Gå til innhold

Vondt etter anal

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis alle hadde vært like behjelpelig og hyggelig som deg, så kunne jeg ha sendt han linken til tråden, men han skal få slippe å lese alle anklagene mot seg. 

Anonymkode: ecae1...a19

Når ts ikke er mottakelig for råd, og blir sutrete fordi de ikke vil høre hva andre har å si. Så blir man litt frustrert. Da er det vanskelig å være hyggelig. 

Anonymkode: c69c6...13e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trent den opp? Tror ikke jeg har gjort det. Vi er dårlig, det vil si vi prøver, men det blir ikke noe bedre. Det er nok sånn som du beskriver til slutt at vi har gjort det. 

Ja, da har du oppskriften på AU AU AU!!! 

Anonymkode: 9f99b...d85

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når ts ikke er mottakelig for råd, og blir sutrete fordi de ikke vil høre hva andre har å si. Så blir man litt frustrert. Da er det vanskelig å være hyggelig. 

Jeg er mottakelig for råd, og setter pris på folks meninger, men det er ikke noen trivelig tråd for han å lese, det skjønner du. 

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Sex er mye mer enn det, men det er mer nytelse i å få analsex enn å gi oralsex. 

Nei, han liker ikke det. 

Kan godt vær, men nå har det seg sånn at du får vondt av anal sex, og da tenker jeg at det ligg mer nytelse i oral.

Har prøvd anal flere ganger selv og jeg takler det bare ikke. Får vondt uansett hvor mye glidemiddel, analeazel, foreplay, osv. jeg bruker. 

For noen (mange) så egner anal seg ikke. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Kenelz skrev:

Kan godt vær, men nå har det seg sånn at du får vondt av anal sex, og da tenker jeg at det ligg mer nytelse i oral.

Har prøvd anal flere ganger selv og jeg takler det bare ikke. Får vondt uansett hvor mye glidemiddel, analeazel, foreplay, osv. jeg bruker. 

For noen (mange) så egner anal seg ikke. 

Jeg skal prøve ut de rådene jeg har fått hvert fall, tror ikke den beste løsningen er å bare slutte å ha sex. Må ikke gi opp så lett vettu. 

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg skal prøve ut de rådene jeg har fått hvert fall, tror ikke den beste løsningen er å bare slutte å ha sex. Må ikke gi opp så lett vettu. 

Håper det funker for deg! 🥰

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvilke stillinger dere har prøvd, men jeg liker bedre analsex misjonærstil enn doggy. 

Og det er du som må ta styringen. Du må holde han igjen når det gjør vondt og så si ifra når han kan presse på litt mer og så stoppe han når det gjør vondt. Og etterhvert - håper jeg - vil du kjenne at det ikke gjør så vondt at du "klatrer opp på veggen" som du så fint sa det selv tidligere i tråden.

Han vil ikke gjør deg vondt, du vil ikke ha vondt, dere er frustrerte begge to og dere har kommet inn i en ond sirkel. Prøv ut det med glidemiddel og litt bedre tid. Og prøv om det funker med andre stillinger om dere ikke allerede har testet det. 

Anonymkode: 8f120...36a

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror dette er en av de trådene hvor jeg har opplevd trådstarteren som mest mottakelig for råd, så den der skjønner jeg ikke noe av. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Doolittle skrev:

Jeg tror dette er en av de trådene hvor jeg har opplevd trådstarteren som mest mottakelig for råd, så den der skjønner jeg ikke noe av. 

Da har du ikke lest første siden eller? 
"han er for utålmodig til å varme opp" "han er ikke sånn".. kjempe mottakelig. 

Skrevet

Som i mange heterofile forhold er det i mange homofile forhold en definert "topp" og en definert "bunn". I de fleste heterofile forhold er mannen "toppen" og kvinnen "bunnen". Toppen er den dominante og bunnen den submissive, uten at det har noe å gjøre med BDSM-bruken av uttrykkene. Vi ser jo strap-on tråden som gikk for en ukes tid siden at mange kvinner synes det er helt unaturlig, og enkelte til og med litt ekkelt, å rikke ved de rollene. Det er ikke så ofte slik at i et homofilt sexliv så blir begge pult i rompa. Det kan være slik, men det er ikke det vanligste. Det vanligste er, som i heterofile forhold, at en puler og en blir pult.

TS fremstår som en ganske klassisk "bunn", og jeg antar han er yngre enn partneren sin (det siste der er kun fordommer, så fy på lanken til meg), mens partneren hans er en nokså klassisk "topp". TS stiller det å motta analsex opp mot å gi oralsex (jeg liker ikke verbene motta og gi i sex-sammenheng, men fant ikke noe bedre akkurat nå), og skriver at partneren ikke liker å være den som blir penetrert. Da er det ikke så veldig vits i å foreslå rollebytting, selv omd et foreslås i beste mening. 

Jeg må likevel si meg enig med de som sier at dette går begge veier. Om fyren ikke viser hensyn og klarer å ta det i ditt (TS) tempo, er han nok ikke en du bør ha sex med. Her må det kommunikasjon til, og om han er en så bra fyr som du sier han er så klarer dere å ordne opp i dette sammen. Jeg heier på dere!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hvilke stillinger dere har prøvd, men jeg liker bedre analsex misjonærstil enn doggy. 

Og det er du som må ta styringen. Du må holde han igjen når det gjør vondt og så si ifra når han kan presse på litt mer og så stoppe han når det gjør vondt. Og etterhvert - håper jeg - vil du kjenne at det ikke gjør så vondt at du "klatrer opp på veggen" som du så fint sa det selv tidligere i tråden.

Han vil ikke gjør deg vondt, du vil ikke ha vondt, dere er frustrerte begge to og dere har kommet inn i en ond sirkel. Prøv ut det med glidemiddel og litt bedre tid. Og prøv om det funker med andre stillinger om dere ikke allerede har testet det. 

Anonymkode: 8f120...36a

Vi har prøvd begge. Jeg liker også misjonær best. Da har jeg mest kontroll føler jeg, men kjenner ikke noe forskjell ellers. Kan hende det blir anderledes når vi prøver på nytt med rådene fra tråden her. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt har jeg lest første siden. Det virker derimot som om du bare har lest første siden. TS takker og viser tydelig at han setter pris på mange tilbakemeldinger i denne tråden. Om vi ser litt nærmere på det er det rådene som går på TS selv og hans forberedelser som får takk, og det er jo ikke så rart siden det var det han ba om. Rådene som går på hva partneren hans bør gjøre ("han er for utålmodig til å varme opp") er jo helt klart velmente, men de treffer jo ikke oppgaven, selv om det er et helt grunnleggende og veldig godt råd. At TS forsvarer partneren sin og sier at en person på et forum som ikke kjenner vedkommende ikke har rett i sine antagelser ("han er ikke sånn") synes jeg ikke er å ikke være mottagelig for råd og innspill.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du synes jeg sutrer og er lite mottakelig for råd fordi jeg prøver å forklare at dere har oppfattet min kjæreste feil? Jeg synes ikke det var noe galt i de rådene, jeg oppfattet dem som velmenende, men den oppfatningen av han stemmer ikke. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du synes jeg sutrer og er lite mottakelig for råd fordi jeg prøver å forklare at dere har oppfattet min kjæreste feil? Jeg synes ikke det var noe galt i de rådene, jeg oppfattet dem som velmenende, men den oppfatningen av han stemmer ikke. 

Måten du tok rådene du fikk, er det jeg snakker om. 

Du fikk råd om å ta det rolig, og mer oppvarming. Som er nøyaktig det du var så fornøyd med senere. Hadde du kanskje gått "hmm.. saktere? hvordan da.. hva kan jeg gjøre for å få ham til å ville det?" hadde kanskje flere vært "hyggelige"

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Måten du tok rådene du fikk, er det jeg snakker om. 

Du fikk råd om å ta det rolig, og mer oppvarming. Som er nøyaktig det du var så fornøyd med senere. Hadde du kanskje gått "hmm.. saktere? hvordan da.. hva kan jeg gjøre for å få ham til å ville det?" hadde kanskje flere vært "hyggelige"

Ok, så hvis jeg forstår deg rett så burde jeg ha vært mindre i forsvarsposisjon og heller stilt flere spørsmål? 

Og sånn at du forstår meg rett. Ingen har vært uhyggelige (med unntak av noe bibelgreier osv), men tråden er ikke hyggelig for kjæresten min å lese. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok, så hvis jeg forstår deg rett så burde jeg ha vært mindre i forsvarsposisjon og heller stilt flere spørsmål? 

Og sånn at du forstår meg rett. Ingen har vært uhyggelige (med unntak av noe bibelgreier osv), men tråden er ikke hyggelig for kjæresten min å lese. 

Når du kommer å spør om råd, er det greit å ikke gå rett i forsvar når svarene dukker opp ja.

Men nok om det, du fikk svaret du ønsket

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du kommer å spør om råd, er det greit å ikke gå rett i forsvar når svarene dukker opp ja.

Men nok om det, du fikk svaret du ønsket

Sant, da er det bedre å få råd på feil grunnlag. 

AnonymBruker
Skrevet
On 6/26/2020 at 6:01 PM, AnonymBruker said:

I en perfekt verden, men forholdet vårt er ikke sånn. 

Forholdet deres «er» ikke sånn? Da kan du faktisk bare slå opp nå, for da ER det bare sånn og kommer ikke til å endre seg.

On 6/26/2020 at 6:28 PM, AnonymBruker said:

Vagina, nei, jeg er mann. Hender og munn ja, men tror ikke jeg gidder å være et objekt for andres nytelse resten av livet. 

Honey, you’re already there. Han puler deg i rumpa mens du har vondt. Du ER allerede et objekt for hans nytelse.

On 6/26/2020 at 7:35 PM, AnonymBruker said:

okok, jeg vet ikke helt om dere har fått riktig inntrykk her. Han sa det ikke på en måte som skulle tilsi at han mener at det er noe feil med meg. Han sa det fordi han var frustrert over at vi ikke får det til. Han tar det like mye på sine skuldre. Det at han likevel bare kjører på kan diskuteres, men det er ikke sånn at han gir faen i at jeg har vondt, det er like mye jeg som er med på det. Jeg vil jo ha sex med han. Når det gjelder at jeg skal penetrere han så er det ikke noe jeg er komfortabel med. Det bare føles rart for meg. At han ikke liker å bli penetrert er jo hans sak, det er jo ikke noe jeg kan kreve. Vi liker jo forskjellige ting. Det er ikke sånn at han har sagt at jeg ikke får lov til det, men det ligger bare ikke i kortene. Dårlig elsker, ja, men det er faen meg jeg og. 

Har skrevet her før ja, men ikke om noe sånt som jeg kan huske? 

LIKER du å bli penetrert når det gjør vondt da? Han kan nemlig heller ikke kreve å få penetrere deg. Det du skriver her går begge veier:

On 6/26/2020 at 8:40 PM, AnonymBruker said:

Sex er mye mer enn det, men det er mer nytelse i å få analsex enn å gi oralsex.

Og hvor er din nytelse exactly? Kan ikke se at du har nevnt at du nyter en eneste gang i denne tråden.

Gå videre, det finnes flere homser der ute, og garantert noen som er villig til å ta hensyn i senga.

Anonymkode: f2f56...34e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må si jeg ikke er så veldig imponert over kjæresten din, og at jeg synes du godtar alt for mye, men når det er sagt...

Sjekk en anatomisk plansje over tarmsystemet i profil. Da ser du at tarmen går i en (stor) S ganske rett innafor åpningen. Dersom han kjører penis opp i en av svingene i S`en så gjør det vondt. Dersom han tar hensyn til anatomien og presser inn i svingen i stedet for ut av den så gjør det enormt stor forskjell. Er litt vanskelig å forklare ser jeg, men tenk at tuppen av penis presses med S`en og ikke ut av den.

Anonymkode: 811c0...ffd

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forholdet deres «er» ikke sånn? Da kan du faktisk bare slå opp nå, for da ER det bare sånn og kommer ikke til å endre seg.

Honey, you’re already there. Han puler deg i rumpa mens du har vondt. Du ER allerede et objekt for hans nytelse.

LIKER du å bli penetrert når det gjør vondt da? Han kan nemlig heller ikke kreve å få penetrere deg. Det du skriver her går begge veier:

Og hvor er din nytelse exactly? Kan ikke se at du har nevnt at du nyter en eneste gang i denne tråden.

Gå videre, det finnes flere homser der ute, og garantert noen som er villig til å ta hensyn i senga.

Anonymkode: f2f56...34e

Grunnen til at jeg får vondt er jo at jeg er uerfaren. Løsningen kan jo umulig være å slå opp med kjæresten. Per nå så er det han som får nytelse ut av sexen ja, men vi begge jobber for at det skal bli balansert mellom oss. Jeg ØNSKER å bli penetrert, og jeg ønsker å bli bedre sånn at vi kan ha ordentlig sex. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...