Gå til innhold

Er det vanlig å kjenne "noe" fra eggløsning til ikm/mens? Ligamentsmerter osv.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne gangen synes jeg at jeg kjenner mer fra El og fram til ikm. Er nå 9 dager siden El og har kjent noe rart i magen og ligamentsmerter siden El. Er det vanlig om man ikke er gravid? Ser jo jeg har notert tidligere at jeg har hatt d før, men ikke så mye som nå.. Har ett barn. 🙂

Anonymkode: 3476a...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det varierer veldig. Jeg husker ikke at jeg hadde noe særlig sånt før første svangerskap, men jeg kan kjenne ganske mye av det nå. Ikke hver gang, men noen ganger er det så mye at det er litt plagsomt. 

Anonymkode: a0f73...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang før jeg fikk mensen trodde jeg at jeg kjente alt mulig. Den gangen jeg faktisk var gravid kjente jeg ingenting frem til 5 uker på vei.

Anonymkode: 73eac...411

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det varierer veldig. Jeg husker ikke at jeg hadde noe særlig sånt før første svangerskap, men jeg kan kjenne ganske mye av det nå. Ikke hver gang, men noen ganger er det så mye at det er litt plagsomt. 

Anonymkode: a0f73...433

Ikke sant.. Samme her. Så innbiller jeg meg ting da.. Og så merker jeg at det skjer jo hver gang 🤣 Men mer denne gangen.. Får se da. 

 

Ts

Anonymkode: 3476a...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hver gang før jeg fikk mensen trodde jeg at jeg kjente alt mulig. Den gangen jeg faktisk var gravid kjente jeg ingenting frem til 5 uker på vei.

Anonymkode: 73eac...411

Det er jo ikke sånn at jeg tror jeg kjenner det. Jeg kjenner det jo faktisk. Det river jo. 😅 Men det er nok som du sier. Ingen garanti og sikkert vanlig. 

 

Ts

Anonymkode: 3476a...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen flere? Er det et så teit eller kjedelig eller vanlig spørsmål? 😅 Ts

Anonymkode: 3476a...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det slik i hver syklus og har enda ikke blitt gravid

Anonymkode: f1c9b...e5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lallana

Ja, det er progrestronet som gjør det. Hos meg begynner det gjerne en eller do dager etter eggløsning. Får menslignende smerter og kramper spesielt på kveld/morgen. Synes det ble enda mer merkbart etter jeg fikk min første. Kjedelig nå som vi prøver på nummer to, da man går rundt og tolker alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.7.2020 den 20.27, AnonymBruker skrev:

Hver gang før jeg fikk mensen trodde jeg at jeg kjente alt mulig. Den gangen jeg faktisk var gravid kjente jeg ingenting frem til 5 uker på vei.

Anonymkode: 73eac...411

Samme her. Alle de gangene jeg ikke har vært gravid, etter vi begynte å prøve, var det nesten ikke måte på hvor mye rart jeg kunne kjenne på. :fnise:

 Da jeg faktisk var gravid var det nada.

Anonymkode: 61837...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Lallana skrev:

Ja, det er progrestronet som gjør det. Hos meg begynner det gjerne en eller do dager etter eggløsning. Får menslignende smerter og kramper spesielt på kveld/morgen. Synes det ble enda mer merkbart etter jeg fikk min første. Kjedelig nå som vi prøver på nummer to, da man går rundt og tolker alt. 

Takk for forklaring. 😃

Ts

Anonymkode: 3476a...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...