Gå til innhold

Trender du er lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Falske bryn. 
 

Folk som skal bli tatt bilde av alle steder og legger det ut på Instagram som om de er noen kjendiser.

Tesla

Iphone selfier

Diettfolk

Prides (ikke fordi jeg fobisk mot gruppene men fordi samfunnet alltid finner noe å hekte seg opp i)

Anonymkode: 3e60a...ed8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenter så går rundt om trenings tights hele dagen når de ikke engang trener..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.7.2020 den 18.04, -jk- skrev:

Buksene hadde vært fine de, om de var 10cm lengre i bena...

Eventuelt løftet ut av rumpa 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oops. Så ikke at det handlet om klær. 

Men på klær er jeg lei av skinny jeans, slike med tynt stoff som ser ut som tights. Det får bare folk til å større ut og på mange rumper er det direkte ufint. Små lommer på rumpa osv!

Bar mage. Synes det er stygt. Liker ikke navler. 

Bender. Klær laget for at kvinner skal se så søte ut. 

At kvinner bare får stygge rosafarger. Synes Dressmann har så mye fine farger om du skal ha farger, men alt er jo for herrer. Kan gå inn på et merke , Helly Hansen for eksempel for å finne en blåfarge jeg vil ha, men da kommer det bare stygge babyblå farger kombinert med noe gult..... nei vi kvinner skal visst ha babyfarger -_- 

Anonymkode: 3e60a...ed8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

At kvinner bare får stygge rosafarger. Synes Dressmann har så mye fine farger om du skal ha farger, men alt er jo for herrer. Kan gå inn på et merke , Helly Hansen for eksempel for å finne en blåfarge jeg vil ha, men da kommer det bare stygge babyblå farger kombinert med noe gult..... nei vi kvinner skal visst ha babyfarger -_- 

Anonymkode: 3e60a...ed8

Haha, jeg som mann sliter med akkurat det motsatte ;) Det meste av herreklær har jo så innmari kjedelige fargevalg, må lete ganske mye før jeg finner noe jeg liker. Spesielt på sportsklær, men det gjelder mye annet også. Misunner damene fargeutvalget ;)

Dressmann er forøvrig en butikk jeg aldri handler i, tror aldri jeg har sett noe fint der. Er vel selve definisjonen av gubbeklærbutikk...

Anonymkode: d6d3e...21d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som er vidt og kort. 

Anonymkode: 56108...fa1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aniita
På 5.7.2020 den 19.26, AnonymBruker skrev:

Hva er galt med dette?

Anonymkode: 891f0...73d

Fordi det er overbruk av det blant både rike og fattige som prøver å vise seg fram. Da blir det til slutt Harry. Som Speedy veskene til LV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aniita

En trend jeg er lei av er lyse jeans med en hvit t-skjorte nedi, pakket på med en oversized blazer utenpå. Skal fremstå som en supertrendy seriøs person, men er det mest fantasiløse, ufeminine ever 😄

Også grått hår. Er ikke delikat eller elegant.

Og ja, oversized briller til veldig unge jenter. Får inntrykket av at de vil fremstå som både attraktive og seriøse, men det ser verre ut enn 80 talls brillene. Forstår ikke hva de har tenkt egentlig.

Endret av Aniita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De der høyvanns pensjonistbuksene alle jenter går i nå. I sånn sort penstoff, og som stopper på et veldig uflatterende sted mellom ankelen og leggen. Du ser blubbete ut uansett hvor tynn du er. For ikke å snakke om hvordan rumpa blir seende ut i disse buksene. 

Anonymkode: 36654...730

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig fascinerende å se ungdom kle seg som pensjonister. 😁

Anonymkode: 56108...fa1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Treningstights med rynk-söm mellan skinkorna så det ser ut som de håller på att sugas in i rovhåle...🙈

Anonymkode: 95356...ae9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi

Møkk lei av de store stygge Fila-joggeskoene som tilsynelatende er det eneste alternativet for tiden. Jeg har prøvd å finne et fint par joggesko i hele sommer, helst med litt fine farger, men det er tydeligvis for mye å be om. Alt er hvitt! Og alle skobutikkene jeg har vært i har nøyaktig det samme håpløse utvalget. Det går bare i nesten bare i Fila og Sketchers. Jeg endte opp med et par fra coop obs, skobutikker har jeg lagt på hylla inntil videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2020 den 14.43, Bohemchick skrev:

Jenter så går rundt om trenings tights hele dagen når de ikke engang trener..

Såg ei i dag, ikke jente. Sikkert rundt 25-30 år. Gikk i treningstights, med røyken i kjeften. Hun var ikke ute på en jobbetur for å si det sånn 😂

 

Noe av det verste jeg ser, må være de der fæle svære påtegna øyebrynene. Ser helt j***** ut.

Anonymkode: add78...28d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Såg ei i dag, ikke jente. Sikkert rundt 25-30 år. Gikk i treningstights, med røyken i kjeften. Hun var ikke ute på en jobbetur for å si det sånn 😂

 

Noe av det verste jeg ser, må være de der fæle svære påtegna øyebrynene. Ser helt j***** ut.

Anonymkode: add78...28d

Haha, jeg klarte nesten ikke å la være å stirre da en ung blond dame kom inn på jobb, med noe som så ut som to brunsnegler der bryna skulle vært 😂😂

Anonymkode: f530f...356

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, gladjenta96 skrev:

Den jævla tiktok dansen

Tiktok danser er noe av det flaueste jeg har sett noensinne... dumme bevegelser med tunga på skrå ut av munnen mens de blunker...mens de står lettkledd ved et basseng....☠️ Kill me now. Værste er at enkelte tjener gode penger på det🤦‍♀️ Skjønner jeg har blitt gammel når jeg uffer meg over dagens «trender»...

Anonymkode: 6542f...be3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 14.7.2020 den 14.38, AnonymBruker skrev:

Trender jeg er lei av:

- blasse "farger" som offwhite, lyselyseblå og beige

- korte og vide topper som skjuler enhver antydning til midje, og får overkroppen til å se diger ut og armene latterlig korte, som en tønne med et par "durter" øverst

-  korte og vide kjoler som gir samme effekt som de korte og vide toppene, bare med hele kroppen

- korte og vide bukser, jakker, you name it

- truser som skilr opp i rumpa

- kjoler med posete ermer og tettsittende hals

- at nærmest alt er i polyester

- at fotomodellene ser sjuke og sure ut

Anonymkode: 30c85...605

"Blasse" farger er det eneste jeg kler, klare farger er helt feil til min hudtone.

Hvordan ser fotomodellene syke ut?

Anonymkode: 7b4a8...645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Gensre og cardigans der den sømmen som skal gå over skulderen og under armhulen, er langt faen ned på albuen så man ser ut som et jævla flyveekkorn. Rabler snart for meg!

-Sennepsgult :kvalm:

-Formløse teltduker. 90% av plaggene jeg finner eier ikke det snev av passform.

-Ingen lommer på dameklær (HERREGUD PUL MEG SIDELENGS!)

-Puffermer(glad empirieliv og peplum trendene er gått mer i glemmeboka)

-Polyester. Betaler ikke 5000 for en kåpe i polyester...

-Blomstermønster. Jeg har ikke noe i mot litt blomstermønster altså, særlig på sommerklær, men det er jo de jævla blomstene på ALT! Det må da være mulig å hoste opp et annet mønster enn de jævla blomstene! Er det ikke blomster, så er det prikker, eller striper. Omg...!

-Plisserte skjørt

-At dameklær ikke har plass til pupper. Hva faen er greia? Bluser med knapper e.l. forran er bare å glemme. Klarer ikke å få stappa puppa inni, i alle fall ikke uten at resten av plagget blir en telt.

Dette ble vel mer trender jeg hater enn trender jeg er lei av, og generelt litt frustrasjon enn noe annet :fnise:

Anonymkode: 4bb62...365

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De der sneakersene minner meg om Zits (tegneserien):Genuine-Leather-Retro-Dirty-Women-s-Chun

 

Jeg skjønner at man ønsker å vise frem stumpen, for tydelig er det det som er alfa og omega, men hva er vitsen å gå med treningsbukse når man ikke trener? 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Peanut skrev:

De der sneakersene minner meg om Zits (tegneserien):Genuine-Leather-Retro-Dirty-Women-s-Chun

 

Jeg skjønner at man ønsker å vise frem stumpen, for tydelig er det det som er alfa og omega, men hva er vitsen å gå med treningsbukse når man ikke trener? 

 

Fatter ikke hvordan noen kan synes sånne sko er fine!!! 

Anonymkode: 7b4a8...645

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...