Gå til innhold

Line Langmo


MonicaM

Anbefalte innlegg

Gjest Line1301

Jeg måtte google henne. Hun har vært på listen over de rikeste i Norge under 30 år i 2011, så jeg. Men dama er jo nå 37 år om jeg ikke tar fullstendig feil. Helt ufattelig lavmål oppførsel mot en 3-åring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, Oida skrev:

Line Langmo er stylist og designer av strikkeklær til barn og voksne. 

Gud beskytte oss alle....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt sansen for denne dama, dette her bare bekrefter det. 

Hun tjener grovt på Rosa sløyfe, det er bare noen kroner pr rosa garnnøste som går til Kreftforeningen, resten går rett inn på kontoen til LL. Å gjøre seg rik på andres ulykke er bare forkastelig 

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, skruf skrev:

Har aldri hatt sansen for denne dama, dette her bare bekrefter det. 

Hun tjener grovt på Rosa sløyfe, det er bare noen kroner pr rosa garnnøste som går til Kreftforeningen, resten går rett inn på kontoen til LL. Å gjøre seg rik på andres ulykke er bare forkastelig 

Burde ha råd til en ny sukkerspinn til ungen sin i det miste 😑

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er noe treåringer uten diagnose også kunne funnet på å gjøre :ler: . Mammaen ville jo betale for en ny, så jeg forstår ikke hvorfor hun blir sur, og lærer ungene sine å være ekle mot et lite barn. :sjokkbla: Så mye drama for et sukkerspinn :roll:

Når man står og holder et sukkerspinn nedover, og ut fra kroppen, så er det jo uansett dømt til å skje noe med det sukkerspinnet. 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner ingen av damene, men litt kritisk sans kan man jo benytte. Nå skal denne damen faktisk politianmelde Line Langmo for at hun angivelig  snakket stygt til 3-åringen hennes (!) Høres det ut som en normal ting å gjøre? 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Unika said:

Jeg kjenner ingen av damene, men litt kritisk sans kan man jo benytte. Nå skal denne damen faktisk politianmelde Line Langmo for at hun angivelig  snakket stygt til 3-åringen hennes (!) Høres det ut som en normal ting å gjøre? 

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Unika skrev:

Jeg kjenner ingen av damene, men litt kritisk sans kan man jo benytte. Nå skal denne damen faktisk politianmelde Line Langmo for at hun angivelig  snakket stygt til 3-åringen hennes (!) Høres det ut som en normal ting å gjøre? 

Tror ikke hun kommer så langt med den anmeldelsen. Altså, hva slags straff ser hun for seg egentlig?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, Line Langmo skal også anmelde for nettehets og trakassering, ut fra det jeg leste nå i Donnas story, og at det er derfor Donna skal anmelde. Har jeg gått glipp av noe her? Hvem anmelder hvem? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pollen skrev:

Tror ikke hun kommer så langt med den anmeldelsen. Altså, hva slags straff ser hun for seg egentlig?

Nei, det kan man jo lure på. Hele saken høres helt merkelig ut, og mest sannsynlig tatt ut av kontekst og blåst ut av proporsjoner. 

Begge skal anmelde, så vidt jeg skjønte. Skjønner at Line Langmo anmelder for nettets hvis det hun hevder ikke har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Unika skrev:

Jeg kjenner ingen av damene, men litt kritisk sans kan man jo benytte. Nå skal denne damen faktisk politianmelde Line Langmo for at hun angivelig  snakket stygt til 3-åringen hennes (!) Høres det ut som en normal ting å gjøre? 

Ser ut som Line faktisk truer med anmeldelse først, for å ha hengt ut henne og barna. Unormal oppførsel fra alle involverte her (bortsett fra treåringen).

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Unika skrev:

Nei, det kan man jo lure på. Hele saken høres helt merkelig ut, og mest sannsynlig tatt ut av kontekst og blåst ut av proporsjoner. 

Begge skal anmelde, så vidt jeg skjønte. Skjønner at Line Langmo anmelder for nettets hvis det hun hevder ikke har skjedd.

Leste nå at begge skal anmelde ja. Skulle tro det holdt å henge ut denne Line som nå blir hata av «alle». Kan jo skjønne at hun velger å anmelde da. Skjønner at det er sårt at en treåring får en sånn behandling( har en treåring selv), men litt vel drøyt å henge ut personen ved navn. Greit nok å skrive om hendelsen og sanke inn litt sympati, men der burde det stoppet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde smilt om og gitt sukkerspinnet til barnet om det skjedde med meg, null stress, bare å kjøpe ny og barn er barn. Føler med Donna her, det sårer spesielt når barnet har en diagnose og man blir følsom for alt. 

Samtidig tenker jeg, hva var Donnas reaksjon når det først skjedde? Mulig hun ikke var noe særlig ydmyk, Line hadde en dårlig dag og hele hendelsen ble bare dum. Kanskje Line hadde reagert annerledes om Donna hadde reagert på en annen måte? 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrejemini, politiet har da bedre ting å gjøre enn å kaste bort ressurser på en tullete fillesak som dette her. Hvor i all verden skal politianmeldelser liksom lede hen?

Langmo har oppført seg tullete, men det har jammen moren til denne treåringen også - det er ikke ok å "henge ut" andres barn i sosiale medier heller. Barna til Langmo kan ingenting for at de er barna til en Y-kjendis.

Én av partene her burde enkelt og greit ta opp telefonen og ta en prat med den andre, dette har jo blitt blåst fullstendig ut av proposjoner!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Rosmarin(ert) skrev:

Herrejemini, politiet har da bedre ting å gjøre enn å kaste bort ressurser på en tullete fillesak som dette her. Hvor i all verden skal politianmeldelser liksom lede hen?

Langmo har oppført seg tullete, men det har jammen moren til denne treåringen også - det er ikke ok å "henge ut" andres barn i sosiale medier heller. Barna til Langmo kan ingenting for at de er barna til en Y-kjendis.

Én av partene her burde enkelt og greit ta opp telefonen og ta en prat med den andre, dette har jo blitt blåst fullstendig ut av proposjoner!

Helt enig. Håper og tror at politiet ikke vil ta denne saken seriøst. Om alle skulle anmelde krangler, uenigheter og fillesaker så hadde politiet kollapsa.

Endret av lysestake
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner ikke hva de mener er det straffbare forholdet her. Det er ikke straffbart å fortelle om en episode med en kjendis dersom episoden er sann. Og det er ikke straffbart å være dust mot en treåring selv om det er moralsk forkastelig. Begge disse kvinnemenneskene slår meg som mindre intelligente.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg det virker som Donna bruker datterens diagnose som unnskyldning for mer enn nødvendig. Det er jo ikke 100% klart hva konkret skjedde, så hvis Donnas historie er helt sann, så har hun selvfølgelig rett, men jeg ser heller for meg at Donna ikke helt klarer å sette seg inn i hvor irriterende det kan være når foreldre ikke har kontroll på barna sine. 

Jeg har jobba i butikk, og har sett maaange foreldre gi totalt faen i hva barna gjør inne i butikken. En gang var det en far og en sønn i butikken, sønnen snurra rundt på ting, dytta til dem, og dro fingrene langs mange kopper. Jeg stod litt unna dem, men hørte at faren sa gjentatte ganger at sønnen skulle slutte med det. Etter noen minutter hører jeg et knas, og en av koppene hadde gått i bakken (så klart). Faren går bort til meg og sier. "Jeg beklager, jeg så ikke at sønnen min fikla med dem." Akkurat, ja. 

Så jeg er av den oppfatning av at Donna har en innstilling om at alle skal være mer tilgivende over barnet sitt fordi hun har en diagnose, ikke at Donna selv må ta litt mer ansvar og ha mer kontroll på henne. Dette, sammen med at Line Langmo kanskje hadde en dårlig dag, så ble situasjonen slik den ble. 

F. eks, si at sønnen til faren ovenfor hadde en diagnose, jeg kan se for meg to forskjellige reaksjoner fra meg.

1. Faren er ydmyk og sier "Jeg beklager virkelig, sønnen min har diagnose, og noen ganger blir han vilter og denne gangen gikk det dårlig. Beklager, jeg betaler for koppen." 

2. Faren mener sønnens diagnose er en get out of jail free card: "Haha, uff da, det var synd. Han har diagnose, skjønner du. Hei, sønn, hvilken is vil du ha?"

I situasjonen 1 hadde jeg bare sagt at det går helt fint, du trenger ikke betale for koppen. I situasjon 2, på en dårlig dag, kunne jeg funnet på å sagt "Vil du betale for koppen med kort eller kontant?"

Altså, satt på spissen selvfølgelig. 

En annen ting: Hvor ble dette sukkerspinnet kjøpt? Var det i cafeen? For hvis sukkerspinnet f. eks. ble kjøpt et annet sted, si et kvarter å gå, så er det heller ikke "bare å kjøpe nytt". Ikke at det er en grunn til å bli irritert, men det kan påvirke. 

Ja, jeg har ferie og kjeder meg. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vitne der som såg alt som skjedde. Og bekreftet dette på Instagram. 
 

om Line er så rik, burde hun bruke litt penger på ny personlighet !

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt naivt av Line å tro at hun som er et kjent fjes kan få lov til å henge ut noen tilfeldige folk på en kafè uten at det blir tatt opp igjen senere. 

På tide å finne frem popcornet, dette blir underholdende :popcorn:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...