Gå til innhold

Hvordan er mulighetene for meg som spinkel mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser ofte tjukke damer som er sammen med veldig tynne menn. 

Anonymkode: 34dc4...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Eller bare ei dame han passer med og som oppriktig liker ham på alle vis.

Anonymkode: 4127f...c5e

Signerer denne. En kompis av meg hadde samme type kroppsbygning i mange år og ser ikke bort fra at det var medvirkende til at han var singel ganske lenge. Så møtte han med ett en dame der det "sa klikk" begge veier. Et år etter var de gift og det har de vel vært i 15 år nå. 2 barn er det blitt og ser ut som de fremdeles har et lykkelig familieliv. 

Anonymkode: 90c6f...ef1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

ingen attributter? Du er hvertfall velformulert. Mange kvinner elsker smarte menn

Anonymkode: 8f85f...289

Så fint sagt! Slenger meg på denne! Brains over gains any day!

Anonymkode: 738b9...f75

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps: min type er spe bygd, men jobber fysisk dagen lang! Pusser opp og renoverer hus, er smart, verdens beste kjæreste og mann! Morsom og dyktig fyr! Jeg har vært sammen med «muskelbunter» før, og ingen av dem slår han!

Anonymkode: 738b9...f75

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.6.2020 den 23.17, AnonymBruker skrev:

Fra genetikkens side er jeg veldig spebygd, og det er ikke bare å legge på seg muskler. Jeg er heller ikke interessert i å gjøre det til en livsstil å trene styrke bare for å få en kropp de fleste menn har fra før.

Jeg har litt komplekser for beinbygningen min, hvor både fingre, håndledd og overarmer er unormalt tynne. Jeg ser kvinner som har kraftigere benstruktur enn meg.  Jeg har knapt sett èn mann i hele mitt liv som er slik som meg. De fleste har større fingre, armer osv. Pga dette føler jeg meg ikke som en mann, og det er absolutt ingenting jeg kan gjøre med det.

Jeg føler selv at det er håpløst for meg å finne dame. Joda, jeg har hatt damer, men det har alltid gått skeis.

Har dessverre ingen andre attributter som gjør opp for denne mangelen. Jeg er liksom under middels på alt det viktige.

Nå kommer sikkert mange til å si at det er kompleksene jeg har rundt det som er problemet, og at jeg må like meg selv først osv, men det er ikke hele sannheten. Vi vet at kvinner liker menn med store, sterke armer osv.

Jeg tror oppriktig at det å være overvektig gir en bedre sjanse, enn en som er som meg.

Anonymkode: 78b9f...c64

Du svarer jo deg selv her da: "joda, jeg har hatt damer..." så mulighetene vet du er der og tror neppe grunnen til at ting har gått skeis er fordi du liksom er for spinkel.

Mulig du derimot har latt din egen holdning til deg selv være en greie som du tar ut på andre og at det derfor gikk dårlig og at du har konkludert med at det er pga din kropp da...Var sammen med en fyr som var lavere enn meg og det var 0 stress, men for han så skulle dette være et issue han tok ut på meg. Jeg fikk ikke gå med høye hæler, han måtte gå på den siden av fortauet som var høyest og han snakket av og til om at lave menn slet...sånne ting blir ekstremt slitsomt i lengden.

Anonymkode: cbcc6...f41

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva som betyr noe for kvinner

1. Penger

2. Pikkstørrelse

3. Selvtillit

4. Utseende

5. Personlighet

Har du 1. kan du drite i resten.

Anonymkode: 2a362...471

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utelukkende tiltrukket av spinkle, eller i hvert fall veldig smale menn, spesielt hvis de har bra stil. Og jeg er ikke alene. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva som betyr noe for kvinner

1. Penger

2. Pikkstørrelse

3. Selvtillit

4. Utseende

5. Personlighet

Har du 1. kan du drite i resten.

Anonymkode: 2a362...471

Er det dette du forteller deg selv er grunnene til at du ikke når opp?

Hva med å heller forbedre deg selv som menneske som du lett får til? Du kan starte med personligheten din og endre det fra bitterhet,fordomsfull,generaliserende,dårlig kvinnesyn, nedlatende holdninger og bli en som har det bedre med seg selv så vil du fort oppdage at de tingene du ramser opp ikke er hva som betyr noe for (bra)damer😊

Anonymkode: cbcc6...f41

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra  bra personlighet og noenlunde selvtillit og et utseende som ikke jager fanden på flatmark.

Eller synes du det er "enormt kravstort" å ville ha en mann med en god personlighet?

Anonymkode: cbcc6...f41

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Bortsett fra  bra personlighet og noenlunde selvtillit og et utseende som ikke jager fanden på flatmark.

Eller synes du det er "enormt kravstort" å ville ha en mann med en god personlighet?

Anonymkode: cbcc6...f41

Er ikke ts, men hva er det du snakker om egentlig? Hvem er det som snakker om "enormt kravstort"? Eller har du svart i feil tråd?

Anonymkode: ee7e7...9f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.6.2020 den 23.17, AnonymBruker skrev:

Fra genetikkens side er jeg veldig spebygd, og det er ikke bare å legge på seg muskler. Jeg er heller ikke interessert i å gjøre det til en livsstil å trene styrke bare for å få en kropp de fleste menn har fra før.

Så du sitter bare på rævva hele uka?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, maskinisten said:

Så du sitter bare på rævva hele uka?

Det er alternativene i dine øyne, enten sitte på ræva hele uka, eller pumpe jern? Ikke rart folk har fordommer om maskinister.

Anonymkode: d8000...163

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er alternativene i dine øyne, enten sitte på ræva hele uka, eller pumpe jern? Ikke rart folk har fordommer om maskinister.

Anonymkode: d8000...163

Det er jo TS som fremlegger det slik at enten så er det en total livsstil eller så kan man ikke trene i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plukk opp gitaren, gro langt hår og start et black metal-band. I det miljøet finnes det plenty av skinny dudes med fine damer 😄

Anonymkode: bed20...af9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke la dette ødelegge for deg, det å være spinkel er ikke noe stort hinder. Jeg har selv tynne håndledd og ankler. Tren litt styrke og du vil fort se veldig fin ut som naturlig slank. Slipper den klumpete looken som oser kilovis med biff og timer på treningsstudio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For det første må du bare akseptere situasjonen. Jeg vet ikke hva du kan gjøre med dette, men om jeg var slik selv så ville jeg prøvd ganske mye for å legge på meg. 

Vet ikke hvordan jeg skal legge ting fram for deg men legger ved en link som kan være nyttig? 
https://www.melk.no/Kosthold-og-helse/Sunn-vekt/Tips-til-deg-som-vil-opp-i-vekt

En annen ting

På 27.6.2020 den 23.17, AnonymBruker skrev:

Jeg er heller ikke interessert i å gjøre det til en livsstil å trene styrke bare for å få en kropp de fleste menn har fra før.

Det er her du tar feil. - Hvis du ikke ønsker å gjøre noe med det for å bli som ''folk flest'', hva kan du selv da forvente? 

 

På 27.6.2020 den 23.17, AnonymBruker skrev:

og det er absolutt ingenting jeg kan gjøre med det.

Men det virker jo ikke som du vil prøve heller? 
Jeg var selv ganske tynn før da det lå i familien, men jeg la om kosthold, begynte å fokusere på styrke og etter noen mnd så jeg større forskjell. 

Anonymkode: c45e2...f0e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les hele denne tråden så får du svaret ditt.

Det har, som du ser, ikke noe direkte med ytre kjennetegn å gjøre hvordan muligheter du har. Selvfølgelig er det en fordel å være stor og sterk når du skal dominere alle rundt deg, inkludert kjæresten, med underforstått trussel om kvestelse, men kroppsbygning i seg selv er underordnet hvor sleip du er ("god til å snakke for seg," som det står i ett innlegg, "ambisiøs uten for mange moralske hensyn" i et annet.) Og så er de ganske kjappe til å si "før, men nå [som jeg har pult fra meg] er jeg mer ute etter snillere typer" - altså, man får restene etter at badboysen har gjort fra seg.

Altså: konklusjon: fokuser på noe annet enn det du tror er ditt svakeste kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Synes du ser feil på det. Du trenger ikke å se ut som en muskelbunt, men uansett hvordan du vrir og vender på det, er det mer attraktivt å se normal ut kontra spinkel. Tankegangen burde jo være å optimalisere egne sjanser. Jeg var også spinkel, men begynte å trene, og gikk opp 12 kg. Fikk mer oppmerksomhet for utseende etterpå. 

Begynn å tren, jobb med sosiale ferdigheter, og finn ut hvilke strategier som gir deg best sjanser for å gjøre det bedre med det motsatte kjønn. Det hjelper ikke å ikke gjøre noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å trene hardt to ganger i uka og være sosial hver dag har hjulpet meg mye på selvtillit og å bli en langt bedre menneskekjenner og mer komfortabel i sosiale situasjoner med kvinner

Men det er en tidkrevende prosess, og du trenger støtte. tilbakemeldinger og råd fra noen som kjenner deg godt og er med deg utpå i en del av de sosiale situasjonene..

Anonymkode: 6b3e6...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...