Gå til innhold

Hvordan er mulighetene for meg som spinkel mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spinkel er flott det! Min første store kjærlighet var en veldig spinkel fyr, deretter var det en overvektig fyr og nå en midt på treet. Har vært både tent på og glad i alle tre.

Anonymkode: b7b09...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å trene hardt to ganger i uka og være sosial hver dag har hjulpet meg mye på selvtillit og å bli en langt bedre menneskekjenner og mer komfortabel i sosiale situasjoner med kvinner

Men det er en tidkrevende prosess, og du trenger støtte. tilbakemeldinger og råd fra noen som kjenner deg godt og er med deg utpå i en del av de sosiale situasjonene..

Anonymkode: 6b3e6...9fb

Være sosial og trene hvis han bor på ett lite sted så kan dette være svært vanskelig herregud bygde mentaliteten er ikke så keen på det sosiale sier det som en som har vokst opp i bygd.

Sosiale er nærmest ikke eksisterende og de som flytter hit for jobb blir her kanskje ett år så stikker dem igjen.

Anonymkode: d99a2...926

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det dette du forteller deg selv er grunnene til at du ikke når opp?

Hva med å heller forbedre deg selv som menneske som du lett får til? Du kan starte med personligheten din og endre det fra bitterhet,fordomsfull,generaliserende,dårlig kvinnesyn, nedlatende holdninger og bli en som har det bedre med seg selv så vil du fort oppdage at de tingene du ramser opp ikke er hva som betyr noe for (bra)damer😊

Anonymkode: cbcc6...f41

Jeg hadde ikke penger når jeg var ung og kjekk, nå har jeg penger og plutselig er alle interessert. Lett å skjønne hva som foregår da.

Anonymkode: 2a362...471

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv samboer med en spinkel mann og må vel innrømme at det ikke var utseendet jeg ble tiltrukket av, men personligheten hans. Han er en fantastisk flott og snill mann og det er virkelig det viktigste for meg så jo, det er håp. 

Når det er sagt så trener samboeren min aldri. Eller, han har dratt seg ut på joggetur 2 ganger det siste året så at han er spinkel forstår jeg jo. Stusser jo litt over at han ikke ønsker å se bra ut, proteinshake og bli med meg på trening eller dra alene 2 ganger i uka hadde sikkert gjort undre for ham. Dette er derimot tydeligvis ikke noe han ønsker så da presser jeg ham ikke på det. Jeg elsker ham uansett. Du er heller tydeligvis ikke intesresert i proteinshake og litt trening hver uke og du har nok rett i at det da blir vanskeligere å få seg dame, for du stiller nok ofte bak i køen for de som gidder dette, men umulig er det altså ikke så lenge du har en flott personlighet :) 

Anonymkode: e211a...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

for du stiller nok ofte bak i køen for de som gidder dette,

Jeg tror dette er essensen. Man ser giddalaus ut.

Jeg var selv tynn på tross av alt jeg trente mye, fordi jeg trente en type idrett der man ikke typisk legger på seg muskler med mindre man har anlegg for det. Folk forstod rett og slett ikke hvor mye jeg faktisk trente før jeg begynte å trene idretten mindre(!) og heller trente med vekter ved siden av idretten. Gikk opp fra 70-75 til 95-98 på 2-3 år. Jeg er fortsatt slank da jeg er nærmere to meter høy.

Anonymkode: aaa3e...4ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts. Spiller ingen rolle om du er spinkel så lenge du er sjarmerende og morsom. Det holder veldig langt 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg personlig synes at det er sexy med menn som har litt muskler. Og da mener jeg selvsagt ikke store mengder muskler som de som driver med bodybuilding, men helt normal mengde muskler som man får av variert trening. 

Anonymkode: 980b7...e4f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg personlig synes at det er sexy med menn som har litt muskler. Og da mener jeg selvsagt ikke store mengder muskler som de som driver med bodybuilding, men helt normal mengde muskler som man får av variert trening. 

Anonymkode: 980b7...e4f

Hør hør!😍

Anonymkode: e211a...b18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.6.2020 den 7.47, AnonymBruker skrev:

Er ikke ts, men hva er det du snakker om egentlig? Hvem er det som snakker om "enormt kravstort"? Eller har du svart i feil tråd?

Anonymkode: ee7e7...9f6

Siterte en som listet opp en teit mal for hva kvinner likte det seff "rik" var øverst..du ser det i innlegget jeg skrev over det du siterte.

Anonymkode: cbcc6...f41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.6.2020 den 5.21, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke penger når jeg var ung og kjekk, nå har jeg penger og plutselig er alle interessert. Lett å skjønne hva som foregår da.

Anonymkode: 2a362...471

Og de vet at du har penger fordi du liker å fortelle det eller hur?😉 da får du sånne type damer da vettu som ser deg som en lommebok..

 

Anonymkode: cbcc6...f41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt sikkert andre kvaliteter som er mye viktigere ts :) 

Du skal ikke tvinge deg selv til å bli noe du ikke vil være.

Anonymkode: 60111...09e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sutreinnlegg. Jeg mener det godt. Slutt å sutre.

1. Har du komplekser for å være spinkel? Plager det deg? Begynn å tren! 2-3 ganger i uken. Spis godt, planlegg det. Nekter å tro det ikke vil gjøre en forskjell, med mindre du har en ekstremt sjelden diagnose. 

2. Fortsett med treningen.

3. Ikke sutre på forum over ting du VET du kan gjøre noe med. 

4. Innse at selv om du forblir spinkel, stopper det deg ikke fra å finne damer. Det er bedre å være spinkel enn å være lav. Det er bedre å være spinkel enn å ha et lite tiltrekkende fjes.Du kan gjøre noe med det, du har lite rett til å syte.

Anonymkode: 4e345...249

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.6.2020 den 3.04, AnonymBruker skrev:

Være sosial og trene hvis han bor på ett lite sted så kan dette være svært vanskelig herregud bygde mentaliteten er ikke så keen på det sosiale sier det som en som har vokst opp i bygd.

Sosiale er nærmest ikke eksisterende og de som flytter hit for jobb blir her kanskje ett år så stikker dem igjen.

Anonymkode: d99a2...926

Folk er ikke sosiale på små steder? De har ikke venner eller deltar i foreninger der? Det sliter jeg med å tro på. 

Anonymkode: 4127f...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulighetene bør være gode de, så lenge det andre er på plass. Å ha masse ekstra vekt å dra rundt på er bare til bryderi uansett, jeg foretrekker å være lett til beins.

Anonymkode: 74cad...545

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...