Jump to content
Catalina Culès

L'Oréal fjerner ord som «bleking» og «hvit» fra sine produkter

Recommended Posts

Catalina Culès

Den franske kosmetikkgiganten L'Oréal vil fjerne en rekke ord fra sine hudprodukter i kjølvannet av de globale protestene mot rasisme.

https://www.tv2.no/nyheter/11520587/

Når skal galskapen ende ? 🤦‍♀️

Fortsetter under...

Mask

Å I HELVETTE GI DERE AAARGHHHH

Drizzt

Jeg bruker ikke produktene deres på grunn av etiske problemer med deres eksperimentelle forsøk med dyr og fordi produktene er stappfulle kreftfremkallende og hormonforstyrrende stoffer, men

dette tok kaka.

Hva er neste? Forby fargen hvit fordi noen med mørkere hudfarge føler seg krenket av fargens eksistens? 

Catalina Culès
15 minutter siden, Drizzt skrev:

Jeg bruker ikke produktene deres på grunn av etiske problemer med deres eksperimentelle forsøk med dyr og fordi produktene er stappfulle kreftfremkallende og hormonforstyrrende stoffer, men

dette tok kaka.

Hva er neste? Forby fargen hvit fordi noen med mørkere hudfarge føler seg krenket av fargens eksistens? 

Jeg bruker heller ikke disse produktene, grunnet det du nevner. Men dette var så latterlig at jeg har ikke ord.

Kanskje alle de hvite husene vi har må males i en annen farge, slik at de ikke krenker noen...

akks

Da får de fjerne selvbruning også, samt bronzer og brun øyenskygge o.s.v. o.s.v. Det verste blir jo svart eyeliner/mascara! Herregud, det går jo bare ikke an! 

Er det grenser for denne patetiske idiotien?Dette tullet fører bare til mer rasisme mot mørke. Det er ingen som hyler så mye, så ofte og så nedsettende som det de gjør.Hvorfor er det greit å være en mørk/svart rasist? Det aller verste er hvite som hater seg selv og andre hvite. For en jæ...gal verden vi lever i nå. Er drittlei dette tullet.

_popcorn_

Ryddet for avsporinger og svar til det. 

_popcorn_, mod

Annonse

infectedsopp

Galskapen vil ingen ende ta! Vi må bare forby alt!