Gå til innhold

Vil de fleste menn bare ha kjapp sex? Hjelp, sexliv i krise! Frustrert kone......


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså ikke holde på lenge. Ikke kjappis, men vanlig samleie tid. 
Jeg har vært gift i 15 år. Alltid synes vi har hatt et godt sexliv. Men noe har skjedd når jeg ble 40 år. Sexlysten og lysten på å prøve nye ting kom plutselig. Men min mann sier han er fornøyd med slik vi alltid har hatt det. Tror nesten han er litt fornærmet og føler seg truet for jeg ikke synes sexen er god nok lenger. Hadde dere menn følt det? Tenker han burde vært glad for en kone med mer sexlyst? Men jeg har aldri sagt nei til sex. Så tenker han er heldig? 
 

Uansett, så ønsker jeg mer/oftere sex nå. Dette har jeg nevnt. Vi har litt mer. Men han sier jeg har blitt sexgal og er umettelig. Jeg tenker sex ca 2 ganger i uken og mer hvis han vil. Det er jo ikke mye? Han hater visst og snakke åpent om sex. Jeg har prøvd. Blitt litt bedre når jeg endelig tørr og være mer frempå og spørre. Men jeb føler meg sexgal og mer lysten enn han. 
 

Han har alltid blitt fort kåt/hard og kommet veldig fort. Tar det som et godt tegn at han tenner på meg forsatt? Han er dessverre ikke god med ord og komplimenter. Sier heller ikke noe dirty under sex og ellers eller at jeg er deilig eller noe slik. Dette er også noe jeg har prøvd å nevne at jeg savner. Men føler jeg maser og ikke er fornøyd. Er jeg kravstor? 
 

Skal sies at han er endel år eldre enn meg. 10 år. Ikke den beste kondisen, så kanskje derfor han ikke orker lenger sex? Jeg har sagt at jeg kan suge han ferdig og så kan han holde ut til lenger sex etterpå. For jeg liker å bli knullet og skulle ønske det varte lenger. Men han virker ikke intressert? Jeg vil bli knullet skikkelig hardt. Lugget i håret og klasket og bli kalt ting. Merket jeg nok tenner på slik. Bli knullet til jeg blir litt sår. Synes det er flaut å si det direkte npr han tydeligvis ikke liker å snakke så åpent om sex. Prøvd å si han kan klaske meg hardt. Men han gjør det ikke skikkelig. Analsex vil han heller ikke prøve. Hvordan få han til å forstå at jeg vil bli tatt skikkelig og at han skal dominere/ta kontroll? Er ikke dette noe de fleste menn hadde satt pris på? 
Eller er det dødfødt med han og sprite opp sexlivet vårt tror dere? 
Mulig han er utskjemt av meg med kjapp knulling? Han er god med fingre og tunga da. Får meg til å komme ofte før samleie. Men ikke alltid. Dette er også noe jeg savner. Prøvd å hinte om det også. At jeg vil komme mer. Men føler meg så dum som nesten må trygle og håpe om sex og mer. 
 

Han vet også at jeg liker og trenger og får komplimenter fra andre menn. Siden han ikke er flink til det. Det godtar han visst, så lenge jeg vet hvor grensen går. Jeg har sagt jeg heller vil høre det fra han. Hvorfor blir han ikke sjalu eller prøver mer? Blitt gammel og sær? 
 

Jeg tenker sexen er utrolig viktig for at vi skal holde sammen og ha gnist i travel familieliv. Har jev blitt sexgal og kravstor? Jeg har også kjøpt litt leketøy. Penisring slik at han skal holde lenger. Men han er ikke ivrig på å bruke den. Og når vi har hatt sex og han ikke har fingret meg til orgasme før, så virker han ikke gira på å hjelpe meg etterpå. Er dette også dårlig tenkt av meg? 
 

Tenker faktisk at han burde tenke seg om og være litt redd og gi litt mer. Redd for å miste meg, utroskap. Jeg er tross alt mye yngre. Og har ikke problemer med å finne noen andre. Og når han ikke gir meg nok bekreftelser og ikke prøver å gi meg mer sex eller også være med på å fornøye sexlivet vårt? 

Forresten så sugte jeg han tom nylig i sofaen. Spurte om jeg skulle gjøre det oftere. Trengte visst ikke det. Var bedre med samleie. Når jev suger han før sex så stopper han meg ofte. Sier jeg må stoppe før han kommer. Trodde suging var veldig digg? Skulle ønske han plutselig feks slikket eller fingret meg. Er ikke det normalt at en mann gjør? 
Jeg har også prøvd å spørre hvor ofte han runker. Men det kvier han seg også for å svare på. Sier det er veldig sjeldent. Bare hvis vi er lenge borte fra hverandre. Kjenner visst ikke trykk/kåthet når han ikke er i nærheten av meg sa han. Er ikke det unormalt? 

Menn, hva hadde dere tenkt om en slik kone? 
Hvordan skal jeg gå fram? 
 

Jeg elsker han og blir fort kåt og våt. 
 

Jeg er så frustrert og skuffet over at han tar så lett på dette.
Kåt og tenker på sex hele tiden. Kan godta bare litt mer sex og nye stillinger og forhåpentligvis litt mer spenning og spontan sex. Han hadde nok aldri villet hatt sex utendørs i redsel for å bli oppdaget. Kan jo ikke tvinge han til noe. Men litt kan jeg vel forlange/håpe på? 

Anonymkode: 4ce03...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ærlig talt, her har DU forandret deg etter 15 år, og så prøver du stadig å få det til å virke som om det er han som fungerer feil.

Nei, menn liker ikke å lugge og slå og ha analsex sånn helt uten videre - hvor har du fått disse idéene fra?

Og spar deg for å tenke at siden du er så ung så har du bedre sjanse, og han burde være sjalu. Det er jo du som er den desperate her. 

Du høres rett og slett litt sprø ut. Som om du er i en eller annen alderskrise. 

Anonymkode: e80dc...584

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk forandrer seg, det er dessverre ikke lett å få partner til å forandre seg med seg :(

Her må du dessverre gå i deg selv, er kjærligheten viktigere en det sexlivet du ønsker? Eller føler du at den svinner hen, med mangel på røffhet fra ham? 

Du kan ikke forvente at han skal forandre seg, vare fordi du gjorde. 

Anonymkode: 74db4...b58

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ærlig talt, her har DU forandret deg etter 15 år, og så prøver du stadig å få det til å virke som om det er han som fungerer feil.

Nei, menn liker ikke å lugge og slå og ha analsex sånn helt uten videre - hvor har du fått disse idéene fra?

Og spar deg for å tenke at siden du er så ung så har du bedre sjanse, og han burde være sjalu. Det er jo du som er den desperate her. 

Du høres rett og slett litt sprø ut. Som om du er i en eller annen alderskrise. 

Anonymkode: e80dc...584

Enig i denne. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså ikke holde på lenge. Ikke kjappis, men vanlig samleie tid. 
Jeg har vært gift i 15 år. Alltid synes vi har hatt et godt sexliv. Men noe har skjedd når jeg ble 40 år. Sexlysten og lysten på å prøve nye ting kom plutselig. Men min mann sier han er fornøyd med slik vi alltid har hatt det. Tror nesten han er litt fornærmet og føler seg truet for jeg ikke synes sexen er god nok lenger. Hadde dere menn følt det? Tenker han burde vært glad for en kone med mer sexlyst? Men jeg har aldri sagt nei til sex. Så tenker han er heldig? 
 

Uansett, så ønsker jeg mer/oftere sex nå. Dette har jeg nevnt. Vi har litt mer. Men han sier jeg har blitt sexgal og er umettelig. Jeg tenker sex ca 2 ganger i uken og mer hvis han vil. Det er jo ikke mye? Han hater visst og snakke åpent om sex. Jeg har prøvd. Blitt litt bedre når jeg endelig tørr og være mer frempå og spørre. Men jeb føler meg sexgal og mer lysten enn han. 
 

Han har alltid blitt fort kåt/hard og kommet veldig fort. Tar det som et godt tegn at han tenner på meg forsatt? Han er dessverre ikke god med ord og komplimenter. Sier heller ikke noe dirty under sex og ellers eller at jeg er deilig eller noe slik. Dette er også noe jeg har prøvd å nevne at jeg savner. Men føler jeg maser og ikke er fornøyd. Er jeg kravstor? 
 

Skal sies at han er endel år eldre enn meg. 10 år. Ikke den beste kondisen, så kanskje derfor han ikke orker lenger sex? Jeg har sagt at jeg kan suge han ferdig og så kan han holde ut til lenger sex etterpå. For jeg liker å bli knullet og skulle ønske det varte lenger. Men han virker ikke intressert? Jeg vil bli knullet skikkelig hardt. Lugget i håret og klasket og bli kalt ting. Merket jeg nok tenner på slik. Bli knullet til jeg blir litt sår. Synes det er flaut å si det direkte npr han tydeligvis ikke liker å snakke så åpent om sex. Prøvd å si han kan klaske meg hardt. Men han gjør det ikke skikkelig. Analsex vil han heller ikke prøve. Hvordan få han til å forstå at jeg vil bli tatt skikkelig og at han skal dominere/ta kontroll? Er ikke dette noe de fleste menn hadde satt pris på? 
Eller er det dødfødt med han og sprite opp sexlivet vårt tror dere? 
Mulig han er utskjemt av meg med kjapp knulling? Han er god med fingre og tunga da. Får meg til å komme ofte før samleie. Men ikke alltid. Dette er også noe jeg savner. Prøvd å hinte om det også. At jeg vil komme mer. Men føler meg så dum som nesten må trygle og håpe om sex og mer. 
 

Han vet også at jeg liker og trenger og får komplimenter fra andre menn. Siden han ikke er flink til det. Det godtar han visst, så lenge jeg vet hvor grensen går. Jeg har sagt jeg heller vil høre det fra han. Hvorfor blir han ikke sjalu eller prøver mer? Blitt gammel og sær? 
 

Jeg tenker sexen er utrolig viktig for at vi skal holde sammen og ha gnist i travel familieliv. Har jev blitt sexgal og kravstor? Jeg har også kjøpt litt leketøy. Penisring slik at han skal holde lenger. Men han er ikke ivrig på å bruke den. Og når vi har hatt sex og han ikke har fingret meg til orgasme før, så virker han ikke gira på å hjelpe meg etterpå. Er dette også dårlig tenkt av meg? 
 

Tenker faktisk at han burde tenke seg om og være litt redd og gi litt mer. Redd for å miste meg, utroskap. Jeg er tross alt mye yngre. Og har ikke problemer med å finne noen andre. Og når han ikke gir meg nok bekreftelser og ikke prøver å gi meg mer sex eller også være med på å fornøye sexlivet vårt? 

Forresten så sugte jeg han tom nylig i sofaen. Spurte om jeg skulle gjøre det oftere. Trengte visst ikke det. Var bedre med samleie. Når jev suger han før sex så stopper han meg ofte. Sier jeg må stoppe før han kommer. Trodde suging var veldig digg? Skulle ønske han plutselig feks slikket eller fingret meg. Er ikke det normalt at en mann gjør? 
Jeg har også prøvd å spørre hvor ofte han runker. Men det kvier han seg også for å svare på. Sier det er veldig sjeldent. Bare hvis vi er lenge borte fra hverandre. Kjenner visst ikke trykk/kåthet når han ikke er i nærheten av meg sa han. Er ikke det unormalt? 

Menn, hva hadde dere tenkt om en slik kone? 
Hvordan skal jeg gå fram? 
 

Jeg elsker han og blir fort kåt og våt. 
 

Jeg er så frustrert og skuffet over at han tar så lett på dette.
Kåt og tenker på sex hele tiden. Kan godta bare litt mer sex og nye stillinger og forhåpentligvis litt mer spenning og spontan sex. Han hadde nok aldri villet hatt sex utendørs i redsel for å bli oppdaget. Kan jo ikke tvinge han til noe. Men litt kan jeg vel forlange/håpe på? 

Anonymkode: 4ce03...f61

Hjelpes😱😱 dette er akuratt sånn jeg har det også.. jeg er bare to år yngre enn mannen,jeg er 37, de siste to årene har dette blitt et større og større problem for meg. Han vil bare ha det enkelt, jeg vil utforske, tas lenge og hardt. Gjerne spontant😈 det er så frustrerende 😝

Anonymkode: 25c36...3d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrTeddy29

Du har forandret deg og ikke han. Ikke alle menn som liker å daske damer hardt, pågrunn av respekt. 

Kan hende han  e fornøyd med sånn som det e nå, og ikke vil forandre på det. Du kan ikke tvinge noen til å gjøre ting dem ikke vil. Du får diskuter om dere kan heller prøve og få en annen mann med i bilde som kan gi deg de kravene du vil ha, ingen som vet om han plutselig liker det eller ikke 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt vanlig problemstilling dessverre. Du projiserer over på ham,  og sier at han burde synes ditt og datt, men det er nå engang slik at du eier dette problemet. Du vil ikke bare ha litt mer og oftere, men også mer spennende, og da tror jeg du må våge å spørre om å få gå utenfor forholdet, for å få dette. Hvis han vil ditt beste, så er han kanskje med på det.

Anonymkode: 34a9f...8da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange utvikler seg. Livet er kort. Og vi kan være ganske forskjellig. Gjør noe med det. Jeg har avsluttet ekteskap (av andre grunner) og i nytt forhold nå. vi har det helt topp. Jeg har til og med begynt å skjønne greia med røffere sex. Det ligger nok ikke naturlig for mange av oss menn. Stikk i strid med alt vi har vokst opp med. Der kan kvinner takke seg litt selv. Vanskelige hårfine balanser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Alltid trist når enten hun har styrt seg inn på å bli gammel kjerring, eller han har parkert som gammel gubbe. Jeg synes alt det du beskriver tyder på at du er nysgjerrig og livsglad, bare positivt å ønske å utforske nye ting. Men du må få med mannen på et eller annet vis. Kanskje ønsker han å bli dominert, kanskje kan det være en spennende vei å gå for dere? Jeg synes ikke du stiller urimelige krav. Alle vil vel ha det spennende og bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo ikke en helt ukjent problemstilling. Jeg har snakket med mange menn og kvinner som forteller om lignende situasjoner. Der man til å begynne med rir forelskelsen. Masse sex og moro. Men så dabber det av, hverdagen kommer, og der er det stort sett kvinnen som bremser. Mannen godtar som oftest og legger bånd på seg seksuelt. Har jo hørt at man ikke skal mase. Etterhvert som avslagene kommer, dempes selvsagt sexlysten, og man havner kanskje på noenlunde samme nivå. Man kommer inn i en tralt man trives med sammen. Plutselig runder dama 40 og får en seksuell oppvåkning, og forventer at mannen skal oppleve det samme. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg bare vil komme så foretrekker jeg vel, å komme i mål, så hvorfor bruke mer tid enn akkurat det tar? Vil jeg derimot ha mer, og nyte, så foretrekker jeg å bruke god tid, det betyr jo bare å ha det godt lengre. Liker å pule og bare kjenne hvor kåt man er og samtidig bare være i det, samt å se dama nyte og tilfredstille henne lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ærlig talt, her har DU forandret deg etter 15 år, og så prøver du stadig å få det til å virke som om det er han som fungerer feil.

Nei, menn liker ikke å lugge og slå og ha analsex sånn helt uten videre - hvor har du fått disse idéene fra?

Og spar deg for å tenke at siden du er så ung så har du bedre sjanse, og han burde være sjalu. Det er jo du som er den desperate her. 

Du høres rett og slett litt sprø ut. Som om du er i en eller annen alderskrise. 

Anonymkode: e80dc...584

Folk forandrer seg også de seksuelle sperrene. Jeg er villig til å være med på ting nå som for 15 år siden var helt uhørt. 

Mannen her er en slappfisk hvis historia stemmer. 

Med ei slik kone hadde jeg jublet. Jeg hadde gitt blaffen i naboen om han hadde blitt brydd av dette jubelbrølet også. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Folk forandrer seg også de seksuelle sperrene. Jeg er villig til å være med på ting nå som for 15 år siden var helt uhørt. 

Mannen her er en slappfisk hvis historia stemmer. 

Med ei slik kone hadde jeg jublet. Jeg hadde gitt blaffen i naboen om han hadde blitt brydd av dette jubelbrølet også. 

Det du sa. Jeg har virkelig forandret mine seksuelle grenser. Før var jeg sikker på at jeg aldri ønsket analsex. Hva skjedde? 
 

Synes faktisk også han er litt slappfisk. Skulle virkelig ønske han tenkte som deg. Og følte seg både heldig og litt redd for å miste meg. 

Anonymkode: 4ce03...f61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk dere ramaskriket det hadde blitt om det var en mann som skrev TS innlegget? Det hadde vært overgrep. 

 

Anonymkode: 11974...632

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Sphere skrev:

Dette er jo ikke en helt ukjent problemstilling. Jeg har snakket med mange menn og kvinner som forteller om lignende situasjoner. Der man til å begynne med rir forelskelsen. Masse sex og moro. Men så dabber det av, hverdagen kommer, og der er det stort sett kvinnen som bremser. Mannen godtar som oftest og legger bånd på seg seksuelt. Har jo hørt at man ikke skal mase. Etterhvert som avslagene kommer, dempes selvsagt sexlysten, og man havner kanskje på noenlunde samme nivå. Man kommer inn i en tralt man trives med sammen. Plutselig runder dama 40 og får en seksuell oppvåkning, og forventer at mannen skal oppleve det samme. 

Ja, og hvorfor skal hele forholdet rakne pga kvinnene ikke føler seg tilfredsstilt, mens for menn er dette en selvfølge for kvinnen at han skal takle. Jeg forstår det ikke. Det er så selvmotsigende og rart. Kanskje ikke kvinner evner å reflektere?

Anonymkode: 11974...632

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenk dere ramaskriket det hadde blitt om det var en mann som skrev TS innlegget? Det hadde vært overgrep. 

 

Anonymkode: 11974...632

Er du her nå igjen? Omvendt problemstilling tas opp rett som det er,  uten de store anskrikene. 

Anonymkode: 34a9f...8da

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og følte seg både heldig og litt redd for å miste meg. 

Men det er jo som med alt annet i verden, hvis han skal være redd for å miste, så må du ha verdi for han.

Har du det?

Eller er du så kåt nå, nettopp fordi du er redd for å miste han?

Anonymkode: e80dc...584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje ikke kvinner evner å reflektere?

Korrekt. Vi er dumme.

Da er det vel ingen vits å ha lyst på oss heller, er det vel?

Nei. Men hvis dette er din flørtemetode er det ikke så rart at kvinner ikke gidder. 

Anonymkode: e80dc...584

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tror jeg du har sett for mye på film, og fått litt rare ideer. De romanse glansbildene film gir oss, er ikke virkeligheten.

Anonymkode: 3f81c...8f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn, hva hadde dere tenkt om en slik kone? 
Hvordan skal jeg gå fram? 

Åååh, jeg tenker at du skulle vært min single nabo😅😘 Jeg har bestandig ønsket meg ei som er umettelig, sugde meg når hun ville, så skulle jeg ha gitt samme behandling tilbake. Sexlysten min er iallefall på topp, takket være mye trening og forståelse. Finnes vel knapt bedre måte å holde seg ung og frisk med deilig sex😍

I ditt tilfelle synes jeg ikke du er sexgal, bare litt sugen og kåt, det er jo et sunnhetstegn😉 Men jeg anbefaler deg å være egoist og tenke litt på deg selv, et liv uten sex, utfoldelse og utløp for nytelse fungerer ikke i lengden. Kommer litt ann på om seksualdriften din er større enn kjærligheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...