Gå til innhold

Legge fortiden bak seg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skriver i denne kategorien da det grovt sett dreier seg om relasjoner til menn. 
 

da jeg var 18 ble jeg singel, og rota meg opp i masse dumt i forhold til menn fordi jeg var fortvila og usikker da eksen til stadighet dro meg inn og ut av varmen. 
 

gikk inn i et forhold hvor jeg følte jeg hadde hodet under vann hele tiden, men trodde det var på grunn av saker og ting som skjedde rett før jeg møtte han her. Idag skjønner jeg at jeg egentlig ikke tålte trynet til denne fyren, og at det var han/ oss som var problemet og ikke all bagasjen jeg dro med meg. Jeg skammer meg utrolig mye over å «ha det på meg» at jeg har vært sammen med han her (er fra liten plass) og for alt jeg sa og gjorde mens alt var kaotisk og jeg ikke visste opp ned på noe lenger. 
 

dette er 4 år siden, og idag har jeg hus og er samboer med en annen. Likevel klarer jeg ikke slippe denne skammen.. og jeg har en slags frykt/ angst som sitter i, etter denne perioden med han (5 mnd) hvor jeg følte jeg mista fotfestet helt (jeg følte det der og da også, det føltes ut som bakken var borte under bena mine og jeg hadde ikke peiling på hva jeg kunne gjøre for å gjenvinne fotfestet)...

noen som har hatt det lignende? Jeg er nermest desperat etter å slippe denne grublingen og skammen.

Anonymkode: ba579...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...