Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hører man ingenting fra personen eller får noe respons på det man sender? 

Usikker på om jeg blir ghosta, men jeg får ikke noe meldinger eller snap lenger, men får svar på de jeg sender.  Altså, han sender ingenting på sitt initiativ lenger, men svarer hvis jeg tar initiativet. 

Hvordan opplever dere ghosting? 

Anonymkode: 19bbb...f16

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du blir ikke ghostet. Da blir all kontakt brutt tvert. Men høres ut som han fader deg ut 

Anonymkode: fb05c...828

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er årsaken til at menn sier de fortsatt er interessert, men holder på å fade deg ut da? Hvorfor sier de ikke at de ikke er interessert bare? Må jo være irriterende å motta ting fra noen de tydeligvis ikke er interessert i lenger da? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han prøver å fase deg ut, men han ghoster deg ikke. Ghosting vil si at han ikke svarer på noe, akkurat som han bare har forsvunnet 

Anonymkode: 7af65...896

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er årsaken til at menn sier de fortsatt er interessert, men holder på å fade deg ut da? Hvorfor sier de ikke at de ikke er interessert bare? Må jo være irriterende å motta ting fra noen de tydeligvis ikke er interessert i lenger da? 

Mannfolk kan være vanskelig å skjønne noen ganger. Oppfører seg ulogisk

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er vel ingen måte man kan gjøre seg interessant igjen på når de først har begynt å fade vel? Noen solskinnshistorier? 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vel ingen måte man kan gjøre seg interessant igjen på når de først har begynt å fade vel? Noen solskinnshistorier? 

Det beste tipset når folk begynner å fade er å kutte kontakt selv, etter min mening.

Anonymkode: 6aebc...ebc

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hører man ingenting fra personen eller får noe respons på det man sender? 

Usikker på om jeg blir ghosta, men jeg får ikke noe meldinger eller snap lenger, men får svar på de jeg sender.  Altså, han sender ingenting på sitt initiativ lenger, men svarer hvis jeg tar initiativet. 

Hvordan opplever dere ghosting? 

De begynner å fase ut kontakten. 

Jeg blokkerer med en gang jeg merker det sånn at de ikke kan nå meg igjen.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Bente1234 skrev:

Mannfolk kan være vanskelig å skjønne noen ganger. Oppfører seg ulogisk

Er nok likt med kvinner. Eller verre

Anonymkode: 7847d...1da

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, O.G. skrev:

De begynner å fase ut kontakten. 

Jeg blokkerer med en gang jeg merker det sånn at de ikke kan nå meg igjen.

Da blir de nok jublende glad

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da blir de nok jublende glad

Nja, mange menn vil prøve seg på å ta opp kontakten igjen 3-5 måneder etter de ghostet og det er hva jeg vil forhindre.

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, O.G. skrev:

Nja, mange menn vil prøve seg på å ta opp kontakten igjen 3-5 måneder etter de ghostet og det er hva jeg vil forhindre.

Ja, når det ikke funka med ho andre man ble ghosta for 

• Liker 8
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, når det ikke funka med ho andre man ble ghosta for 

Nemlig.

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, O.G. skrev:

Noen spessiell oppførsel du bruker som gjør at de vil ta opp igjen kontakten 3-5 mnd senere? Vanligis ghostes du jo fordi gutten ikke er interessert-Så hvordan har det seg da, at de tar opp igjen kontakten etter 5-6 mnd? Og hva vil de da? :)

Anonymkode: efe22...8eb

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Noen spessiell oppførsel du bruker som gjør at de vil ta opp igjen kontakten 3-5 mnd senere? Vanligis ghostes du jo fordi gutten ikke er interessert-Så hvordan har det seg da, at de tar opp igjen kontakten etter 5-6 mnd? Og hva vil de da? :)

De vil ha en ny sjanse pga det ikke ble noe seriøst forhold med henne som de ghosted meg for.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, O.G. skrev:

De vil ha en ny sjanse pga det ikke ble noe seriøst forhold med henne som de ghosted meg for.

Kansje jeg skal spørre på en ammen måte: Hvis gutten tar kontakt, så har han jo aldri egentlig ønsket å ghoste deg, hvis han ikke sier det rett ut og angrer i ettertid? Eller spør du har rett ut om hvorfor han ghostet deg?

For det at gutten tar kontakt på nytt, har jo på en eller annen måte vært grunnlag for at du aldri var helt ute av livet hans, og dermed har faktisk gjort et inntrykk likevel? Hvordan oppfører du deg i en prate fase/dating fase ?:)

Jeg spør fordi ejg er nysgjerrrig på dette, har nettopp blitt dumpa selv-Og lurer på dine erfaringer! :)

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kansje jeg skal spørre på en ammen måte: Hvis gutten tar kontakt, så har han jo aldri egentlig ønsket å ghoste deg, hvis han ikke sier det rett ut og angrer i ettertid? Eller spør du har rett ut om hvorfor han ghostet deg?

Jeg kjenner tegnene, når en fyr faser ut kontakten med meg så er han ikke interessert  (som oftest fordi han fant ei han likte bedre) og da blokkerer jeg ham sånn at han ikke kan ta kontakt med meg igjen. Jeg er ikke interessert i å være andrevalget.

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For det at gutten tar kontakt på nytt, har jo på en eller annen måte vært grunnlag for at du aldri var helt ute av livet hans, og dermed har faktisk gjort et inntrykk likevel? Hvordan oppfører du deg i en prate fase/dating fase ?:)

Fyrer går gjennom listen sin og prøver og prøver helt til de finner ei som går på unnskyldningene hans. Jeg er ikke den dama.

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, O.G. skrev:

Jeg kjenner tegnene, når en fyr faser ut kontakten med meg så er han ikke interessert  (som oftest fordi han fant ei han likte bedre) og da blokkerer jeg ham sånn at han ikke kan ta kontakt med meg igjen. Jeg er ikke interessert i å være andrevalget.

Fyrer går gjennom listen sin og prøver og prøver helt til de finner ei som går på unnskyldningene hans. Jeg er ikke den dama.

Hvordan merker du at du snakker med en gutt som har liste,framforat han snakker sant?

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan merker du at du snakker med en gutt som har liste,framforat han snakker sant?

Snakker sant?

Man skal ikke lytte til det man sier. Man skal følge med på det de gjør. 

- Han  tar ikke kontakt.

- Han svarer kort når han først svarer, som oftest timer etter man sendte til ham.

- Han følger ikke opp avtaler, eller avtaler ikke møter i hele tatt.

- unnskyldninger om at han er opptatt med jobb/trening etc,etc, etc.

------------

Har dette pågått i mer enn 14 dager er det bare å blokkere fordi han er ikke interessert og tar han kontakt etterpå, så er det fordi de tror de klarer å snakke seg til at man skal bli sikkerstikket sitt. 

Ikke fall for det.

Endret av O.G.
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, O.G. skrev:

Snakker sant?

Man skal ikke lytte til det man sier. Man skal følge med på det de gjør. 

- Han  tar ikke kontakt.

- Han svarer kort når han først svarer, som oftest timer etter man sendte til ham.

- Han følger ikke opp avtaler, eller avtaler ikke møter i hele tatt.

- unnskyldninger om at han er opptatt med jobb/trening etc,etc, etc.

------------

Har dette pågått i mer enn 14 dager er det bare å blokkere fordi han er ikke interessert og tar han kontakt etterpå, så er det fordi de tror de klarer å snakke seg til at man skal bli sikkerstikket sitt. 

Ikke fall for det.

Konforonterer du han med dette før du blokkerer, sånn at dere tar en prat om det-Eller blokkerer du med en gang og går "cold turkey" med gutten?

Gutten jeg meldte med(avslutta fra hans side) sa han var opptatt med jobb vekdig ofte. Han sa også at han var i gravøl for en kompis som hadde tatt selvmord-Jeg reagerte på at han aldri sender snaps(ikke tar kontakt) og sa at vi har medlt hverandre i 2 mnd uten at jeg vet hvor han står.

Dette i tillegg til at han sa at han hadde åpna snappen, og at han ikke svarte fordi han ikke helt hadde lest jgennom snappen. Jeg synes det var frekt sagt, og grunn til å være sur, og fortsette med å si at jeg ikke var fornøyd-På grunn av hvem åpner en snap for å så IKKE lese gjennom. Ville du ha blokkert? Ref: Vi har ingen kontakt nå,slette han fra snap paga at han ikke melder noe selv på eget insj. Høres ut som du har endel erfaring. Jeg vil ha litt tips og råd Takk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...