Gå til innhold

Vondt etter anal

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi bytter ikke på nei, det er heller ikke hvordan forholdet vårt funker. 

Anonymkode: ecae1...a19

Men det blir jo veldig feil å si at du ikke kan ha sex mer, bare fordi du nå er i forhold med en dominant. Siden dere passer så dårlig sammen sexuelt, så får du finne deg en partner der dere bytter på, eller du er den hensynsfullt dominante.

Du kan ikke fortsette å ha sex som ødelegger analen din.

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva sier partneren din til at du får vondt? Er det kun du som «tar imot»? Kan dere utvide leken slik at dere tøyer og bruker leker i en time før han får slippe til, eller er han en utålmodig fyr som kun har øye for sin egen nytelse?

Hvis det er sistnevnte, så sliter du. 

Jeg måtte lære opp min mann. Han hadde null erfaring med anal, og den første gangen klatret han litt glidemiddel på og trodde han da kunne penetrere, happy for å endelig få prøve det. Hah, særlig. Jeg var erfaren og visste hvor fantastisk det kan være med en partner som vet hva han gjør. Nå går det bra, men det har tatt mange år før han har greid å oppnå samme nivå som eksen min hadde. Og han er lærevillig. Hvis din driter i om du får vondt har jeg ett tips til deg: finn deg en ny partner som faktisk bryr seg. 

Anonymkode: 91ecb...bfa

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Hulderen skrev:

Men det blir jo veldig feil å si at du ikke kan ha sex mer, bare fordi du nå er i forhold med en dominant. Siden dere passer så dårlig sammen sexuelt, så får du finne deg en partner der dere bytter på, eller du er den hensynsfullt dominante.

Du kan ikke fortsette å ha sex som ødelegger analen din.

Det gir mening, men dette er jo en person som jeg er utrolig glad i og jeg ønsker at det skal funke med han. Jeg har ikke særlig mye erfaring, og jeg kan bli bedre. Det er ikke naturlig for meg å være dominant. Jeg føler jo ikke at det er han som ødelegger analen min, men jeg som ødelegger for han. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er jo det jeg prøver på nå 

Du prøver å fikse forholdet, ved å finne ut hvordan ikke få vondt i magen etter analsex. Uten å forandre måten du har analsex på? 

Anonymkode: c69c6...13e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva sier partneren din til at du får vondt? Er det kun du som «tar imot»? Kan dere utvide leken slik at dere tøyer og bruker leker i en time før han får slippe til, eller er han en utålmodig fyr som kun har øye for sin egen nytelse?

Hvis det er sistnevnte, så sliter du. 

Jeg måtte lære opp min mann. Han hadde null erfaring med anal, og den første gangen klatret han litt glidemiddel på og trodde han da kunne penetrere, happy for å endelig få prøve det. Hah, særlig. Jeg var erfaren og visste hvor fantastisk det kan være med en partner som vet hva han gjør. Nå går det bra, men det har tatt mange år før han har greid å oppnå samme nivå som eksen min hadde. Og han er lærevillig. Hvis din driter i om du får vondt har jeg ett tips til deg: finn deg en ny partner som faktisk bryr seg. 

Han driter ikke i om jeg får vondt, men vi er begge to dårlig på forplay. Både han og jeg prøver med fingre, og han prøver forsiktig, men det ender opp med at han kjører på og at det gjør jævlig vondt for meg. Jeg sier det går bra, for jeg vil at han skal ha det bra, og det er frustrerende når vi ikke får det til å funke. 

AnonymBruker
Skrevet

Du prøver å fikse forholdet, ved å finne ut hvordan ikke få vondt i magen etter analsex. Uten å forandre måten du har analsex på? 

Jeg prøver å finne ut hvordan vi kan få sexlivet vårt til å funke. 

AnonymBruker
Skrevet

Ah, er du i et forhold med en som tror han er dom og bare kan kjøre på? Det er verste sort. 

En ekte dom kan påføre smerte, men vet hva han gjør. En sub skal ikke sitte med en fæl følelse underveis eller etterpå. En sub skal ikke bare bite i seg smerte som ikke er ønsket. Et sub/dom-forhold er bygget på tillit og trygghet. Det har ikke dere. 

Det skal være stor forskjell på BDSM og det å ønske andre vondt. Dessverre gjemmer mange drittsekker seg bak denne maska og bruker det som unnskyldning til å være egoister og få utløp for narsissistiske behov. Høres ut som om du har ramlet over en sånn en. 

Analsex som gjøres feil kan forårsake skade. Dette her er du jo nødt til å få en slutt på. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg prøver å finne ut hvordan vi kan få sexlivet vårt til å funke. 

Det svaret har du fått, bedre oppvarming. Det sier du han ikke er interesert i.. Så hva nå?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ah, er du i et forhold med en som tror han er dom og bare kan kjøre på? Det er verste sort. 

En ekte dom kan påføre smerte, men vet hva han gjør. En sub skal ikke sitte med en fæl følelse underveis eller etterpå. En sub skal ikke bare bite i seg smerte som ikke er ønsket. Et sub/dom-forhold er bygget på tillit og trygghet. Det har ikke dere. 

Det skal være stor forskjell på BDSM og det å ønske andre vondt. Dessverre gjemmer mange drittsekker seg bak denne maska og bruker det som unnskyldning til å være egoister og få utløp for narsissistiske behov. Høres ut som om du har ramlet over en sånn en. 

Analsex som gjøres feil kan forårsake skade. Dette her er du jo nødt til å få en slutt på. 

Jeg opplever han ikke som noe BDSM-fyr, og tror ikke han ønsker å gjøre meg vondt, men han er jævlig utålmodig, spesielt når han er kåt. 

Han har hatt flere partnere tidligere og sier at han aldri har hatt dette problemet før. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han driter ikke i om jeg får vondt, men vi er begge to dårlig på forplay. Både han og jeg prøver med fingre, og han prøver forsiktig, men det ender opp med at han kjører på og at det gjør jævlig vondt for meg. Jeg sier det går bra, for jeg vil at han skal ha det bra, og det er frustrerende når vi ikke får det til å funke. 

....og du ser ikke hvor tåpelig det er? Hvordan forventer du at han skal vite/skjønne/forstå at han må endre seg hvis du sier at det går bra? Tror du han er tankeleser?? 

Slutt å lyve til partneren din!!!! Gjør det vondt, så si ifra!! 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Enten blir dere flinkere til oppvarming ellers får du analen ødelagt for resten av livet. Ditt valg. 

Anonymkode: 4de02...cc2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever han ikke som noe BDSM-fyr, og tror ikke han ønsker å gjøre meg vondt, men han er jævlig utålmodig, spesielt når han er kåt. 

Han har hatt flere partnere tidligere og sier at han aldri har hatt dette problemet før. 

Så han skjønner ikke at folk er forskjellige? Noen trenger mer tid. Og da er det hans oppgave å gi deg den tiden. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, alle rumpehull er forskjellige. Så om han ønsker å ha sex oftere og ha en partner som tar initiativ til sex, så må han endre måten han har sex på og tilpasse seg partneren sin. Så enkelt er det jo. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vagina, nei, jeg er mann. Hender og munn ja, men tror ikke jeg gidder å være et objekt for andres nytelse resten av livet. 

Er det ikke akkurat det du er? Høres ikke akkurat ut som om det er for din nytelse i hvertfall... Når du i tillegg sier at du ikke sier fra om at det gjør vondt fordi du vil at han skal ha det godt? 

Anonymkode: b898e...29c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det svaret har du fått, bedre oppvarming. Det sier du han ikke er interesert i.. Så hva nå?

Du, det skjønte jeg faktisk selv, men oppvarmingen vi gjør har ikke funket, så da er jeg gjerne åpen for forslag da. Mer glidemiddel er foreslått og det skal jeg prøve. 

AnonymBruker
Skrevet

....og du ser ikke hvor tåpelig det er? Hvordan forventer du at han skal vite/skjønne/forstå at han må endre seg hvis du sier at det går bra? Tror du han er tankeleser?? 

Slutt å lyve til partneren din!!!! Gjør det vondt, så si ifra!! 

Han trenger ikke være tankeleser for å skjønne at jeg har det vondt. Jeg klatrer jo nesten opp etter veggen til slutt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, alle rumpehull er forskjellige. Så om han ønsker å ha sex oftere og ha en partner som tar initiativ til sex, så må han endre måten han har sex på og tilpasse seg partneren sin. Så enkelt er det jo. 

Og jeg må bli flinkere jeg også

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke akkurat det du er? Høres ikke akkurat ut som om det er for din nytelse i hvertfall... Når du i tillegg sier at du ikke sier fra om at det gjør vondt fordi du vil at han skal ha det godt? 

Anonymkode: b898e...29c

Jeg sier at det gjør vondt, men jeg sier at det går fint. Vi blir jo bare frustrerte begge to til slutt. 

Det er ikke mye nytelse for meg per nå nei, men vi prøver jo i det minste å få det til. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han prøver jo, jeg har ikke sagt at han ikke gjør det. Vi er bare tomme for ideer nå. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

I en perfekt verden, men forholdet vårt er ikke sånn. 

Hva faen skal du med en type som ikke respekterer og bryr seg om deg og din velvære i senga? Jøsses...folk liker virkelig bli brukt som dørmatte i disse tider...

Anonymkode: 8df4f...bc8

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...