Gå til innhold

Hvordan er mulighetene for meg som spinkel mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fra genetikkens side er jeg veldig spebygd, og det er ikke bare å legge på seg muskler. Jeg er heller ikke interessert i å gjøre det til en livsstil å trene styrke bare for å få en kropp de fleste menn har fra før.

Jeg har litt komplekser for beinbygningen min, hvor både fingre, håndledd og overarmer er unormalt tynne. Jeg ser kvinner som har kraftigere benstruktur enn meg.  Jeg har knapt sett èn mann i hele mitt liv som er slik som meg. De fleste har større fingre, armer osv. Pga dette føler jeg meg ikke som en mann, og det er absolutt ingenting jeg kan gjøre med det.

Jeg føler selv at det er håpløst for meg å finne dame. Joda, jeg har hatt damer, men det har alltid gått skeis.

Har dessverre ingen andre attributter som gjør opp for denne mangelen. Jeg er liksom under middels på alt det viktige.

Nå kommer sikkert mange til å si at det er kompleksene jeg har rundt det som er problemet, og at jeg må like meg selv først osv, men det er ikke hele sannheten. Vi vet at kvinner liker menn med store, sterke armer osv.

Jeg tror oppriktig at det å være overvektig gir en bedre sjanse, enn en som er som meg.

Anonymkode: 78b9f...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest YtreYtterst

Ikke stress med det. Mange kvinner synes menn som er "heroin chic", om jeg kan si det på den måten, er sexy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Massevis av spinkle menn som har dame. 

Anonymkode: 03669...431

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke gå på et treningssenter og løfte vekter 2-3 ganger i uken? Jeg liker ikke muskelbunter. Jeg liker heller ikke menn som sitter stille, eller som er veldig overvektig. Jeg liker derimot menn som er aktive og som ikke sitter i sofaen hele tiden. Om du er aktiv og bruker kroppen din, så blir du med en gang mer attraktiv (ikke bare fordi kroppen forandrer seg, men fordi du rører på deg og tar vare på helsa)

Nå kan det jo sikkert kvinner som liker litt spinkle menn. Folk liker jo mye forskjellig. 

Anonymkode: fb843...60c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, YtreYtterst skrev:

Ikke stress med det. Mange kvinner synes menn som er "heroin chic", om jeg kan si det på den måten, er sexy. 

Veldig sant, så lenge man har en god klesstil

Anonymkode: fb843...60c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke gå på et treningssenter og løfte vekter 2-3 ganger i uken? Jeg liker ikke muskelbunter. Jeg liker heller ikke menn som sitter stille, eller som er veldig overvektig. Jeg liker derimot menn som er aktive og som ikke sitter i sofaen hele tiden. Om du er aktiv og bruker kroppen din, så blir du med en gang mer attraktiv (ikke bare fordi kroppen forandrer seg, men fordi du rører på deg og tar vare på helsa)

Nå kan det jo sikkert kvinner som liker litt spinkle menn. Folk liker jo mye forskjellig. 

Anonymkode: fb843...60c

Jeg løper ganske mye, og trener litt styrke. Så jeg er ganske aktiv. Bittelitt brystmuskler har jeg, og antydning til magemuskler (iallefall når jeg ser meg selv i speilet). Men så har jeg denne bulken på magen jeg aldri blir kvitt. Det er nok kostholdsrelatert.

Anonymkode: 78b9f...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulighetene er langt lavere enn hvis du hadde hatt muskler.

Anonymkode: 93a3c...43d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstera mi gifta seg nylig med en spinkel fyr. 

Jeg liker armene til den sterke kjæresten min, men likte også kroppen til den spinkle eksen min. 

Anonymkode: 4127f...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen attributter? Du er hvertfall velformulert. Mange kvinner elsker smarte menn

Anonymkode: 8f85f...289

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg løper ganske mye, og trener litt styrke. Så jeg er ganske aktiv. Bittelitt brystmuskler har jeg, og antydning til magemuskler (iallefall når jeg ser meg selv i speilet). Men så har jeg denne bulken på magen jeg aldri blir kvitt. Det er nok kostholdsrelatert.

Anonymkode: 78b9f...c64

Kanskje du er så spinkel fordi du løper så mye? 

Anonymkode: 44a90...29b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv liker jeg best smale menn. Ikke noe logikk bak, bare det sitrer litt i meg da. Aner ikke hvorfor.

Anonymkode: 666a1...b37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg skulle liste opp mine ønsker i en mann, utseendemessig, så hadde naturlig slank vært høyt oppe på lista. Dette utelukker da spinkle og overvektige menn. 

Men jeg har hatt sex med en feit fyr(ons) , et par lubne(kjæreste og vennesex( og en kraftig slank som etter vektnedgang hadde en svær hudflapp på magen(kjæreste). 

Jeg har også hatt sex med 2 spinkle (en vennesex og en ONS). 

Felles for alle disse er kontakten vi skaper sammen, samtalene vi har, at vi ler sammen, tør å flørte og er modige og ærlige om hva vi synes om hverandre og hva våre intensjoner er. Disse menn hadde en x-faktor, der utseendet viskes ut og man bare føler hverandre heller enn å være inni eget hode og vurdere og gruble. 

Jeg er ikke den fineste dama i byen, men jeg har også noe eget. Til tross for mine skavanker, som jeg blir hånet for på KG, så har jeg alltid hatt selskap av flotte menn, oppegående fra fine familier, som vil ha meg, støtte meg, holde meg i handa sånn at alle får se. Det som den dømmende ser i meg, blir visket ut av min omsorg, humor, støtte, evne til å sette meg i andres sko og forstå etc. 

Så drit i å tenke på at utseendet skal stoppe deg. Eller at du skal finne damer som har en slags spinkel-fetisj. Det er hva du sender ut av energi, hva du gjør i handling, hva du sier og om du lytter, som vil avgjøre om noen faller for deg.

Og viktigst av alt: du må være tilgjengelig! Jeg har møtt mange romanser, fordi jeg var alltid ute. Var jeg ikke på fest eller utested, så var det en gruppeaktivitet, eller å jobbe veldedig. Jeg traff venner ofte og møtte mange gjennom de, på dager som begynte som helt middelmådige. Man møtes ikke når man er i hver sin sofa i hvert sitt hus. 

Anonymkode: b2271...3ae

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fra genetikkens side er jeg veldig spebygd, og det er ikke bare å legge på seg muskler. Jeg er heller ikke interessert i å gjøre det til en livsstil å trene styrke bare for å få en kropp de fleste menn har fra før.

Jeg har litt komplekser for beinbygningen min, hvor både fingre, håndledd og overarmer er unormalt tynne. Jeg ser kvinner som har kraftigere benstruktur enn meg.  Jeg har knapt sett èn mann i hele mitt liv som er slik som meg. De fleste har større fingre, armer osv. Pga dette føler jeg meg ikke som en mann, og det er absolutt ingenting jeg kan gjøre med det.

Jeg føler selv at det er håpløst for meg å finne dame. Joda, jeg har hatt damer, men det har alltid gått skeis.

Har dessverre ingen andre attributter som gjør opp for denne mangelen. Jeg er liksom under middels på alt det viktige.

Nå kommer sikkert mange til å si at det er kompleksene jeg har rundt det som er problemet, og at jeg må like meg selv først osv, men det er ikke hele sannheten. Vi vet at kvinner liker menn med store, sterke armer osv.

Jeg tror oppriktig at det å være overvektig gir en bedre sjanse, enn en som er som meg.

Anonymkode: 78b9f...c64

Bli overvektig da... Elendig råd jeg vet. 

Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fra genetikkens side er jeg veldig spebygd, og det er ikke bare å legge på seg muskler. Jeg er heller ikke interessert i å gjøre det til en livsstil å trene styrke bare for å få en kropp de fleste menn har fra før.

Jeg har litt komplekser for beinbygningen min, hvor både fingre, håndledd og overarmer er unormalt tynne. Jeg ser kvinner som har kraftigere benstruktur enn meg.  Jeg har knapt sett èn mann i hele mitt liv som er slik som meg. De fleste har større fingre, armer osv. Pga dette føler jeg meg ikke som en mann, og det er absolutt ingenting jeg kan gjøre med det.

Jeg føler selv at det er håpløst for meg å finne dame. Joda, jeg har hatt damer, men det har alltid gått skeis.

Har dessverre ingen andre attributter som gjør opp for denne mangelen. Jeg er liksom under middels på alt det viktige.

Nå kommer sikkert mange til å si at det er kompleksene jeg har rundt det som er problemet, og at jeg må like meg selv først osv, men det er ikke hele sannheten. Vi vet at kvinner liker menn med store, sterke armer osv.

Jeg tror oppriktig at det å være overvektig gir en bedre sjanse, enn en som er som meg.

Anonymkode: 78b9f...c64

Dette er problemet ditt. Ikke at du er spinkel.

Anonymkode: 50de8...5eb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

...Disse menn hadde en x-faktor, der utseendet viskes ut...

Så drit i å tenke på at utseendet skal stoppe deg. Eller at du skal finne damer som har en slags spinkel-fetisj. 

Anonymkode: b2271...3ae

Spinkel-fetisj fordi man er fysisk tiltrukket av spinkle menn? 

Anonymkode: 4127f...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Spinkel-fetisj fordi man er fysisk tiltrukket av spinkle menn? 

Anonymkode: 4127f...c5e

Ja, det der var en drøy ting å si.

Anonymkode: eb19c...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skal snart gifte meg med en mann som har kroppsbygningen til et pinnedyr og sliter med å unngå undervektig BMI, men han er varm, solid, sexy, smart, tullete og har god selvtillit. I en partner ser man etter helheten, ikke perfeksjon.

Anonymkode: 93cf4...3ce

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å finne en dame som i likhet med deg er under middels på alt det viktige?

Anonymkode: 1e3cd...2a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

. Pga dette føler jeg meg ikke som en mann, og det er absolutt ingenting jeg kan gjøre med det..

Vi vet at kvinner liker menn med store, sterke armer osv.

 

Anonymkode: 78b9f...c64

Jo, du kan gå til en psykolog som kan hjelpe deg med tankemønsteret ditt. 

Hvem er «vi» som vet hva (alle?) kvinner liker? 

Jeg regner med du er samme fyr som har startet alle de andre trådene som på ulike vis forteller hvorfor du aldri får dame. Det finnes hjelp å få, men ikke slik du tror. 

Anonymkode: a0c3b...5e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd å finne en dame som i likhet med deg er under middels på alt det viktige?

Anonymkode: 1e3cd...2a1

Eller bare ei dame han passer med og som oppriktig liker ham på alle vis.

Anonymkode: 4127f...c5e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...