Gjest O.G. Skrevet 5. juli 2020 #21 Skrevet 5. juli 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Konforonterer du han med dette før du blokkerer, sånn at dere tar en prat om det-Eller blokkerer du med en gang og går "cold turkey" med gutten? Anonymkode: efe22...8eb Blokkerer bare, ingen vits i å snakke mer. 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gutten jeg meldte med(avslutta fra hans side) sa han var opptatt med jobb vekdig ofte. Han sa også at han var i gravøl for en kompis som hadde tatt selvmord-Jeg reagerte på at han aldri sender snaps(ikke tar kontakt) og sa at vi har medlt hverandre i 2 mnd uten at jeg vet hvor han står. Anonymkode: efe22...8eb opptatt med jobb = Ikke interessert nok i deg til å prøve å sette av tid til å bli mer kjent = Blokker første gang han sier det. 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette i tillegg til at han sa at han hadde åpna snappen, og at han ikke svarte fordi han ikke helt hadde lest jgennom snappen. Jeg synes det var frekt sagt, og grunn til å være sur, og fortsette med å si at jeg ikke var fornøyd-På grunn av hvem åpner en snap for å så IKKE lese gjennom. Ville du ha blokkert? Ref: Vi har ingen kontakt nå,slette han fra snap paga at han ikke melder noe selv på eget insj. Høres ut som du har endel erfaring. Jeg vil ha litt tips og råd Takk! Anonymkode: efe22...8eb Ja.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #22 Skrevet 5. juli 2020 20 minutter siden, O.G. skrev: Blokkerer bare, ingen vits i å snakke mer. opptatt med jobb = Ikke interessert nok i deg til å prøve å sette av tid til å bli mer kjent = Blokker første gang han sier det. Ja. 21 minutter siden, O.G. skrev: Blokkerer bare, ingen vits i å snakke mer. opptatt med jobb = Ikke interessert nok i deg til å prøve å sette av tid til å bli mer kjent = Blokker første gang han sier det. Ja. Ok,takk! Anonymkode: efe22...8eb
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #23 Skrevet 5. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 21 minutter siden, O.G. skrev: Blokkerer bare, ingen vits i å snakke mer. opptatt med jobb = Ikke interessert nok i deg til å prøve å sette av tid til å bli mer kjent = Blokker første gang han sier det. Første gang? Det var ikke litt tidlig? Anonymkode: efe22...8eb 1
Gjest Horrorfreak Skrevet 5. juli 2020 #24 Skrevet 5. juli 2020 Det er ikke ghosting. Når man er ghosta forsvinner man uten forklaring uten mer kontakt. Opplevde det for to år siden. Prøvde noen ganger å ta kontakt, men det var forgjeves. Det er trist.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #25 Skrevet 5. juli 2020 Just now, AnonymBruker said: Første gang? Det var ikke litt tidlig? Anonymkode: efe22...8eb Ikke meningen å bryte inn her, men etterhvert så begynner man å kjenne lusa på gangen og det er like greit å blokke/slette folk fra facebook ol så fort som mulig å ikke kaste bort mer energi på dem. Folk som bruker flere dager på å svare er ikke venner eller kjæreste materiale. Enig i O. G sin vurdering her. Anonymkode: 032d6...a7a 7
Gjest O.G. Skrevet 5. juli 2020 #26 Skrevet 5. juli 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Første gang? Det var ikke litt tidlig? Anonymkode: efe22...8eb Nei.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #27 Skrevet 5. juli 2020 1 time siden, O.G. skrev: Snakker sant? Man skal ikke lytte til det man sier. Man skal følge med på det de gjør. - Han tar ikke kontakt. - Han svarer kort når han først svarer, som oftest timer etter man sendte til ham. - Han følger ikke opp avtaler, eller avtaler ikke møter i hele tatt. - unnskyldninger om at han er opptatt med jobb/trening etc,etc, etc. ------------ Har dette pågått i mer enn 14 dager er det bare å blokkere fordi han er ikke interessert og tar han kontakt etterpå, så er det fordi de tror de klarer å snakke seg til at man skal bli sikkerstikket sitt. Ikke fall for det. Huff,har hatt med en slik å gjøre for litt siden. Blir mest forbanna på meg selv at jeg gadd dette. Han var jævlig tafatt,negativ og nedlatende fra dag èn. Verste var at han ikke var min type overhodet. Han fortalte at han likte meg i gamle dager så jeg tenkte at han likte meg nå også,og det gjorde han sikkert men ville ikke gjøre noe med det. Bare tidsfordriv. Vi avtalte sex for litt siden og han var giret den ene dagen vi avtalte for så å være kald og avvisende dagen etter. Han jobber også hele tiden om han ikke har barn. Men nei fikk nok og sendte til han at han var tafatt og jævlig gira og kald og kynisk etterpå at det blir for dumt. Dessverre ga det han litt makt,men nei man leker ikke butikk og avtaler ting for så å aaaldri kunne komme med et forslag til tidspunkt å møtes. Uansett var intr i en illusjon. Veldig glad ting ikke gikk,for tenk dere han i et forhold. Ellers tusen takk!! Anonymkode: 9b3e5...efe
OCB Skrevet 5. juli 2020 #28 Skrevet 5. juli 2020 5 timer siden, Bente1234 skrev: Mannfolk kan være vanskelig å skjønne noen ganger. Oppfører seg ulogisk Skal ikke si jeg kjenner meg helt igjen, men du har et godt poeng. Tenker det går begge veier. Hadde ei venninne som ble sur om jeg trakk meg fra stevnemøter. Selv med gode og ærlige grunner. Da ble hun kort og svarte tregt flere dager etterpå. Men men vi er forskjellige.
GrønnNellik68 Skrevet 5. juli 2020 #29 Skrevet 5. juli 2020 4 minutter siden, OCB skrev: Skal ikke si jeg kjenner meg helt igjen, men du har et godt poeng. Tenker det går begge veier. Hadde ei venninne som ble sur om jeg trakk meg fra stevnemøter. Selv med gode og ærlige grunner. Da ble hun kort og svarte tregt flere dager etterpå. Men men vi er forskjellige. Da var hun nok sur for at hun ikke fikk nok oppmerksomhet ... 😊
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #30 Skrevet 5. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke meningen å bryte inn her, men etterhvert så begynner man å kjenne lusa på gangen og det er like greit å blokke/slette folk fra facebook ol så fort som mulig å ikke kaste bort mer energi på dem. Folk som bruker flere dager på å svare er ikke venner eller kjæreste materiale. Enig i O. G sin vurdering her. Anonymkode: 032d6...a7a Alt iorden! Tenkte bare at førsteinntrykk kan ofte også være feil... Anonymkode: efe22...8eb
Gjest O.G. Skrevet 5. juli 2020 #31 Skrevet 5. juli 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alt iorden! Tenkte bare at førsteinntrykk kan ofte også være feil... Anonymkode: efe22...8eb Hvordan da?
OCB Skrevet 5. juli 2020 #32 Skrevet 5. juli 2020 35 minutter siden, Bente1234 skrev: Da var hun nok sur for at hun ikke fikk nok oppmerksomhet ... 😊 Helt sikkert sant. Jeg spiller alltid med åpne kort, og barna mine kommer først 😊 Tenker da vi ikke passet sammen uansett.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #33 Skrevet 5. juli 2020 Når noen svarer så er det snakk om "slow fading" De er kalde og svarer kort. Har hatt det slik med en dame i lenger tid, nå oppfører jeg meg helt likt, tar ikke initiativ lenger overhodet. Det får hun ta om hun vil noe mer. Jeg blokkerer ikke fordi jeg ikke vil fremstå som needy eller bitter. Det jeg ikke gjør er å gå å vente på henne i all evighet. Dater andre om sjansen byr seg fremover. Når jeg eventuelt får et forhold med en annen dame blir hun blokkert. Vil bare ikke ha meldinger fra "ekser" når jeg er i et forhold. Hun sender meldinger av og til, så hun er nok ikke helt uinteressert. Har vel bare ikke guts til å si at det er slutt, eller håper på at hun kan komme tilbake senere. Bryr meg bare ikke. Tror ikke det er andre menn inne i bildet egentlig. Vil vel ikke være i et forpliktende forhold akkurat nå. Anonymkode: 1d0e1...c85
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2020 #34 Skrevet 5. juli 2020 56 minutter siden, O.G. skrev: Hvordan da? Hvis du snakkerm ed en gutt, og han sier at han jobber-Så kans det hende at det å blokkere han etter 1 gang er litt strengt. Hvis det skjer flere ganger på rad, uten at han tar det til seg-Da tneker jeg at det må være noe. Anonymkode: efe22...8eb 1
OCB Skrevet 5. juli 2020 #35 Skrevet 5. juli 2020 2 timer siden, O.G. skrev: Hvordan da? Hva tenkte du?
Gjest O.G. Skrevet 6. juli 2020 #36 Skrevet 6. juli 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du snakkerm ed en gutt, og han sier at han jobber-Så kans det hende at det å blokkere han etter 1 gang er litt strengt. Hvis det skjer flere ganger på rad, uten at han tar det til seg-Da tneker jeg at det må være noe. Anonymkode: efe22...8eb Hvis en fyr er interessert så klarer han å skvise inn tid til deg uansett hvor travel han er. Når man kun får beskjeden at jeg jobber så mye for tiden, så er han ikke interessert.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #37 Skrevet 6. juli 2020 42 minutter siden, O.G. skrev: Hvis en fyr er interessert så klarer han å skvise inn tid til deg uansett hvor travel han er. Når man kun får beskjeden at jeg jobber så mye for tiden, så er han ikke interessert. Ikke helt enig, jeg jobber i perioder sykt mye. Har jeg kontakt med noen da tar jeg meg ikke alltid tid til å skrive/svare eller date. Nå er det jo sånn at jeg kan ha interresse av ei dame og like henne veldig godt, men ikke være forelsket...enda, så lenge jeg ikke er borte vekk forelsket så kan jobben fint "forstyrre" meg så mye at det kan gå en dag eller to uten kontakt. Blir jeg forelsket vil jeg nok huske på å sende meldinger, men man blir jo sjelden forelsket før man har møttes endel ganger. Anonymkode: 38327...8af 2
Gjest O.G. Skrevet 6. juli 2020 #38 Skrevet 6. juli 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke helt enig, jeg jobber i perioder sykt mye. Har jeg kontakt med noen da tar jeg meg ikke alltid tid til å skrive/svare eller date. Nå er det jo sånn at jeg kan ha interresse av ei dame og like henne veldig godt, men ikke være forelsket...enda, så lenge jeg ikke er borte vekk forelsket så kan jobben fint "forstyrre" meg så mye at det kan gå en dag eller to uten kontakt. Blir jeg forelsket vil jeg nok huske på å sende meldinger, men man blir jo sjelden forelsket før man har møttes endel ganger. Anonymkode: 38327...8af Ja vel.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2020 #39 Skrevet 6. juli 2020 23 timer siden, O.G. skrev: De begynner å fase ut kontakten. Jeg blokkerer med en gang jeg merker det sånn at de ikke kan nå meg igjen. Du mot-ghoster, altså😂? Anonymkode: cfada...90a
Gjest O.G. Skrevet 6. juli 2020 #40 Skrevet 6. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du mot-ghoster, altså😂? Anonymkode: cfada...90a Jepp.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå