anon01 Skrevet 4. juli 2023 #541 Del Skrevet 4. juli 2023 11 minutter siden, Hatsumomo said: Ingen røyk uten ild, så tror det kommer en skilsmisse snart selv om de går ut sier noe annet nå. De er jo ærlige om at det er tøft om dagen, og de sliter. Håper de får løst sine problemer, men ekteskap/skilsmisse statistikken taler imot dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 4. juli 2023 #542 Del Skrevet 4. juli 2023 Jeg så først spekuleringene i denne instagram-storyen og kjente meg skeptisk fordi det for meg virket som at de insinuerte at hun hadde et slags forhold til Morgan Wade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 31. august 2023 #543 Del Skrevet 31. august 2023 Trist det med Kyle og Mauricio 💔 Mister litt tro på ekte kjærlighet, de har jo vært sammen så lenge. Vet ikke om det er Mo som har vært utro? Eller hva er greia 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 4. oktober 2023 #544 Del Skrevet 4. oktober 2023 Jøss som Brandi har gått «litt» over board med plastiske operasjoner og fillers, huff! 🤐 https://www.dagbladet.no/kjendis/hastet-til-sykehus/80295201?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=IwAR1hjuaLxPsEFOMZ0NP4M2zfpYTpo3kNsrGoIkvzxrT4mvLxSa3ZtIlatuY_aem_AToJQlCWcPZDTWa07I532sAhVjERhWS1rppK5MYEo_G2sAU840xBDWIYf09nZt-5LmE#Echobox=1696449246 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Squirtle Skrevet 6. oktober 2023 #545 Del Skrevet 6. oktober 2023 Er det noen som vet når RHOBH blir sendt i Norge? #abstinenser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 6. oktober 2023 #546 Del Skrevet 6. oktober 2023 Squirtle skrev (49 minutter siden): Er det noen som vet når RHOBH blir sendt i Norge? #abstinenser Er vel tv2 som har rettighetene. Ser at premiere dato er 25 oktober. Vi får vel se episoden torsdag 26.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Squirtle Skrevet 6. oktober 2023 #547 Del Skrevet 6. oktober 2023 Valyria83 skrev (2 timer siden): Er vel tv2 som har rettighetene. Ser at premiere dato er 25 oktober. Vi får vel se episoden torsdag 26.? Krysse fingre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 26. oktober 2023 #548 Del Skrevet 26. oktober 2023 Sesong 13 - episode 1 ligger nå ute på TV2 play 🤩 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 31. oktober 2023 #549 Del Skrevet 31. oktober 2023 Meadow skrev (På 26.10.2023 den 11.41): Sesong 13 - episode 1 ligger nå ute på TV2 play 🤩 Ikke hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 1. november 2023 #550 Del Skrevet 1. november 2023 Duff skrev (45 minutter siden): Ikke hos meg Så rart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 8. november 2023 #551 Del Skrevet 8. november 2023 Synes dette er den beste Real Housewife serien. For et styr med Erika, blitt tynn nå «Hormons» 😅 Kan ikke annet enn le av den dama der, det er alltid noe. Blir bra TV. Kjenner det er litt godt at Lisa R er borte denne gangen, selv om jeg egentlig liker henne. Hun kommer nok tilbake en gang. Hun fikk ikke ny kontrakt fordi hun ble skamkalt i sosiale media. De fleste ville ha henne ut. Hun var den som var minst populær. Produksjonen følger med på alt dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 8. november 2023 #552 Del Skrevet 8. november 2023 Meadow skrev (På 1.11.2023 den 1.31): Så rart! Fant det til slutt men en veldig omvei for å komme inn dit den lå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 8. november 2023 #553 Del Skrevet 8. november 2023 drivhus skrev (43 minutter siden): Synes dette er den beste Real Housewife serien. For et styr med Erika, blitt tynn nå «Hormons» 😅 Kan ikke annet enn le av den dama der, det er alltid noe. Blir bra TV. Kjenner det er litt godt at Lisa R er borte denne gangen, selv om jeg egentlig liker henne. Hun kommer nok tilbake en gang. Hun fikk ikke ny kontrakt fordi hun ble skamkalt i sosiale media. De fleste ville ha henne ut. Hun var den som var minst populær. Produksjonen følger med på alt dette. Rinna ble litt too much drama, helt greit at det ble litt men hun holdt det gående litt for mye. Rakk knapt trekke pusten mellom slagene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 8. november 2023 #554 Del Skrevet 8. november 2023 Jeg savner Rinna! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 9. november 2023 #555 Del Skrevet 9. november 2023 Duff skrev (13 timer siden): Fant det til slutt men en veldig omvei for å komme inn dit den lå. Hvordan klarte du det? Finner ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 9. november 2023 #556 Del Skrevet 9. november 2023 Sen ve ben skrev (3 timer siden): Hvordan klarte du det? Finner ikke jeg. Har du t-we? Skal prøve å forklare når jeg er hjemme, skjønner det nesten ikke selv nå som jeg må inn på tv2 play Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 9. november 2023 #557 Del Skrevet 9. november 2023 Duff skrev (1 time siden): Har du t-we? Skal prøve å forklare når jeg er hjemme, skjønner det nesten ikke selv nå som jeg må inn på tv2 play Ja, jeg har t-we. Gjør det, blir takknemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 10. november 2023 #558 Del Skrevet 10. november 2023 Sen ve ben skrev (10 timer siden): Ja, jeg har t-we. Gjør det, blir takknemlig I menyen velg stramming, så tv2, inni tv2 velger du tv2 play. Du må altså inn i play og så inn enda en gang og da må du velge rett bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 10. november 2023 #559 Del Skrevet 10. november 2023 Hvis det ble vanskelig å forstå (er ikke så god på dette) så si ifra så skal jeg legge inn bilder steg for steg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 13. november 2023 #560 Del Skrevet 13. november 2023 Da fikk jeg rota meg til å se de 3 episodene som har kommet ut... Angående 3 episode med Las Vegas og Magic Mike show.... Synes Sutton har en konflikt i sin egen personlighet. I det ene sekundet gleder hun seg til å se Magic Mike show, har tatt ut masse kontanter og har forberedt seg med å ta på bukser i tilfellet hun lander på scenen. Og når Erika får oppmerksomhet og det blir litt seksuelt (som SHOWET ER, jeez), så blir Sutton prippen og sur. Er helt sikker på, at om hun hadde ventet, så hadde hun fått være med opp på scenen som de andre damene fikk. Det handler om å være tålmodig. Sutton er dessverre en kvinne jeg ikke helt blir klok på, og jeg klarer ikke helt å like henne. Så enig med Kyle som sa "jeg kjøper ikke historien til Sutton". Er spent på hvordan serien utarter seg etter hvert, siden Kyle har blitt helt avholds og treningsfreak (som gir mening mtp hva som skjer mellom henne og Mo), og Erika har roet seg kraftig på konfliktskalaen. Kanskje litt kjedelig? Blir uansett spennende og se utover hvordan denne sesongen blir, Denise kommer visst i en episode, og da klarte ikke Erika å holde kjeft angående OnlyFans, så kanskje det blir litt mer dramalama likevel? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå