Gå til innhold

Line Langmo


MonicaM

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, Rosasko skrev:

Det var vitne der som såg alt som skjedde. Og bekreftet dette på Instagram. 
 

om Line er så rik, burde hun bruke litt penger på ny personlighet !

Hvor står dette? Blir nysgjerrig. Synes Line har oppført seg forkastelig . Slik det er forklart. Bra folk reagerer.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Vinglass skrev:

Hvor står dette? Blir nysgjerrig. Synes Line har oppført seg forkastelig . Slik det er forklart. Bra folk reagerer.

LL har vel indirekte bekreftet hendelsen ved å svare en som konfrontert henne med at datteren hennes hadde lenge spart de pengene på å kjøpe sukkerspinn og at hun ikke visste at 3-åringen hadde en diagnose? 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Vinglass skrev:

Hvor står dette? Blir nysgjerrig. Synes Line har oppført seg forkastelig . Slik det er forklart. Bra folk reagerer.

Sto på IG til donna var det vel. Hun la ut bilde der om noen som hadde kontaktet henne etter hun såg episoden på kafeen 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Line1301

Vanker disse to damene i litt samme miljø siden de var på samme cafe? Rart de ikke visste hvem hverandre var. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Line1301 skrev:

Vanker disse to damene i litt samme miljø siden de var på samme cafe? Rart de ikke visste hvem hverandre var. 

Hun med 3åringen kjente jo igjen Line Langmo, dvs hun så det var noe kjent og fant ut at det var henne når hun kom hjem. Hun selv er vel ikke så profilert, har aldri hørt om henne ivertfall.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun Line oppførte seg veldig stygt og at en voksen dame som Line  sender inn igjen barna sine , for å gjøre narr av datteren til Donna  på 3 år er helt idiotisk og lærer barna å mobbe . 

Endret av solietta
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så glad jeg er for at jeg ikke har strikket noe fra henne, eller kjøpt boka og det skal jeg aldri gjøre nå altså.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coronaviruset

Line Langmo sin unnskyldning er at hun ikke viste at datteren til Donna hadde autisme? Jeg blir helt sjokkert. Hun sitter å ler av datteren til Donna sammen med sine egne barn. Barna kaller dattera til Donna for "dum" uten at moren griper inn. Dette er noe mange 3åringer kunne funne på, diagnose eller ei. Så flott for Line at hun sannsynligvis hadde rolige barn som kun gikk vedsiden av henne på kafé, men alle barn er ikke slik. Donna sa til og med at hun skulle kjøpe en ny. Flott at denne historien ble lagt ut så vi fikk se hvordan Langmo egentlig er!

Mobbing av barn er uakseptabelt, å dømme andre foreldre er også uakseptabelt - du vet aldri hvorfor et barn gjør som det gjør, eller hvorfor foreldrene gjør som de gjør. Det kan være snakk om spesielle behov, det kan være snakk om andre ting. Som mor burde hun ha lært barna sine dette, men hun er jo tydligvis ikke klar over det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj, for en oppførsel av godeste Langmo. Jeg håper samarbeidspartnerne (bl.a Dale Garn) får nyss i dette og avslutter alt samarbeid med henne. 

Jeg strikker mye, også med garn fra Dale, men heretter kommer jeg ikke til å kjøpe ett eneste nøste fra dem, så lenge de samarbeider med henne. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.7.2020 den 16.59, Clara80 skrev:

Lenge spart penger til sukkerspinn 🤣 for noe vrøvl. 

Var dette den beste unnskyldningen hun fant på for å forsvare å mobbe en 3åring? Hjelpes 

Hvor mye kostet det sukkerspinnet mon tro? 500kr?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes begge to er ganske teite. Line mest så klart, når hun oppfører seg sånn. Det er selvfølgelig ikke greit, og det må sies ifra om. Men at Donna skal anmelde det? Og hun sier hun har vitner? Ærlig talt.  Og hadde hun trengt å hengt ut Line i så stor grad som hun gjør? Synes det har blitt mer en digital gapestokk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, miaw skrev:

Synes begge to er ganske teite. Line mest så klart, når hun oppfører seg sånn. Det er selvfølgelig ikke greit, og det må sies ifra om. Men at Donna skal anmelde det? Og hun sier hun har vitner? Ærlig talt.  Og hadde hun trengt å hengt ut Line i så stor grad som hun gjør? Synes det har blitt mer en digital gapestokk. 

Det er sant det du sier her. Voksne folk som oppfører seg slik er skremmende, men jeg mener jeg så en plass at Line også skulle anmelde først? Mulig jeg tar feil her. Samtidig er det tarvelig oppførsel av LL i denne saken om alt er kommet frem og det virker slik ut med den kommentaren hun hadde på at barnet hennes hadde spart opp til sukkerspinn selv. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis Langmo er så opptatt av sitt gode navn og rykte så er det merkelig at hun oppfører seg sånn offentlig.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem lar ungene sine oppføre seg sånn mot andre barn og voksne?! Diagnose eller ei, så skal ikke noen oppføre seg slik mot andre! Og nå mener jeg langmo. Jeg boikotter sjeldent ting, men jeg skal unngå hennes strikkepakker. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MiominMio skrev:

Det er sant det du sier her. Voksne folk som oppfører seg slik er skremmende, men jeg mener jeg så en plass at Line også skulle anmelde først? Mulig jeg tar feil her. Samtidig er det tarvelig oppførsel av LL i denne saken om alt er kommet frem og det virker slik ut med den kommentaren hun hadde på at barnet hennes hadde spart opp til sukkerspinn selv. 

Det stemmer at Langmo gikk ut med at hun skulle anmelde. Dette fordi hun blant annet mener motparten bruker henne og denne saken for å få flere følgere i sosiale medier.

Etter dette så moren til treåringen seg nødt til å anmelde saken,  noe hun ikke ønsket i utgangspunktet. Om jeg har skjønt det riktig har personer som var tilstede på kafeen kontaktet henne, dermed har hun støtte på sin versjon av saken.

Dette kunne Langmo greit unngått ved å oppføre seg som de fleste småbarnsforeldre forhåpentligvis ville gjort i denne situasjonen. Tatt det med en latter, gitt sukkerspinnet til treåringen og kjøpt nytt til datteren.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 5.7.2020 den 22.14, kalini skrev:

gud bedre meg... ALDRI, ALDRI skal jeg eller noen i min omgangskrets kjøpe et eneste jævla mønster eller strikkepakke fra denne damen igjen! 

Enig!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coronaviruset
6 timer siden, Clara80 skrev:

Hvis Langmo er så opptatt av sitt gode navn og rykte så er det merkelig at hun oppfører seg sånn offentlig.

Enig. Hun kunne lagt seg flat, sakt at hun var stresset, hadde en dårlig dag, at hun ikke var seg selv den dagen. Hun kunne lagt ut en offentlig beklagelse, send jenta en pakke, hva som helst. Kanskje det hadde ført til enda fler følgere for Langmo? Men hva velger hun å gjøre, jo å anmelde!? Jeg skjønner ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dummeste Langmo gjør er å påstå at Donna går ut med historien for å skape blest om egne kanaler... virkelig?

Enig med flere over her, kommer aldri til å kjøpe en strikkepakke fra Langmo fremover. Er supernøye på ikke å kjøpe garn knyttet til influencere jeg ikke har noe til overs for. Line Langmo har inntil nå vært aktuell, men ikke nå lenger!

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal sende en mail til Dahle garn ang denne saken, håper flere gjør det! ufyselig menneske!

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...