Gå til innhold

Line Langmo

MonicaM

Anbefalte innlegg

1 time siden, Louiah skrev:

Dette var trist å lese... Man kjefter da ikke på andres treåringer uansett? Er det noe man reagerer på, og vil konfrontere, kan man ta det med foreldrene på en diskret måte (diagnose eller ikke diagnose)..

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke at voksne personer med barn kan oppføre seg sånn mot et lite barn, uansett. et sukkerspinn koster 30-40 kr så at hu kommer med at dattera si har brukt alle sparepengene sine på dette som å det liksom unnskylder en sånn oppførsel. Hu er et klart eksempel på hvorfor barn mobber. De lærer av foreldrene sine. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Clara80 skrev:

Du ser hele historien på den imguren, må bare blå nedover.

Ah, takk 🙈😄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøjemeg jeg blir rett og slett målløs av at noen kan oppfør seg sånn uansett. Dette bunner ikke bare i at barnet er autist, men i tillegg en 3 åring. Skremmende hvor trangsynte og egosentriske folk kan være. Skammelig oppførsel mot et lite barn. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Gull vaffel skrev:

Skjønner ikke at voksne personer med barn kan oppføre seg sånn mot et lite barn, uansett. et sukkerspinn koster 30-40 kr så at hu kommer med at dattera si har brukt alle sparepengene sine på dette som å det liksom unnskylder en sånn oppførsel. Hu er et klart eksempel på hvorfor barn mobber. De lærer av foreldrene sine. 

Ja det var vel er krampeaktig forsøk på å få noe sympati. Sparepengene liksom. Er sikkert ikke sant engang. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, syns det hele høres litt merkelig ut. Husk at dette er kun denne kvinnen side av saken. Mest sannsynlig er saken litt mer nyansert, tenker jeg. Kanskje har ikke denne kvinnen vært særlig ydmyk, noe som har provosert den andre parten en del?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, O.G. skrev:

Hvem er Line Langmo?

Hørt om Google?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, O.G. skrev:

Hvem er Line Langmo?

Line Langmo er stylist og designer av strikkeklær til barn og voksne. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MFO skrev:

Tja, syns det hele høres litt merkelig ut. Husk at dette er kun denne kvinnen side av saken. Mest sannsynlig er saken litt mer nyansert, tenker jeg. Kanskje har ikke denne kvinnen vært særlig ydmyk, noe som har provosert den andre parten en del?

Ja, en sak har alltid minst to sider. Men her har Langmo langt på vei indirekte vist at den siden som er kommet frem er en riktig fremstilling. Hun har unnskyldt seg med at hun ikke fikk vite at barnet var autist med en gang. Hun unnskylder oppførselen med at datteren hadde brukt sparepengene på dette sukkerspinnet og hun stengte sin instagramkonto da hun fikk mange negative kommentarer på sitt innlegg.

Om det var slik at hun følte seg provosert av motparten er det på ingen måte riktig å ta dette ut på barnet. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gud bedre meg... ALDRI, ALDRI skal jeg eller noen i min omgangskrets kjøpe et eneste jævla mønster eller strikkepakke fra denne damen igjen! 

• Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, kalini skrev:

gud bedre meg... ALDRI, ALDRI skal jeg eller noen i min omgangskrets kjøpe et eneste jævla mønster eller strikkepakke fra denne damen igjen! 

Aldri jeg heller. Jeg slettet henne faktisk fra insta for en god stund siden. Trodde først at hun var en jovial strikkedame. Men synes det ble mer og mer "kjendis-faktor" over henne, og tydelig at hun ønsket å være på nivå med Camilla Phil, Maria Skappel, Poliani osv...orker ikke sånt. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, kalini skrev:

Enig!!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man må slutte å kalle alt mobbing. Definisjonen på mobbing kan sjekkes her.

Høres ganske heftig ut hele greia, tipper Line Langmo føler seg ganske dust.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, kalini skrev:

Tenkte det samme straks jeg fikk høre om dette.

Altså, vi snakker om en treåring her. Et lite barn på tre år, diagnose eller ei. Og barn er barn! Men i stedet for å le av situasjonen, være voksen og glatte over eller prøve å finne en løsning uten oppstyr, så velger hun å hive all folkeskikk overbord og attpåtil dra sine egne barn inn i det. Og selv etter å ha fått forklart at det er en diagnose inne i bildet, så gir hun seg ikke. Forkastelig oppførsel.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en 3åring selv, og ble helt på gråten av å lese dette.

Noen burde tipse Rosasløyfe, dersom hun har samarbeid med dem også i oktober i år. Ikke helt i tråd med kreftsaken å mobbe et sykt barn...

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen skulle snakket sånn til min 3 åring 😡Hadde gitt 3 åringen sukkerspinnet jeg og kjøpt nytt til datteren min. Ikke værre enn det. Kvalmende oppførsel av noen som virker å ha blitt litt for høy på pæra.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare gi sukkerspinnet til den andre ungen, også kjøpe nytt til dattera si?

Edit: så nå at h*n over med skrev det samme x)

Endret av Rubella
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne historien bekrefter inntrykket jeg alltid har hatt av Line Langmo og venninnene. Meangirls.

Jeg tror hun ofte henger på et kjøpesenter i Bærum, for jeg ser henne hver gang jeg er der. Jeg og mannen min var så «heldig» å få bord ved siden av henne og familien hennes. Jeg la først merke til henne, da jeg kjente et blikk mot meg og så rett inn i det sure trynet hennes. Jeg smilte tilbake, men hun himlet bare med øynene. Den gang visste jeg ikke hvem hun var, men kjente igjen henne på meandmycousins ig-konto.  

Fryktelig trist å lese om 3-åringen. Flott av mammaen å stå frem. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...