Gå til innhold

Føler meg litt snytt av sexen!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Der er jeg enig, det blir ikke god sex uten penetrering, alt det andre er jo bate onanering av hverandre... jeg liker å kjenne det varme våte som klemmer rundt lemmet mitt, ut og inn i sakte lange bevegelser, kyssing og øyekontakt, berolige hverandre og ta seg god tid... inntil du kjenner kåtheten overta rytmen og begjæret for hverandre. Daer det godt å høre på måkeskrik og bølgesvulp, og vet at dagen blir fin og varm🙄

Anonymkode: 3f0e2...553

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag følte jeg meg elendig. Ingen penetrering. Runket seg selv. Kom på meg og tok mobilen etterpå. Før har han gjerne hente noe så jeg kunne tørke meg. Dette er ikke noe kjekt. 

Anonymkode: 3f0e2...553

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I dag følte jeg meg elendig. Ingen penetrering. Runket seg selv. Kom på meg og tok mobilen etterpå. Før har han gjerne hente noe så jeg kunne tørke meg. Dette er ikke noe kjekt. 

Anonymkode: 3f0e2...553

Du må bare nevne dette for han, og høre hva han har å si. Dette er ikke greit i det hele tatt! Du får høre hva han har å si om dette selv, også får du vurdere om du skal la han gå eller bli utfra hvordan samtalen utarter seg. Sånn som dette kan du iallefall ikke ha det, dette er enormt egoistisk av han! Og det er ikke din skyld❤️

Anonymkode: b3bcd...144

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må bare nevne dette for han, og høre hva han har å si. Dette er ikke greit i det hele tatt! Du får høre hva han har å si om dette selv, også får du vurdere om du skal la han gå eller bli utfra hvordan samtalen utarter seg. Sånn som dette kan du iallefall ikke ha det, dette er enormt egoistisk av han! Og det er ikke din skyld❤️

Anonymkode: b3bcd...144

Takk ❤️

Han laget frokost og så reiste jeg. Vet ikke om jeg vil møte han mer. Får se. 

Anonymkode: 3f0e2...553

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk ❤️

Han laget frokost og så reiste jeg. Vet ikke om jeg vil møte han mer. Får se. 

Anonymkode: 3f0e2...553

En måte å gjøre det på, er jo å holde litt avstand en stund, la han ta kontakt, vær grei når han tar kontakt, men litt kjøligere, litt mer lukka. Han vil da få en følelse av at et eller annet ikke er helt som det pleier, uten at han kan sette ord på hva det er. Tik slutt vil han spørre om det er noe galt, og da kan du si at du er i tenkeboksen, og forklare hvorfor. Kanskje du føler det er en bedre måte å gjøre det på enn å ta det opp med han nå med en gang?

Anonymkode: b3bcd...144

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En måte å gjøre det på, er jo å holde litt avstand en stund, la han ta kontakt, vær grei når han tar kontakt, men litt kjøligere, litt mer lukka. Han vil da få en følelse av at et eller annet ikke er helt som det pleier, uten at han kan sette ord på hva det er. Tik slutt vil han spørre om det er noe galt, og da kan du si at du er i tenkeboksen, og forklare hvorfor. Kanskje du føler det er en bedre måte å gjøre det på enn å ta det opp med han nå med en gang?

Anonymkode: b3bcd...144

Takk for tipset. Lurer på å gjøre noe sånt ja. For hadde jeg synes dette var lett å ta opp hadde jeg gjort det.

Tenker det kommer mer og frem hvordan han egentlig er og vet ikke om jeg liker den versjonen. Før var han mer oppmerksom og kunne hente til meg og når han hente ting f.eks. Ikke sånn kjæreste/mann jeg vil ha. 

Anonymkode: 3f0e2...553

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

I dag følte jeg meg elendig. Ingen penetrering. Runket seg selv. Kom på meg og tok mobilen etterpå. Før har han gjerne hente noe så jeg kunne tørke meg. Dette er ikke noe kjekt. 

Anonymkode: 3f0e2...553

Dette hadde jeg ikke giddet! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, miss summers skrev:

Dette hadde jeg ikke giddet! 

Det er der jeg er nå. 

Anonymkode: 3f0e2...553

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er der jeg er nå. 

Anonymkode: 3f0e2...553

Kjenner deg ikke. Men er likevel sikker på at du fortjener langt mer og bedre enn dette. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, miss summers skrev:

Kjenner deg ikke. Men er likevel sikker på at du fortjener langt mer og bedre enn dette. 

Takk for det! 

Anonymkode: 3f0e2...553

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han er ikke et annet forhold? Hvor gammel er du Ts? 

Anonymkode: 598f7...892

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så han er ikke et annet forhold? Hvor gammel er du Ts? 

Anonymkode: 598f7...892

Nei, vi har vært hos han. 

Er i slutten av 20 årene. 

Anonymkode: 3f0e2...553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

I dag følte jeg meg elendig. Ingen penetrering. Runket seg selv. Kom på meg og tok mobilen etterpå. Før har han gjerne hente noe så jeg kunne tørke meg. Dette er ikke noe kjekt. 

😥nå føler jeg virkelig synd i deg... en liten bamseklem i sympati hjelper vel lite når du blir behandlet slik... hadde jeg kjent deg skulle jeg ha gitt deg omsorg og omfavnelse🧡

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

😥nå føler jeg virkelig synd i deg... en liten bamseklem i sympati hjelper vel lite når du blir behandlet slik... hadde jeg kjent deg skulle jeg ha gitt deg omsorg og omfavnelse🧡

Tusen takk. Set føltes ikke godt må jeg si. 

Anonymkode: 3f0e2...553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, vi har vært hos han. 

Er i slutten av 20 årene. 

Anonymkode: 3f0e2...553

Har du snakket med han om dette?

Anonymkode: 598f7...892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tipset. Lurer på å gjøre noe sånt ja. For hadde jeg synes dette var lett å ta opp hadde jeg gjort det.

Tenker det kommer mer og frem hvordan han egentlig er og vet ikke om jeg liker den versjonen. Før var han mer oppmerksom og kunne hente til meg og når han hente ting f.eks. Ikke sånn kjæreste/mann jeg vil ha. 

Anonymkode: 3f0e2...553

Dårlig tegn. Jeg har vært gift i 25 år med min mann, og når jeg sitter i sofaen spør han alltid om han kan hente noe til meg, En kopp kaffe eller et glass vin - selv om han ikke skal ha noe selv,

Anonymkode: f9e2f...f99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du snakket med han om dette?

Anonymkode: 598f7...892

Om hva tenkte du? 

Anonymkode: 3f0e2...553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare. Ikke hørt en lyd fra han siden jeg reiste og ikke gjort det selv heller. 

Ikke kommet over den elendige følelsen jeg hadde om morningen. 

Anonymkode: 3f0e2...553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Må bare. Ikke hørt en lyd fra han siden jeg reiste og ikke gjort det selv heller. 

Ikke kommet over den elendige følelsen jeg hadde om morningen. 

Anonymkode: 3f0e2...553

Ikke gi lyd fra deg, han fortjener det ikke. La han lure❤️

Anonymkode: b3bcd...144

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke gi lyd fra deg, han fortjener det ikke. La han lure❤️

Anonymkode: b3bcd...144

Takk ❤️

Anonymkode: 3f0e2...553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...