Gå til innhold

I dag er det en sånn tung dag.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen dager er tyngre enn andre. Idag er det vanskelig å finne en mening med livet. 

Kjenner symptomer på at en depresjon er i anmarsj. Ferie fra og med i morgen...og burde jo sett lyst på livet nå. Føler meg som en dritt som ikke klarer å glede meg over å få leve i et av verdens beste land. Hva må egentlig til for ikke å synke ned i denne mørke sinnstilstanden.

Jeg er ei voksen dame. Skilt etter mange års ekteskap. Har voksne barn. Er frisk og i arbeid. Er det fler som har det sånn? 

Anonymkode: 68ecd...764

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper du kommer deg ut og går en tur, helst i raskt nok tempo til at du får litt puls. Blir man sittende inne alene skal det mye til å komme ut seg ut av de depressive tankene.

Anonymkode: e2e4d...109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skilsmisse er ofte tungt å gå igjennom, jeg ble skilt fra en manipulerende mann etter mange år. Gå turer, tenk positivt, d blir bedre ❤️❤️❤️

Anonymkode: c8d06...7be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen dager er tyngre enn andre. Idag er det vanskelig å finne en mening med livet. 

Kjenner symptomer på at en depresjon er i anmarsj. Ferie fra og med i morgen...og burde jo sett lyst på livet nå. Føler meg som en dritt som ikke klarer å glede meg over å få leve i et av verdens beste land. Hva må egentlig til for ikke å synke ned i denne mørke sinnstilstanden.

Jeg er ei voksen dame. Skilt etter mange års ekteskap. Har voksne barn. Er frisk og i arbeid. Er det fler som har det sånn? 

Anonymkode: 68ecd...764

Jeg har det også litt sånn. Utad er er bra men jeg kjenner at det er noe som "murrer" i meg, spesielt når jeg er alene. Jeg tror også at jeg er på vei til å bli litt nedfor eller at jeg allerede har blitt det en stund. 

De andre her ber deg ute å gå. Jeg sitter her og kjenner meg litt skuffet over livet og tror jeg skal ta på meg joggeskoene og løpe en tur. Det løser ingen av mine problemer, men jeg tror det gjør godt. Man angrer tross alt aldri på at man har aktivisert seg. Kanskje du har noen hyggelige podcaster eller noe sånt du kan lytte til mens du går? 

Håper du gjør noe godt for deg selv i kveld i allefall ❤️

Anonymkode: 64953...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.7.2020 den 14.19, AnonymBruker skrev:

Noen dager er tyngre enn andre. Idag er det vanskelig å finne en mening med livet. 

Kjenner symptomer på at en depresjon er i anmarsj. Ferie fra og med i morgen...og burde jo sett lyst på livet nå. Føler meg som en dritt som ikke klarer å glede meg over å få leve i et av verdens beste land. Hva må egentlig til for ikke å synke ned i denne mørke sinnstilstanden.

Jeg er ei voksen dame. Skilt etter mange års ekteskap. Har voksne barn. Er frisk og i arbeid. Er det fler som har det sånn? 

Anonymkode: 68ecd...764

Man må ofte bli syk for å kjenne lykke, da vet man hvor godt man egentlig hadde det.

Anonymkode: 9e750...82c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svarene😍. Sanne ord og jeg tar dem til meg. Håper dere andre som også føler på nedstemthet har fine stunder innimellom. 

Det er jo sånn at det går litt opp og ned. Noen dager er bedre enn andre heldigvis.

Anonymkode: 68ecd...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...