Gå til innhold

Trender du er lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

-Sennepsgult.

-Polyester i det meste.

-Generelt bukser trukket langt opp i rumpa, men spesielt momjeans.

-Bare ankler midt på vinteren.

-Klumpete joggesko.

-Fjellrevensekker.

-At nesten alle topper er korte og/eller formløse.

-At nesten alle bukser slutter langt oppe på leggen og/eller har høyt liv.

-At nesten alle bikinier og truser har veldig høy skjæring.

-At nesten alle strikkejakker og -gensere er sekkete og formløse.

-Shorts hvor rumpeballene nesten skal henge ut(men det var vel enda mer av dem for et par år siden).

-Septumpiercing(ring midt i nesen).

-Halve håret i en ”dott” på hodet.

Ser nå at jeg høres ut som en bitter, gammel kjerring som nesten ikke liker noe av det som er in for tiden:fnise: 

Jeg ønsker ikke å forby noe av dette, og hadde jeg bare sett det på en og annen person, hadde jeg sikkert ikke tenkt over det en gang. Men jeg synes jeg ser disse plaggene/lookene jeg ikke er så glad i overalt, og jeg begynner å bli lei. Lei av at folk kler seg så likt for tiden,  og at utvalget i butikkene er så likt. Bare se på makeuptrenden, hvor så mange jenter har påtegnede bryn, opptegnede lepper og falske vipper uansett anledning.  

Noen trender du ikke liker eller har fått nok av? Noe jeg har glemt?

 

Anonymkode: 05fa8...0fc

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trenden med mom jeans til langt opp på leggen, med utvaskede tennissokker under og klumpete, fargerike joggesko til. Ille nok til unge, men ser mange i 30- og 40 årene går i dette også. Det viser bare at du er en trendslave uten individuell smak tenker jeg (har selvsagt ikke fasiten, men...) 

Farger som sennepsgult, brent jordfarget osv på klær. Kledelig til de færreste. 
 

Korte, vide topper, gjerne i farger nevnt over og kombinert med mom jeans. Ikke kledelig til noen. 
 

Svarte tights med sleng. 
 

Kjempestore, vide, uformelige kåper

Fake øyevipper, spesielt av den overdrevne sorten der brukeren går inn for den fake looken

Treningstrenden med tights med høyt liv kombinert med sports-BH i samme farge. Igjen, kledelig til noen få. 
 

Bikini med overdel i ovennevnte jordfarger, kombinert med halvveis stringtruse dratt langt opp i rumpa i svart. Også observert på damer i 30- og 40 årene. 
 

Jeg (dame 41) høres sikkert kjedelig ut, men synes det er mye finere å ha sin egen mer klassiske stil enn å følge alle trender blindt i min alder. 

Anonymkode: c73b1...19f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger ikke trender, og bryr meg svært lite om hva andre går med, så er ingen trender jeg er lei av nei :)

Jeg syns derimot det er trist at det er bruk og kast som gjelder for mange, og at fast fashion lurer så mange med plagg laget av elendige materialer under dårlige arbeidskår. Gå heller for second hand, eller i det minste gode materialer og plagg du kan bruke i år etter år. Å kjøpe noe som er trendy er omtrent det verste du kan gjøre, med mindre du har tenkt å bruke det i mange år. 

Anonymkode: f93fb...b26

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir blaffen😂

Anonymkode: 1934c...c67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mom jeans elsker jeg! Men enig i at for tiden er de ofte litt for korte.. og de klumpete joggeskoene er også lite vakkert.

Ellers er mye sminke, løse vipper og botox noe av det værste jeg ser. 
 

jeg er 26 år.

Anonymkode: e0cba...b42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor mye polyester. For korte bukser.

Anonymkode: cf9bf...eef

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Funkishus! Gud så kjedelig når det bygges så mange arkitekttegnede hus, som i grove trekk er helt like! 

Anonymkode: 5cf0e...c7a

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Funkishus! Gud så kjedelig når det bygges så mange arkitekttegnede hus, som i grove trekk er helt like! 

Anonymkode: 5cf0e...c7a

Helt enig- og hater sånne store allrom der «kjøkkenet» bare er en vegg i stua. Men nå sporer vi av her. Lage en tråd i Hus og hage kanskje?😅

Anonymkode: c73b1...19f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva folk har på seg bryr jeg meg lite om, så lenge de har på seg nok til at jeg slipper se mye mer enn jeg vil av kroppene deres. Skulle ønske tråden hadde ligget i generelt, for det er lang flere trender jeg er lei av som ikke har med klær å gjøre. Elsparkesykler, koronapolitiet, regnbuer i vinduskarmer, stolpejakt, gressklippere som går 24/7, bilder av føtter på instagram, you name it. Den siste henger forsåvidt sammen med den første. Ha på deg sko, eller la være å fotografere beina dine. 😄

Anonymkode: 518fa...c52

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magetopper/gensere! Drit lev av å finne den søte toppen og så er den altfor kort for alle over 16 🙈

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva folk har på seg bryr jeg meg lite om, så lenge de har på seg nok til at jeg slipper se mye mer enn jeg vil av kroppene deres. Skulle ønske tråden hadde ligget i generelt, for det er lang flere trender jeg er lei av som ikke har med klær å gjøre. Elsparkesykler, koronapolitiet, regnbuer i vinduskarmer, stolpejakt, gressklippere som går 24/7, bilder av føtter på instagram, you name it. Den siste henger forsåvidt sammen med den første. Ha på deg sko, eller la være å fotografere beina dine. 😄

Anonymkode: 518fa...c52

Gressklippere 24/7 er vel noe som skjer hver sommer, og ikke en trend? Lag en tråd i generell debatt😊

Anonymkode: c73b1...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andenebb-munn

Mom-jeans

Blomstermønster på omtrent alt som finnes av kjoler og bluser. Særlig lei av blomstermønster med svart bunnfarge. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva folk har på seg bryr jeg meg lite om, så lenge de har på seg nok til at jeg slipper se mye mer enn jeg vil av kroppene deres. Skulle ønske tråden hadde ligget i generelt, for det er lang flere trender jeg er lei av som ikke har med klær å gjøre. Elsparkesykler, koronapolitiet, regnbuer i vinduskarmer, stolpejakt, gressklippere som går 24/7, bilder av føtter på instagram, you name it. Den siste henger forsåvidt sammen med den første. Ha på deg sko, eller la være å fotografere beina dine. 😄

Anonymkode: 518fa...c52

Jeg bryr meg også lite om hva andre har på, men desto mer om at det er bortimot umulig å finne bukser som er lange nok og kjoler som ikke er i polyester.

Anonymkode: cf9bf...eef

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomstrete polyesterbluser med «tett hals». Gucci- belter, vide kjoler som skrår utover fra brystet og ser ut som baby- kjoler, bikinitruser som går opp i rompa. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

langbukser på damer er jeg lei,kle dere i skjørt,jenter 🙂

Anonymkode: 64d6f...ab4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 hours ago, AnonymBruker said:

langbukser på damer er jeg lei,kle dere i skjørt,jenter 🙂

Anonymkode: 64d6f...ab4

Helt uenig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

-At nesten alle strikkejakker og -gensere er sekkete og formløse.

Og den strikketrenden for tida med alle de stygge gusjebrune garnfargene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Sam Jones said:

Gucci- belter,

Hva er galt med dette?

Anonymkode: 891f0...73d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...