Gå til innhold

L'Oréal fjerner ord som «bleking» og «hvit» fra sine produkter


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bruker ikke produktene deres på grunn av etiske problemer med deres eksperimentelle forsøk med dyr og fordi produktene er stappfulle kreftfremkallende og hormonforstyrrende stoffer, men

dette tok kaka.

Hva er neste? Forby fargen hvit fordi noen med mørkere hudfarge føler seg krenket av fargens eksistens? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
15 minutter siden, Drizzt skrev:

Jeg bruker ikke produktene deres på grunn av etiske problemer med deres eksperimentelle forsøk med dyr og fordi produktene er stappfulle kreftfremkallende og hormonforstyrrende stoffer, men

dette tok kaka.

Hva er neste? Forby fargen hvit fordi noen med mørkere hudfarge føler seg krenket av fargens eksistens? 

Jeg bruker heller ikke disse produktene, grunnet det du nevner. Men dette var så latterlig at jeg har ikke ord.

Kanskje alle de hvite husene vi har må males i en annen farge, slik at de ikke krenker noen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får de fjerne selvbruning også, samt bronzer og brun øyenskygge o.s.v. o.s.v. Det verste blir jo svart eyeliner/mascara! Herregud, det går jo bare ikke an! 

Er det grenser for denne patetiske idiotien?Dette tullet fører bare til mer rasisme mot mørke. Det er ingen som hyler så mye, så ofte og så nedsettende som det de gjør.Hvorfor er det greit å være en mørk/svart rasist? Det aller verste er hvite som hater seg selv og andre hvite. For en jæ...gal verden vi lever i nå. Er drittlei dette tullet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Galskapen vil ingen ende ta! Vi må bare forby alt! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...