Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 5.7.2020 den 21.05, OCB skrev:

Helt sikkert sant. Jeg spiller alltid med åpne kort, og barna mine kommer først 😊 Tenker da vi ikke passet sammen uansett. 

Avlyste du ofte stevnemøter og hvor mye oppmerksomhet ga du utenom disse stevnemøtene? Barna kommer selvfølgelig først, men dater man noen så krever det jo at man setter av tid til positiv oppmerksomhet for å holde på den andres interesse.

Anonymkode: 83646...8df

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 5.7.2020 den 17.31, O.G. skrev:

De vil ha en ny sjanse pga det ikke ble noe seriøst forhold med henne som de ghosted meg for.

Ikke sikkert det er det som ligger til grunn. Noen ganger blir det bare sånn uten innblanding av andre damer imellom.

Skrevet
På 7.7.2020 den 0.15, AnonymBruker skrev:

Avlyste du ofte stevnemøter og hvor mye oppmerksomhet ga du utenom disse stevnemøtene? Barna kommer selvfølgelig først, men dater man noen så krever det jo at man setter av tid til positiv oppmerksomhet for å holde på den andres interesse.

Anonymkode: 83646...

Hei. Vi har hatt daglig kontakt og tonen var fin. Jeg avlyste ikke ofte, men det hendte det siste halvåret. Jeg nevnte flere ganger til hun at jeg er opptatt med barna i perioder, og trenger tid. 
Mine to er litt yngre enn hennes to, som da naturlig er mer selvgående. Tenker det bunner i at hun ville litt mer enn meg og mistet tålmodighet.
Derfor gikk det som det gikk.

AnonymBruker
Skrevet
På 5.7.2020 den 14.13, AnonymBruker skrev:

Hva er årsaken til at menn sier de fortsatt er interessert, men holder på å fade deg ut da? Hvorfor sier de ikke at de ikke er interessert bare? Må jo være irriterende å motta ting fra noen de tydeligvis ikke er interessert i lenger da? 

Anonymkode: 19bbb...f16

Blæ, dette!!! En jeg trodde jeg hadde veldig god kontakt med gjør akkurat dette nå. Møttest for et par uker siden, snakket i rundt 1 mnd på tinder/snap først, han er ute etter noe seriøst, sier han, og det er jeg også. Jeg trodde det gikk veldig bra, da han sa at han ville møte meg igjen og håpte jeg ville møte igjen han. Men han finner jo aldri tid. Så jeg vet ikke.

Med forrige date var det nesten helt likt, men han hadde i det minste guts nok til å si at han ikke var sikker på hva han ville I forkant av at han sa det, altså etter han var begynt å fade meg ut, sa  jeg til han at jeg trodde jeg hadde gitt rimelig godt inntrykk av hvor han hadde meg, og jeg hadde satt pris på litt tilbakemeldinger fra han, om han ville finne en dato for neste date, eller når han ville besøke meg/omvendt, da vi bor et stykke unna hverandre. Han hadde tidligere sagt at han gjerne ville møte meg igjen, men hadde tydeligvis ombestemt seg. Han åpnet meldingen, men svarte ikke. Et par dager senere skrev jeg "Hyggelig at du tok deg tid til å svare 😊

HATER å ikke vite hvor jeg står, så jeg forstår deg sykt godt, TS. Jævla mannfolk.

Anonymkode: 859d5...e04

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...