Gå til innhold

Trender du er lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lei av string-bikini

Anonymkode: 22d6a...c58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skinny stretch-bukser. Nesten ingen som kler det, så merkelig at de fremdeles selger bra....  (Det spiller selvfølgelig ingen rolle for meg hva andre går med, men jeg vil ha ordentlige bukser uten stretch).

Anonymkode: de292...f48

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Klumpete joggesko
  • Sennepsgul, brun, jordfarger: generelt varme farger. Kler best kalde toner selv :P
  • Topper og overdeler med unødvendig skrift på fransk eller engelsk
  • Kort-korte topper
  • Mom-jeans
  • Treningstights når du ikke er på trening
  • Fjellreven-sekker
  • Uformelige klesplagg generelt, samme med kåper
  • Neon-farger
  • 90-tallstrenden
  • Små solbriller
  • Store puff-ermer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.7.2020 den 14.47, AnonymBruker skrev:

Funkishus! Gud så kjedelig når det bygges så mange arkitekttegnede hus, som i grove trekk er helt like! 

Anonymkode: 5cf0e...c7a

Hæ? Det er da MYE mer variasjon i funkishus enn i "tradisjonelle" hus, sjekk gjerne katalogene. Stort spenn i materialer og utforming, mens mange "klassiske" hus ser kliss like ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.7.2020 den 7.23, skruf skrev:

Så enig! Jeg kler godt sennepsgul og jordfarger generelt, men det har vært lite å få kjøpt i disse fargene. 

Er veldig glad for at farger som sennepsgul, terrakotta, rustrød og andre varme jordfarger har vært populære ei stund nå sånn at det er enkelt å få tak i klær i disse fargene

Ting jeg er lei av i dagens motebilde er korte topper, uformelige overdeler, at det er mye polyester i handelen, øyevippeextention, microblading-øyebryn, fillers, chunky sneakers med veldig kraftig såle, og jeg grøsser over at buffalosko har blitt in igjen 

Jeg og! Elsker de brente jordfargene, og kler dem godt. På den ene siden har det vært fint med denne trenden, for jeg har jo fått tak i ting jeg liker. Ulempen er at når trenden er over vil disse fargene som jeg alltid bruker, og har brukt i 20 år, plutselig se utdaterte ut. De går fra tidløse eller vagt 70-tallsretro til «såå 2019»..

Anonymkode: 64865...c19

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skinny stretch-bukser. Nesten ingen som kler det, så merkelig at de fremdeles selger bra....  (Det spiller selvfølgelig ingen rolle for meg hva andre går med, men jeg vil ha ordentlige bukser uten stretch).

Anonymkode: de292...f48

Hvis man har kurver og noen kilo ekstra, er det nesten umulig å finne bukser uten stretch som sitter pent over hofter, rumpe og lår og er behagelig å ha på seg. Men det trenger ikke være skinny, da.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir litt småirritert over at det plutselig er "lov" for oss litt større damer å gå i korte topper når det for bare et par år siden ikke var måte på hvor viktig det var for folk å henge oss ut og gjemme oss bort. Samme med de fæle mamma-buksene. De samme insta-bertene som lo av dem i forfjor har nå bestemt at de er "in". Jeg blåser selvfølgelig i hva andre går i og kler meg selv etter humør og aktivitet.

Endret av AmandaVI
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.7.2020 den 8.49, AnonymBruker skrev:

Ser man botox? 🤔 

Den trenden med å dra en olabukse opp i rumpa og har da buksen over ankelen fordi buksa var ikke ment til å dras så langt opp. Jeg må innrømme at jeg lurer på om ikke de får gnagsår av det 🙈

Anonymkode: 25b2c...3d2

Man ser botox ja.. 

Anonymkode: e0cba...b42

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mom jeans. Får meg til å tenke på Atle Antonsen og sketsjen Ærlige klær. 

Anonymkode: 56108...fa1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, kom på: er så lei de ekstremt glorete fargene på treningstøy. 

Anonymkode: 56108...fa1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enormt tykke og svartmalte bryn. Kler ingen! Og kunstige vipper.

Anonymkode: 83eab...d67

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andelepper og botox😩

Anonymkode: 7b4a8...645

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crop tops er jeg ikke så fan av. Finner nesten bare tskjorter og gensere som såvidt dekker navlen i avd for eldre barn, og jeg har ikke lyst til at hun i alder av 10 år skal gå rundt og vise halve overkroppen naken. Lindex er verst her, men de andre følger etter. 

Anonymkode: 05ac0...bfe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser fler skriver de er lei av "mom jeans". Jeg syns det er fint at de har mange flere jeans-fasonger til salgs nå enn for noen år siden. Enig i at noen av de modellene ikke er spesielt flaterende. Men syns det er digg at de selger bukser som er passe lengde i bena for meg som er 164, sitter passe høyt og godt i livet og ikke er supertrange. Denne f.eks fra HM. Er det dette dere mener ser heelt grusomt ut?

 

Det verste jeg ser er tights med en tunika over..

image.png.8d19538285d059d113e30a23d891a22a.png

Anonymkode: f0822...76c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av at folk går i treningstights og Kari Traa ulltopper til hverdags. Jeg bruker det til trening selv (og jeg syns KT plaggene er veldig fine!), men jeg syns folk bruker plaggene når de er hjemme, skal på butikken, stikker til en nabo, skal på kino, shopping, café - ja hvor som helst unntatt kanskje jobb. Akkurat som for 10 år siden. 

Ellers elsker jeg sennepsgult og rustrødt, de fargene passer godt til meg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser fler skriver de er lei av "mom jeans". Jeg syns det er fint at de har mange flere jeans-fasonger til salgs nå enn for noen år siden. Enig i at noen av de modellene ikke er spesielt flaterende. Men syns det er digg at de selger bukser som er passe lengde i bena for meg som er 164, sitter passe høyt og godt i livet og ikke er supertrange. Denne f.eks fra HM. Er det dette dere mener ser heelt grusomt ut?

 

Det verste jeg ser er tights med en tunika over..

image.png.8d19538285d059d113e30a23d891a22a.png

Anonymkode: f0822...76c

Det er det ultimate kjerringantrekket. Ser det spesielt nå på sommeren. Kort tights under alt av sommerkjoler, tunikaer og skjørt. Ser spesielt grusomt ut med hvit tights. Blir ikke bedre av at mange av tightsene har blonder nederst i tillegg. 

Anonymkode: 937e5...30c

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser fler skriver de er lei av "mom jeans". Jeg syns det er fint at de har mange flere jeans-fasonger til salgs nå enn for noen år siden. Enig i at noen av de modellene ikke er spesielt flaterende. Men syns det er digg at de selger bukser som er passe lengde i bena for meg som er 164, sitter passe høyt og godt i livet og ikke er supertrange. Denne f.eks fra HM. Er det dette dere mener ser heelt grusomt ut?

 

image.png.8d19538285d059d113e30a23d891a22a.png

Anonymkode: f0822...76c

Buksene hadde vært fine de, om de var 10cm lengre i bena...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt at folk bruker treningstøy når de ikke skal trene. At barn og ungdom bruker joggebukse eller fotballshorts og høye treningssokker til hverdags går fint, men blir flaut når de over 30 gjør det

Anonymkode: 86e83...b8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, -jk- skrev:

Buksene hadde vært fine de, om de var 10cm lengre i bena...

Minst!

Anonymkode: 31489...e2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trender jeg er lei av:

- blasse "farger" som offwhite, lyselyseblå og beige

- korte og vide topper som skjuler enhver antydning til midje, og får overkroppen til å se diger ut og armene latterlig korte, som en tønne med et par "durter" øverst

-  korte og vide kjoler som gir samme effekt som de korte og vide toppene, bare med hele kroppen

- korte og vide bukser, jakker, you name it

- truser som skilr opp i rumpa

- kjoler med posete ermer og tettsittende hals

- at nærmest alt er i polyester

- at fotomodellene ser sjuke og sure ut

Anonymkode: 30c85...605

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...