Gå til innhold

Line Langmo


MonicaM

Anbefalte innlegg

Noen her som har fått med seg Line Langmo sin oppførsel mot mor og hennes barn på en kafé i Oslo?

Jeg ser at det er mange ulike meninger om det som utspant seg var mobbing eller ikke. Men hva tenker dere? Skal en voksen småbarnsmor slippe unna med slik oppførsel?

Kan legge ved screenshots av instastorien til influenceren Donna Kastrati, dersom det er lov her på kg.

Endret av MonicaM
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter min mening er diskusjonen om dette er mobbing eller ikke uvesentlig. En slik oppførsel av en voksen person overfor et barn er bare trist. At hun tillegg drar sine egne barn inn i dette, jeg har ikke ord.

Når Langmo så fraskriver seg ansvar ved å påpeke at hun ikke ble gjort oppmerksom på barnets autisme diagnose med en gang, blir det bare patetisk. Du oppfører deg ikke slik mot et lite barn, diagnose eller ei. 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Oida skrev:

Etter min mening er diskusjonen om dette er mobbing eller ikke uvesentlig. En slik oppførsel av en voksen person overfor et barn er bare trist. At hun tillegg drar sine egne barn inn i dette, jeg har ikke ord.

Når Langmo så fraskriver seg ansvar ved å påpeke at hun ikke ble gjort oppmerksom på barnets autisme diagnose med en gang, blir det bare patetisk. Du oppfører deg ikke slik mot et lite barn, diagnose eller ei. 

Enig i dette! Har hun alltid hatt privat IG konto, eller er det noe hun har gjort nå etter denne hendelsen? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Oida skrev:

Etter min mening er diskusjonen om dette er mobbing eller ikke uvesentlig. En slik oppførsel av en voksen person overfor et barn er bare trist. At hun tillegg drar sine egne barn inn i dette, jeg har ikke ord.

Når Langmo så fraskriver seg ansvar ved å påpeke at hun ikke ble gjort oppmerksom på barnets autisme diagnose med en gang, blir det bare patetisk. Du oppfører deg ikke slik mot et lite barn, diagnose eller ei. 

Jeg er helt enig i det du skriver. En slik oppførsel av en voksen person er virkelig uforståelig. Håper hun legger seg flat her. Samtidig kjenner jeg på at man må trå litt varsomt her da også hennes barn ble trukket inn i dette. Viktig å ha i bakhodet at de også bare er barn når man skriver/ordlegger seg i denne saken. 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, EmilyK skrev:

Enig i dette! Har hun alltid hatt privat IG konto, eller er det noe hun har gjort nå etter denne hendelsen? 

Tror den var åpen til dette kom ut i går. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, EmilyK skrev:

Enig i dette! Har hun alltid hatt privat IG konto, eller er det noe hun har gjort nå etter denne hendelsen? 

Den var åpen før dette skjedde. Ser hun svarte til ei at datteren hadde brukt sparepengene sine og ble lei seg, men mammaen til jenta som tok en bit av sukkerspinn tilbød seg jo å erstatte det, men det var tydeligvis ikke godt nok. Dårlig oppførsel og dårlig forbilde for egne barn.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, EmilyK skrev:

Enig i dette! Har hun alltid hatt privat IG konto, eller er det noe hun har gjort nå etter denne hendelsen? 

Hun stengte den etter at mange følgere konfronterte henne med dette. 

Endret av MonicaM
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MissyB skrev:

Kan du legge ut sceeenshots?

Er det lov mtp. Retningslinjene til KG? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lama_Drama

Mobbing eller ikke, det er uviktig. Drittoppførsel var det uansett. 
 

Bruker ungen sparepengene på denne måten, og noe sånt skjer, så kjøper bare mor nytt. Og så lærer ungene ettellerannet om livet på kjøpet.

Her er jo Langmo helt ute å kjører. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Hvem diskuterer i meldingsutvekslingen på det siste bildet? Line Langmo og?

Og en som konfronterer henne med situasjonen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men herregud...er dattern med autisme 3 år??? Hvem kjefter offentlig på andres 3åringer uansett??? 😵  Stakkars liten.

Ser feige Line Langmo har gjort kontoen privat ja. De tåler ikke mye kritikk disse damene 🤣

Endret av Clara80
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, Clara80 skrev:

Men herregud...er dattern med autisme 3 år??? Hvem kjefter offentlig på andres 3åringer uansett??? 😵  Stakkars 

Endret av MonicaM
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Line Langmo tror vel at hun er noe. Avslørt! Så utrolig stygt gjort, er helt uvel av å lese dette. Hadde dette skjedd meg så hadde jeg bare ledd! Herregud, "sparepengene" sine liksom..hvor mye koster et sukkerspinn. Regner med at selveste Line Langmo har råd til et sukkerspinn til datra si.

 

Innlegget er ryddet for persondebatt.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare hele historien eller legge ut flere screenshots?🤔

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...