Gå til innhold

Han vasker ikke hendene etter do på natta


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten vasker alltid hendene etter dobesøk på dagen. Dvs, når han vet at jeg/andre hører det? 
Men når han går på do på natta, gjør han det ikke. Jeg synes det er vanskelig å ta opp slike ting. Vil ikke kritisere/virke som jeg følger med eller kontrollerer det han gjør. 
Tips?

Anonymkode: 6dcdd...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker at ingen dør av det. 

Anonymkode: b296c...79f

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt fint. La ham holde på, det er ikke farlig.

Anonymkode: 1d963...22a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Been there, og det irriterte meg grønt. Hvorfor være så lat å ikke gidde det om natta. I motsetning til det de andre sier, så sa jeg ifra 😆 gang på gang. Mest fordi jeg synes det var ekkelt. Heldigvis bor jeg ikke lenger med den ekle mannen

Anonymkode: f6f4c...694

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han prøver å lage minst mulig lyd for å ikke vekke andre? Tenker at det ikke er noe å bry seg med... 

Anonymkode: 15f6d...921

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nasty. Men her må du bruke kvinnelist, for å ikke krenke manneegoet hans. Slutt å lat som at du sover når han går på do. Nå som det er lyst ute, kan du ha åpne øyne når han kommer tilbake til sengen og se på han. Han slipper lett unna ved at han tror du sover. 

Jeg bryr meg ikke, og sier ting rett ut. 

"Vasker du ikke hendene etter du har vært på do?"

Du får velge hva som passer ditt forhold best. Men vaske hender det må han.

 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det ikke alltid jeg gjør heller. Hvis jeg først er oppe om natta, er jeg gjerne så vanvittig trøtt at jeg forter meg i seng fort som fy. Da skipper jeg innimellom håndvasken. Tar det med morgenvasken. Men jeg er kanskje ikke som alle andre.. 🙊

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo fryktelig å tenke på, at han uten å vaske hendene etterpå, har tatt i samme tissefanten du tidligere på kvelden hadde i munnen...

Hva er den store risikoen her? 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest YtreYtterst

Tror ikke jeg hadde reagert på det egentlig. Men jeg støtter å bare spørre han rett ut neste gang du merker det dersom det plager deg. "Vasket du ikke hendene?", undrende, ikke anklagende. Enkelt og greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er det en forskjell... Før vi legger oss for å sove så tar vi ofte på både egen og andres tissefant, så om man ikke vasker seg etter å ha vært på do for å tisse så ser jeg ikke problemet. Dersom han (eller hun) ikke vasker hendene etter papirarbeid er det en annen sak. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør ikle jeg heller alltid.,, er drittrøtt og vil bare sove igjen...

Anonymkode: cb891...9b4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør verken meg eller mannen min heller. Midt på natta vil jeg gjøre meg minst mulig utrøtt og er raskt inn og ut. 

Anonymkode: dc756...a6c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikkert langt over gjennomsnitt hysterisk når det kommer til håndvask, (korona eller ei), men at kjæresten ikke vasker hendene etter dobesøk om natten lever jeg faktisk helt fint med. Jeg vasker dem ikke heller. Eneste unntaket i et ekstremt strikt håndvaskeregime. 
Om morgenen går vi uansett rett i dusjen når våkner, så de uvaskede hendene gjør neppe stor skade de få timene det er igjen av natten. 

Anonymkode: 118fe...3c2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest YtreYtterst
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje han prøver å lage minst mulig lyd for å ikke vekke andre? Tenker at det ikke er noe å bry seg med... 

Anonymkode: 15f6d...921

Der sier du noe. Hos oss er baderomsvasken rett på andre siden av veggen for hodeenden av sengen. Jeg våkner aldri av at han går på do, men av at han vasker hendene etterpå. Hadde sånn sett foretrukket at han lot det være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Tiuren said:

Der er det en forskjell... Før vi legger oss for å sove så tar vi ofte på både egen og andres tissefant, så om man ikke vasker seg etter å ha vært på do for å tisse så ser jeg ikke problemet. Dersom han (eller hun) ikke vasker hendene etter papirarbeid er det en annen sak. 

Papirarbeid endrer saken, men det er vel litt sjeldnere på natta...

Forøvrig virker TS i overkant kontrollerende når hun i tillegg mener at han om dagen kun vasker hendene fordi han vet hun kan høre det... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg bare tisser om natten vasker jeg ikke henda. Nr 2 derimot.

Anonymkode: 74dcc...9b0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj det er bare ekkelt. Hvordan kan du være sammen med en så ekkel type? serr

Anonymkode: af6d9...3bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Æsj det er bare ekkelt. Hvordan kan du være sammen med en så ekkel type? serr

Anonymkode: af6d9...3bf

Han klør seg sikkert på ballene i løpet av natta også. Kan like gjerne dusje hele sengen i antibac 

Anonymkode: 166ad...fe6

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min lener seg over doen og inntil veggen, og han tar ikke på noe annet enn magen sin når han tisser, så om han ikke vasker seg på natta bryr jeg meg lite om.

Anonymkode: b4de1...1c3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. vel, etter å ha lest svarene her inne, har jeg endret litt syn. Ikke totalt, men litt.
 

Det er jo helt sant at tidligere har tissefanter vært i munner og what not. Men samtidig har vi jo vært forholdsvis rene. Men joda, ser poenget.
 

Liker uansett at folk vasker hendene etter dobesøk. Jeg kommer ikke til å ta det opp, kan leve med det, men kjenner det irriterer meg litt.

Anonymkode: 6dcdd...ff8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...