AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #1 Del Skrevet 28. juni 2020 Jeg er en løper. Trener styrke to ganger i uken og intervaller to ganger i uken. Jogger 2-3 ganger i uken. Føler at joggeturer er avkobling og blir ikke sliten av det i det hele tatt. Har ingen planer om å bygge store muskler så er ikke redd for å løpe bort musklene. Er det så farlig å ta en intervalløkt etter styrke når jeg uansett hviler godt etter det. Intervalltrening blir hardere enn styrketreningen også. f eks mandag jogge til treningssenter ca 30 minutter. +styrketrening tirsdag fri eller rolig joggetur onsdag Intervalltrening Torsdag Rolig joggetur 60 minutter. Fredag Styrke + intervall lørdag fri. søndag Jogge 120 minutter rolig. Anonymkode: 27835...b0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #2 Del Skrevet 28. juni 2020 Nei, det er ikke farlig. Dersom du «holder igjen» når du trener styrke fordi du skal løpe intervaller påvirker det nødvendigvis styrkeresultatet. Anonymkode: d28e8...aa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #3 Del Skrevet 28. juni 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er ikke farlig. Dersom du «holder igjen» når du trener styrke fordi du skal løpe intervaller påvirker det nødvendigvis styrkeresultatet. Anonymkode: d28e8...aa6 Det forstår jeg. Anonymkode: 27835...b0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå