Gå til innhold

Dummeste såpeserien du har sett? Eller dummeste såpeserie-øyeblikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk ikke lov til å se på såpeserier som liten, og har aldri fått vanen senere :fnise: Men jeg har skjønt at det er mye som er så urealistisk at det blir morsomt. Hva er det morsomste/dummeste/minst realistiske plottet du husker fra en TV-såpe? 

Anonymkode: c3a42...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Edens hage fra The Days of Our Lives (I gode og onde dager). Tragisk. :)

Anonymkode: 914d0...339

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«It was all a horribel dream»-scenen i Dallas for å få Bobby tilbake etter at rollefiguren egentlig døde 😂 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Leeloo skrev:

«It was all a horribel dream»-scenen i Dallas for å få Bobby tilbake etter at rollefiguren egentlig døde 😂 

Dette. 
 

Ellers så jeg på en såpeserie da jeg var ung hvor en av rollefigurene ble kremert levende. Senere viste det seg at hun visstnok hadde unnsluppet via en bakluke i kremasjonsovnen... 🙄🤦‍♀️
 

Slutta å se på da og husker (heldigvis) ikke hva serien het.

Anonymkode: 8fe87...9fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette. 
 

Ellers så jeg på en såpeserie da jeg var ung hvor en av rollefigurene ble kremert levende. Senere viste det seg at hun visstnok hadde unnsluppet via en bakluke i kremasjonsovnen... 🙄🤦‍♀️
 

Slutta å se på da og husker (heldigvis) ikke hva serien het.

Anonymkode: 8fe87...9fc

Sunset Beach het den. Så tilfeldigvis navnet i en annen tråd her. 

Anonymkode: 8fe87...9fc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette. 
 

Ellers så jeg på en såpeserie da jeg var ung hvor en av rollefigurene ble kremert levende. Senere viste det seg at hun visstnok hadde unnsluppet via en bakluke i kremasjonsovnen... 🙄🤦‍♀️
 

Slutta å se på da og husker (heldigvis) ikke hva serien het.

Anonymkode: 8fe87...9fc

Dette var Annie i Sunset Beach! Legendarisk serie! Kan diskuteres i denne nye tråden.

 

Anonymkode: 4f43f...bb9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Days of our lives! Hvor mange ganger har samtlige der dødd oppgjennom årene?? 

Husker i midten av 2000-tallet at det var en seriemorder som holdt på. Drepte mange av hovedrollene - Abe, Jack, Roman og mange andre. Blant annet en jente som ble drept ved at hun lå inni en pinata og folk slo på den også ramlet hun ut, masse blod overalt 🙈😂 Vi så alltid en hånd med svart skinnhanske og svart frakk - og plutselig viste det seg å være Marlena!!! 😱 Hun havnet da i fengsel så klart - synes jeg husker et eller annet med at John kom dit og Marlena prøvde å rømme, men så kom et helikopter over og skjøt henne elns. Meeeeen... Verken hun eller noen av de andre ofrene var døde, de hadde endt opp på en eller annen øy, gudene vet hvor, og de kom tilbake til Salem alle mann. Husker ikke hva forklaringen var, tror det var at Marlena var blitt sprø elns - men altså det visste vi alle fra før. Hvem av de er ikke sprø???

Jeg kom over serien igjen for ikke så lenge siden på en eller annen kanal siden den ikke går på tv3 lenger, og så da at selveste Stefano DiMera var der igjen. Han hadde jo vært død lenge..? Nei, de er helt forskrudde hele gjengen.

Anonymkode: e2957...18b

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi

Så Home and away når jeg var rundt 12. Utrolig mye drama på et så lite sted. Husker jeg syntes det var rart at karakterer som døde bare ble fullstendig glemt av de andre og aldri nevnt igjen, samme om det var fedre, kjærester eller søsken :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle scener fra Days of our lives, hvor John Black står foroverlent med et mistenksomt skulende blikk, det ene øyet lukket, det andre stirrende olmt ut i lufta.. "Doc... Where are you..." Hvesende stemme... Orker ikke!!! 😳

Anonymkode: 1d16c...2dd

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker jeg synes det hele ble temmelig dumt og falskt i tv-serien DALLAS, da kona til Bobby (hun Victoria Principal som spilte Pam Ewing) liksom hadde ligget og sovet en natt, og så våknet. Håret var nyfønet, glatt og perfekt lagt, all sminke (tjukt av den) satt perfekt, til og med leppestiften var perfekt... etter det som skulle forestille en natts søvn i sengen. Der våknet hun altså, og så ut som hun kunne gå rett til en fotoshoot for et modellmagasin! Noe så FAKE! De kunne i det minste ha begrenset make-upen littegrann og rufset til håret hennes en smule? Neida.

Jeg var ikke så gammel den gangen den serien gikk, men jeg bet meg merke i den slags tåpeligheter. 

Endret av Million
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alle scener fra Days of our lives, hvor John Black står foroverlent med et mistenksomt skulende blikk, det ene øyet lukket, det andre stirrende olmt ut i lufta.. "Doc... Where are you..." Hvesende stemme... Orker ikke!!! 😳

Anonymkode: 1d16c...2dd

HAHA ja!! Helt forferdelig 💀 Og den ekle måten han og «Doc» kysser på; sånn overdrevent lidenskapelig med masse pusting, hender overalt og munnen på vidt gap 🙈 

Anonymkode: e2957...18b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Days of our lives da Marlena var besatt av djevelen eller noe. 

Anonymkode: fae94...c47

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Days of our lives da Marlena var besatt av djevelen eller noe. 

Anonymkode: fae94...c47

Kjære vene, ja, det var vanvittig! :flau: Den demonstemmen/latteren hun hadde da, er hinsides alt jeg har hørt.. Hjemsøkes fortsatt av den!! 

Anonymkode: 1d16c...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle scener fra Days of our lives, hvor John Black står foroverlent med et mistenksomt skulende blikk, det ene øyet lukket, det andre stirrende olmt ut i lufta.. "Doc... Where are you..." Hvesende stemme... Orker ikke!!! 😳

Anonymkode: 1d16c...2dd

Både min søster og jeg har sett litt på Days siden.. eh... 1995 og vi begge grøsser av John og hans hvesende Oh... Doc... :lol:

Ellers var det jo da Laura, mor til Jennifer, trodde hun var blitt gal og hørte stemmer (?) Etter at svigersønnen Peter hadde gitt henne en statuett med forgiftet maling for å få henne til å tro at hun var gal. Husker  jeg riktig her?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at mange vil være uenige med meg nå. Helt i orden, det. Men "Et sted å høre til" er skikkelig såpeopera. Jeg gledet meg til serien, for de er gode på sånt i Australia. Og serien er godt lagd, for all del. Men det blir for mye såpe for meg. Den har alle elementer. Søsteren til en avdød, som ser helt likedan ut, og er OND. Graviditeter det aldri blir barn av. Den perfekte (Sarah), som kan absolutt alt, har sett og opplevd absolutt alt og ikke vippes av pinnen av noe. 

Jeg ser serien på TV, hvor vi bare er på sesong 2, men det spørs om jeg gidder å være med gjennom seks sesonger av det der. 

Nå er Olivias barn i magen dødt, og skal i hemmelighet byttes ut med ungen til en som kan kommet "i uløkka." Mannen til Sarah viser seg selvfølgelig å ikke være død likevel. Biologisk far til Anna må selvsagt være en i den lille kretsen, Jack. Sånn er det alltid i såper, alle har vært sammen med alle og har dermed en forbindelse med hverandre på kryss og tvers. 

De har brukt alle såpens virkemidler allerede i sesong 2, og jeg lurer på hvor det ender i sesong 6. Det eneste som mangler nå er at Krystle og Alexis kommer anstigende og har slåsskampen sin der. 

Men flotte klær har de nå, ihvertfall. Feminine og elegante. Det er det eneste som gjør at jeg fremdeles ser på serien.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De syv søstre. Da Torfinn Nag døde (husker ikke navnet på karakteten), og først kom igjen som sin egen tvilling. Og så trilling. Og alle tre var like onde. 

Anonymkode: ff912...2be

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De syv søstre. Da Torfinn Nag døde (husker ikke navnet på karakteten), og først kom igjen som sin egen tvilling. Og så trilling. Og alle tre var like onde. 

Anonymkode: ff912...2be

Bjarte! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...