte kan man være? I Norge liker mange det ikke når noen er direkte, men på en annen side er det mange som syntes det er litt forfriskende å være på ferie i et annet land og oppleve hvor direkte de er der. 

Å true folk med å voldta de høres ut som en kjempeidè 🤮

Anonymkode: d6ffb...ed6

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å true folk med å voldta de høres ut som en kjempeidè 🤮

Anonymkode: d6ffb...ed6

Å bruke det som en sjekkereplikk, vitner i alle fall om total mangel på følehorn.

Anonymkode: cd244...449

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Ikke sagt noe veldig drøyt for å få sex. Kanskje «du er så digg jeg vil ha deg nå» men det er ikke drøyt da. Noen sa til meg en gang «jeg vil lage barn med deg» var ikke noe jeg tente på så ble ingen sex. Snakk om å være direkte. Går da for faen ikke å lager barn med hvem som helst. Opplevd drøyere ting/kommentarer fra fremmede men det vil jeg ikke skrive om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok henne med inn på toalettet og knuller henne. Vi hadde ikke sagt et ord til hverandre, kun blikkontakt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste jenter setter svært lite pris på at gutter er «drøye» når de prøver seg. Dersom de vil «få seg noe», er dette en utrolig dum og lite gjennomtenkt fremgangsmåte. Gutter med manglende sosiale antenner er utrolig turn-off.

Anonymkode: 6df4a...aac

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Tok henne med inn på toalettet og knuller henne. Vi hadde ikke sagt et ord til hverandre, kun blikkontakt. 

Det der er faktisk kjempesexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Tok henne med inn på toalettet og knuller henne. Vi hadde ikke sagt et ord til hverandre, kun blikkontakt. 

Voldtok du henne?

Anonymkode: d9e8b...07f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Tok henne med inn på toalettet og knuller henne. Vi hadde ikke sagt et ord til hverandre, kun blikkontakt. 

Fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.7.2020 den 0.12, Kinksten skrev:

Denne går kanskje med til gutter, men jente må gjerne svare de også. Hvor "drøy" har du vært mot ukjente i forsøk på å få sex eller i flørting, og sluppet unna med det? Har du kanskje sagt "pen rumpe" til noen du stod bak i køen som et kompliment? Har du, som en venn av meg, sagt til noen (med glimt i øyet) "du er så fin at jeg vil voldta deg" - og det faktisk har endt med sex. (frivillig så klart!!!)

Så spørsmålet er egentlig, hvor direkte kan man være? I Norge liker mange det ikke når noen er direkte, men på en annen side er det mange som syntes det er litt forfriskende å være på ferie i et annet land og oppleve hvor direkte de er der. 

Elsker direkte kommentarer som det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker said:

Voldtok du henne?

Anonymkode: d9e8b...07f

Hva for slags kommentar er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.7.2020 den 15.40, AnonymBruker skrev:

Å true folk med å voldta de høres ut som en kjempeidè 🤮

Anonymkode: d6ffb...ed6

Det er jo en stor forskjell på om du sier det med et smil, eller om du fråtsende slår knyttneven i bordet og sier det. Har du sjarm nok til å si det med glimt i øyet (noe han har), så går det bare fint. Det hadde vært noe helt annet om Mike Tyson kom å sa det på en fest. Husk at ikke alle er som deg. Jeg har møtt jenter på datingsider hvor vårt første møte ansikt til ansikt var en playrape, noe hun ønsket selv. 

På 7.7.2020 den 18.15, AnonymBruker skrev:

Å bruke det som en sjekkereplikk, vitner i alle fall om total mangel på følehorn.

Anonymkode: cd244...449

Når det ender i sex, så vitner vel det tvert i mot om det motsatte. Om han hadde sagt det vilkårlig til damer han møtte, så ville jo saken vært en helt annen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Kinksten skrev:

Det er jo en stor forskjell på om du sier det med et smil, eller om du fråtsende slår knyttneven i bordet og sier det. Har du sjarm nok til å si det med glimt i øyet (noe han har), så går det bare fint. Det hadde vært noe helt annet om Mike Tyson kom å sa det på en fest. Husk at ikke alle er som deg. Jeg har møtt jenter på datingsider hvor vårt første møte ansikt til ansikt var en playrape, noe hun ønsket selv. 

Når det ender i sex, så vitner vel det tvert i mot om det motsatte. Om han hadde sagt det vilkårlig til damer han møtte, så ville jo saken vært en helt annen. 

Vel, jeg hadde anmeldt deg. Og jeg kjenner ikke en kvinne som ikke enten hadde gått hjem så fort som mulig, redd og lei seg, eller som hadde gjort som meg: anmeldt. Og før du kommenterer at jeg ikke kan vite hva andre føler: jeg spiurte. 

Forøvrig er det noe temmelig sykt med å være så opptatt av voldtekt at man bruker trusler om det som sjekkereplikk. Da ligger det mørkere sider bak, tenker jeg. 

Anonymkode: d6ffb...ed6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Kinksten skrev:

Når det ender i sex, så vitner vel det tvert i mot om det motsatte. Om han hadde sagt det vilkårlig til damer han møtte, så ville jo saken vært en helt annen. 

En voldtekt (og ikke bare trusler om det) ender jo også i sex, så akkurat det er en jævlig dårlig unnskyldning. Hvorfor så opptatt av voldtekt? Og om det var vilkårlig til damer han møtte ville saken vært en helt annen, sier du? Har du lest ditt eget innlegg, inkludert din egen overskrift? Du snakker om å si det til ukjente her. Mer vilkårlig enn det kan det vel knapt bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sto i kø på en bar i Oslo, hun frøs på magen så hun, så jeg dro frakken rundt henne å la mine varme hender på magen hennes. Fingertuppene gled under bukselivet... det er sikkert ikke ondt dette heller sa jeg. Åånei du, bare fortsette....

Helt totalt fremmed og trivelig kvinne... dagen etter innrømmet hun å ha unger og mann, men hun var på tur ut av forholdet.. Vi utvekslet ikke mobilnr, så hun er fremdeles et mysterium og savn❤🙄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.7.2020 den 7.49, AnonymBruker skrev:

Vel, jeg hadde anmeldt deg. Og jeg kjenner ikke en kvinne som ikke enten hadde gått hjem så fort som mulig, redd og lei seg, eller som hadde gjort som meg: anmeldt. Og før du kommenterer at jeg ikke kan vite hva andre føler: jeg spiurte. 

Forøvrig er det noe temmelig sykt med å være så opptatt av voldtekt at man bruker trusler om det som sjekkereplikk. Da ligger det mørkere sider bak, tenker jeg. 

Anonymkode: d6ffb...ed6

"Og før du kommenterer at jeg ikke kan vite hva andre føler: jeg spiurte." 

Hva mener du egentlig med det? Er det sånn at du tror at en sjekkereplikk med glimt i øyet ble av han formidlet som en trussel? Eller er du så firkantet at du ikke ser forskjell på de to tingene? Om du har en rask bil og noen sier "Den bilen skulle jeg likt kjørt meg en tur i", betyr ikke at personen faktisk kommer til å stjele bilen din for å kjøre med den. 

Det er for øvrig ingen her som er opptatt av voldtekt overhodet. Men jeg er jo som BDSMer opptatt av D/S forholdet, hvor en avtalt "voldtekt" kan være utrolig pirrende. Det er ikke mange som har den fantasien, men det er noen, og det er garantert fler enn du tror. 

På 10.7.2020 den 7.53, Marihønepøne skrev:

En voldtekt (og ikke bare trusler om det) ender jo også i sex, så akkurat det er en jævlig dårlig unnskyldning. Hvorfor så opptatt av voldtekt? Og om det var vilkårlig til damer han møtte ville saken vært en helt annen, sier du? Har du lest ditt eget innlegg, inkludert din egen overskrift? Du snakker om å si det til ukjente her. Mer vilkårlig enn det kan det vel knapt bli.

En playrape og en voldtekt har en vesentlig forskjell, den aller viktigste; samtykke. Jeg skjønner ikke hvordan du overhodet kan sammenligne sex med og uten samtykke. Det ene er en hyggelig stund for begge parter, det andre potensielt ødelegger livet til begge parter. I dette tilfellet så sa han egentlig "Du er så utrolig pen at det er nesten umulig å holde fingrene unna deg", og hun var av den typen som tolket den frekke replikken i den retningen. Det er vel neppe noe de fleste gjør, så da skal du jaggu være heldig om du kan si det til en vilkårlig person, og treffe blink. Du vet, man kan lese mennesker, dersom man gidder å se litt etter. 

Med fasit i hand så sa han det til en jente som likte en kommentar som var "på kanten". 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...