Gå til innhold

Når penisen føles for stor


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det best om fyren er mellom 13 og 15 fordi jeg liker litt røff sex. Jeg orker ikke å måtte ta hensyn rundt seg hver gang for å slippe smerter. Eksen var 19 og det fungerte ikke. For meg ble det som om jeg gruet meg til sex pga smertene. I blant kunne jeg blø og etter hvert sluttet jeg å bli våt pga det. 

Anonymkode: 569ea...5e2

19 cm er jo helt normalt. Men er det for stort så er det jo et godt utvalg med menn som har mindre. 

Anonymkode: 6a69a...cfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor stor er den da? Høres jo ut som den er forholdsvis mye større enn normalen? De fleste damer er forholdsvis fleksible så avviker den ikke veldig fra normalen, kanskje du ikke er tent nok? 

Anonymkode: eb1a5...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hva er normal størrelse, da. Du skriver at den var tykk,er det normalt? 

Anonymkode: 83daa...0b1

Altså ikke for tykk, ikke unormalt tykk. Men ikke normalt tynn i omkrets om det gjør det lettere å forstå? Normalområde kan jo variere.

Anonymkode: 2aa18...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

19 cm er jo helt normalt. Men er det for stort så er det jo et godt utvalg med menn som har mindre. 

Anonymkode: 6a69a...cfc

Nei 19 reelle cm er ikke normalt.

Anonymkode: 2a8ab...cb1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei 19 reelle cm er ikke normalt.

Anonymkode: 2a8ab...cb1

Spor nå ikke av den jækla tråden til å bli lik enhver annen penistråd.  19 er en ganske stor penis, men selv om den er uvanlig, og kanskje bare 2-3% er oppi der, så er den vel ikke unormal av den grunn? 

Anonymkode: 4423e...e6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hva er normal størrelse, da. Du skriver at den var tykk,er det normalt? 

Anonymkode: 83daa...0b1

Ikke tenk så mye på hva andre sier om størrelser og normalen, det er deg det gjelder og det er hvordan du føler den dette handler om😉 Jeg kan ikke gi så mye av egenerfaring siden min er "normal" og litt lubben i omkrets, men i stillinger der du selv bestemmer lengden, har du jo mere kontroll. Men hva sier eller gjør kjæresten din det da, han må jo ha litt erfaring hvis han har hatt sex med andre før deg? Det er iallefall viktig å si ifra hvis det føles ubehagelig🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså - her har man i tråd etter tråd mast og mast om hvor betydningsfullt det er at den greia ikke er for liten, og så begynner man å snakke om at den er for stor ...?

Anonymkode: f884b...de0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså - her har man i tråd etter tråd mast og mast om hvor betydningsfullt det er at den greia ikke er for liten, og så begynner man å snakke om at den er for stor ...?

Anonymkode: f884b...de0

Det er for meg et mye større problem at den er veldig stor enn veldig liten. Er den lang støter den mot livmortappen min, og jeg ender med å bli kvalm. Er den tykk får jeg problemer med å få den inn uten å få smerter både der og da, og i mange dager senere. Helt uavhengig av fuktighet der nede. For min del skyldes det vestibulitt og vaginitt, to diagnoser som slett ikke er uvanlige. 

Anonymkode: 1baa2...07a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Altså - her har man i tråd etter tråd mast og mast om hvor betydningsfullt det er at den greia ikke er for liten, og så begynner man å snakke om at den er for stor ...?

Anonymkode: f884b...de0

Du kan ikke ha lest mange penistråder her på KG. I tråd etter tråd spør trådstarter om han har for liten penis. I tråd etter tråd svarer kvinner at gjennomsnittspenisen er best og stor penis er smertefult. Og i tråd etter tråd får de kvinnene høre at de lyver.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med å være for stor er en helt reell problemstilling. Jeg har en bekjent som har to kjæresteforhold bak seg på grunn av størrelse.

Jeg fikk høre om dette som en betroelse langt på natt en gang.  Han er i slutten av 30-årene, kjekk og ordentlig, og en som burde være attraktiv hos de aller fleste. God jobb, sporty, slank og sunn, og med en sexlyst som virker normal og vel så det. Men så var det den pikken... For ham er den bare hat. 

Jeg reagerte slik de fleste ville reagert, med vantro. Og så (ikke spør hvordan vi kom dit!) fikk jeg se, og jeg forsto. Hvis en over snittet sexlysten mann var slik utstyrt, blir det tungvint å skulle jobbe med langt forspill og bruk av glid. Noen ganger vil man jo ha et kjapt knull.

Så sexen forsvant fra forholdet, fordi det ble for vanskelig. Og så ble begge frustrerte, og så gjentok det seg. Nå har han gått uten noen partner i over et år og er redd for å involvere seg i nye forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hunmedham skrev:

Dette med å være for stor er en helt reell problemstilling. Jeg har en bekjent som har to kjæresteforhold bak seg på grunn av størrelse.

Jeg fikk høre om dette som en betroelse langt på natt en gang.  Han er i slutten av 30-årene, kjekk og ordentlig, og en som burde være attraktiv hos de aller fleste. God jobb, sporty, slank og sunn, og med en sexlyst som virker normal og vel så det. Men så var det den pikken... For ham er den bare hat. 

Jeg reagerte slik de fleste ville reagert, med vantro. Og så (ikke spør hvordan vi kom dit!) fikk jeg se, og jeg forsto. Hvis en over snittet sexlysten mann var slik utstyrt, blir det tungvint å skulle jobbe med langt forspill og bruk av glid. Noen ganger vil man jo ha et kjapt knull.

Så sexen forsvant fra forholdet, fordi det ble for vanskelig. Og så ble begge frustrerte, og så gjentok det seg. Nå har han gått uten noen partner i over et år og er redd for å involvere seg i nye forhold.

Hvordan i alle dager var dialogen før du fikk se penisen hans? I min verden der dette uvanlig😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, ~Tor~ skrev:

Hvordan i alle dager var dialogen før du fikk se penisen hans? I min verden der dette uvanlig

I min også... Men kjent hverandre lenge, alkohol, laaaate night, dype samtaler, omgivelser som egnet seg. Det ble faktisk ganske naturlig der og da, og ikke kleint etterpå. Og - nei, vi hverken klinte eller knullet. Men jeg holdt i den, ganske kort.

Endret av Hunmedham
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sånn penis selv. Når dama og jeg har sex så vaier hun oppi lufta som et flagg. En gang ejakulerte jeg i den stillingen, og da landa hun i Moss, vi bor i Oslo. Så du kan tenke deg selv hvor ille dette er. 

Anonymkode: ab369...688

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...