Gå til innhold

Vondt etter anal

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva faen skal du med en type som ikke respekterer og bryr seg om deg og din velvære i senga? Jøsses...folk liker virkelig bli brukt som dørmatte i disse tider...

Anonymkode: 8df4f...bc8

Hvis han ikke brydde seg om min velvære i senga, så hadde han vel ikke ansett dette som et problem. Det er klart at han skal være tålmodig og ta hensyn, men problemet her er jo at vi prøver, men får det ikke til. 

Anonymkode: ecae1...a19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av frykt over å ha for lite erfaring, står du ikke opp for deg. Men er det noe erfaring hadde sørget for så er det å ikke finne seg i tull å tøys. 

Du har en kropp, et liv. Han må bare bruke den tiden det trengs. Personlig spm, får du lov til å penetrere han da?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Hmmmmmm skrev:

Av frykt over å ha for lite erfaring, står du ikke opp for deg. Men er det noe erfaring hadde sørget for så er det å ikke finne seg i tull å tøys. 

Du har en kropp, et liv. Han må bare bruke den tiden det trengs. Personlig spm, får du lov til å penetrere han da?

Nei, jeg får ikke det. Det er jo vanlig at man har forskjellige roller sånn sett. Tror kanskje du har et poeng i at skammen over å ha liten erfaring gjør at jeg bare spenner meg mer og ikke klarer å slappe av. Det er der problemet ligger. 

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han trenger ikke være tankeleser for å skjønne at jeg har det vondt. Jeg klatrer jo nesten opp etter veggen til slutt. 

Han er jo SLEM! Og sadistisk. Hadde aldri i verden ville hatt en partner som nøt å gjøre meg vondt. Det er noe feil med folk som nyter å skade andre eller se andre ha det vondt. 

Det at han sier "aldri hatt problemet med andre" er jo hersketeknikk, han dynger deg ned med skyldfølelse.

Så i bunn og grunn er han slem, voldelig og får deg til å tro at det er deg det er noe feil med. Han er en ondskapsfull drittsekk! 

Og du skal drite langt i at du er glad i ham. Kjærlighet er ikke nok! Mange blir glad i feil folk, finner ut av det, og avbryter forholdet til en de elsker. Du må ta vare på deg sjøl, gutt! Du trenger ikke en "kjæreste" som ødelegger deg fysisk og psykisk. Sats heller på å finne deg andre plattformer i livet.

Har du forresten skrevet her før? Jeg håper ikke du er samme gutten...uansett, dropp drittsekken så fort som mulig. Du står helt fint på egne bein!

Anonymkode: 20dff...ea7

• Liker 7
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg får ikke det. Det er jo vanlig at man har forskjellige roller sånn sett. Tror kanskje du har et poeng i at skammen over å ha liten erfaring gjør at jeg bare spenner meg mer og ikke klarer å slappe av. Det er der problemet ligger. 

Du får ikke lov?! Han kan påføre deg så mye smerte han vil fordi du sier det går bra, men så får du ikke en gang lov til å forsøke å penetrere ham? At han er din første sexpartner betyr ikke at han er den som skal bestemme alt. Du må også være utforskende og esprimenterende. Og det betyr at du også må prøve å penetrere. Det spiller ingen rolle hvor mange tidligere sexpartnere han har hatt, når han er en dårlig elsker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok. Jeg skal se bort ifra drittsekktankene om partneren din, og heller prøve å gi et konstruktivt svar. 

Ting du kan prøve på egen hånd: bruk masse glidemiddel (riktig glidemiddel utgjør halve gleden faktisk) og bruk fingre og leketøy på deg selv. Bruk masse tid, varm godt opp og finn ut hva som skal til for at du skal nyte. Kjøp buttplugger av varierende størrelse. Eventuelt en slik med pumpe som du kan blåse opp, og gjøre større og større. Du må trene opp muskelen, og selv bli trygg på hvor grensene dine går og hva som er godt. Prøv å runke med buttplugg. Få tak i en dildo som er omtrent samme str som partneren din, så er det målet. Når den ikke gjør vondt vet du jo at det er plass, og kanskje du da vil slappe litt mer av. 

Sammen med partneren din er det aller viktigste at dere begge er enige om at dette ikke skal gjøre vondt. Du må si ifra, og han må stoppe. Dere må ha god tid til rådighet, slik at det ikke blir noe stress. Han må være villig til å varme deg opp, og få deg til å slappe av. Hvis du spenner deg og «vet» at dette blir vondt, da blir det vondt. Han må bruke fingre og tunge, kombinere med oralsex, bruke glidemiddel og leketøy, tirre deg opp og vente til du er klar. Så må han penetrere deg sakte, og ikke øke tempoet før du sier ifra. Det lureste er kanskje om han ligger og du styrer hele greia i starten, før dere bytter til stillingen han liker best. 

Lykke til, jeg håper dere finner ut av det. 

Anonymkode: 91ecb...bfa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er jo SLEM! Og sadistisk. Hadde aldri i verden ville hatt en partner som nøt å gjøre meg vondt. Det er noe feil med folk som nyter å skade andre eller se andre ha det vondt. 

Det at han sier "aldri hatt problemet med andre" er jo hersketeknikk, han dynger deg ned med skyldfølelse.

Så i bunn og grunn er han slem, voldelig og får deg til å tro at det er deg det er noe feil med. Han er en ondskapsfull drittsekk! 

Og du skal drite langt i at du er glad i ham. Kjærlighet er ikke nok! Mange blir glad i feil folk, finner ut av det, og avbryter forholdet til en de elsker. Du må ta vare på deg sjøl, gutt! Du trenger ikke en "kjæreste" som ødelegger deg fysisk og psykisk. Sats heller på å finne deg andre plattformer i livet.

Har du forresten skrevet her før? Jeg håper ikke du er samme gutten...uansett, dropp drittsekken så fort som mulig. Du står helt fint på egne bein!

Anonymkode: 20dff...ea7

4 minutter siden, Hulderen skrev:

Du får ikke lov?! Han kan påføre deg så mye smerte han vil fordi du sier det går bra, men så får du ikke en gang lov til å forsøke å penetrere ham? At han er din første sexpartner betyr ikke at han er den som skal bestemme alt. Du må også være utforskende og esprimenterende. Og det betyr at du også må prøve å penetrere. Det spiller ingen rolle hvor mange tidligere sexpartnere han har hatt, når han er en dårlig elsker.

okok, jeg vet ikke helt om dere har fått riktig inntrykk her. Han sa det ikke på en måte som skulle tilsi at han mener at det er noe feil med meg. Han sa det fordi han var frustrert over at vi ikke får det til. Han tar det like mye på sine skuldre. Det at han likevel bare kjører på kan diskuteres, men det er ikke sånn at han gir faen i at jeg har vondt, det er like mye jeg som er med på det. Jeg vil jo ha sex med han. Når det gjelder at jeg skal penetrere han så er det ikke noe jeg er komfortabel med. Det bare føles rart for meg. At han ikke liker å bli penetrert er jo hans sak, det er jo ikke noe jeg kan kreve. Vi liker jo forskjellige ting. Det er ikke sånn at han har sagt at jeg ikke får lov til det, men det ligger bare ikke i kortene. Dårlig elsker, ja, men det er faen meg jeg og. 

Har skrevet her før ja, men ikke om noe sånt som jeg kan huske? 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Jeg skal se bort ifra drittsekktankene om partneren din, og heller prøve å gi et konstruktivt svar. 

Ting du kan prøve på egen hånd: bruk masse glidemiddel (riktig glidemiddel utgjør halve gleden faktisk) og bruk fingre og leketøy på deg selv. Bruk masse tid, varm godt opp og finn ut hva som skal til for at du skal nyte. Kjøp buttplugger av varierende størrelse. Eventuelt en slik med pumpe som du kan blåse opp, og gjøre større og større. Du må trene opp muskelen, og selv bli trygg på hvor grensene dine går og hva som er godt. Prøv å runke med buttplugg. Få tak i en dildo som er omtrent samme str som partneren din, så er det målet. Når den ikke gjør vondt vet du jo at det er plass, og kanskje du da vil slappe litt mer av. 

Sammen med partneren din er det aller viktigste at dere begge er enige om at dette ikke skal gjøre vondt. Du må si ifra, og han må stoppe. Dere må ha god tid til rådighet, slik at det ikke blir noe stress. Han må være villig til å varme deg opp, og få deg til å slappe av. Hvis du spenner deg og «vet» at dette blir vondt, da blir det vondt. Han må bruke fingre og tunge, kombinere med oralsex, bruke glidemiddel og leketøy, tirre deg opp og vente til du er klar. Så må han penetrere deg sakte, og ikke øke tempoet før du sier ifra. Det lureste er kanskje om han ligger og du styrer hele greia i starten, før dere bytter til stillingen han liker best. 

Fantastisk 👏👏 

Pust! Slapp av! Ta det med ro og sørg for at du hele tiden er avslappet og at du puster. Det nytter ikke med masse glidemiddel og fingring hvis du ikke klarer å slappe av. Med en gang du starter å spenne deg, så må dere ta en pause til du slapper av igjen. Det er nok her dere trår feil, og partneren din har sikkert hatt sex med menn som har vært mer erfaren og som klarer å gå fortere frem. 

Anonymkode: 2be57...3be

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg får så jævlig vondt i magen etter analsex. Hva kan jeg gjøre? 

Tøm tarmen først, det kan nemlig hende at avføring som ligger i tarmen blir pakket sammen litt ekstra pga luft som følger med inn under støtene. Det fører til at du føler deg forstoppet, og da får man litt mageknip.
Bruk masse vannbasert glidemiddel, og vær nøye på å varme opp før penetrering.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fantastisk 👏👏 

Pust! Slapp av! Ta det med ro og sørg for at du hele tiden er avslappet og at du puster. Det nytter ikke med masse glidemiddel og fingring hvis du ikke klarer å slappe av. Med en gang du starter å spenne deg, så må dere ta en pause til du slapper av igjen. Det er nok her dere trår feil, og partneren din har sikkert hatt sex med menn som har vært mer erfaren og som klarer å gå fortere frem. 

Anonymkode: 2be57...3be

2 minutter siden, Minya skrev:

Tøm tarmen først, det kan nemlig hende at avføring som ligger i tarmen blir pakket sammen litt ekstra pga luft som følger med inn under støtene. Det fører til at du føler deg forstoppet, og da får man litt mageknip.
Bruk masse vannbasert glidemiddel, og vær nøye på å varme opp før penetrering.

Tusen takk for konstruktive innlegg! Her var det mange gode råd. Kanskje er det ikke så håpløst som vi har trodd. 

AnonymBruker
Skrevet

Her må noen som har peil på anatomi gjerne kommentere og korrigere meg, men utfra det jeg har lest tidligere fra fagfolk er man ikke likt skapt der bak. Noen har fri bane på innsida av stjerna, og avhengig av hvor mye man smører og forbereder går penetreringa utfra det. Andre har kortere passasje på innsida, og ting som presses inn vil møte motstand (som om det skulle være en sving) relativt nærme åpninga. Dette gjør analsex vanskelig for sistnevnte. Som nevnt er jeg ingen fagperson selv, men om det er noenlunde hold i ovennevnte kan du være sånn konstruert i underlivet ditt at analsex blir problematisk for deg.

Om det kun var smerter eller ubehag i åpninga, ville det vel for de fleste kunne forklares og/eller løses slik mange allerede har nevnt. Har han (for) stor pikk, er selvsagt det sterkt medvirkende, i tillegg til at han muligens er hakket for ivrig.

Anonymkode: 8b5a0...f90

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Vagina, nei, jeg er mann. Hender og munn ja, men tror ikke jeg gidder å være et objekt for andres nytelse resten av livet. 

Hva er den store forskjellen om du blir tatt i fra baken eller foran? «Objekt» er man uansett i følge din tankegang da du ikke får nytelse av anal.

Hva om du tar han i stedet for? Om ikke det har seg sånn at han ikke liket å ha anal sex. Sex er mye mer enn bare vagina og anal.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Kenelz skrev:

Hva er den store forskjellen om du blir tatt i fra baken eller foran? «Objekt» er man uansett i følge din tankegang da du ikke får nytelse av anal.

Hva om du tar han i stedet for? Om ikke det har seg sånn at han ikke liket å ha anal sex. Sex er mye mer enn bare vagina og anal.

Sex er mye mer enn det, men det er mer nytelse i å få analsex enn å gi oralsex. 

Nei, han liker ikke det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for fint svar! :) Jeg har brukt glidemiddel, men sikkert ikke nok da. Det virker som jeg er alt for trang. Når han først får den inn så gjør det bare sykt vondt, og jeg knyter meg gjennom hele greia. Han sier at det fordi jeg ikke puster og det blir en ond sirkel fordi jeg klarer ikke puste. Vi har liksom ikke hatt en vellykket omgang enda, det er frustrerende. Etterpå får jeg syke krampersmerter i magen. 

Hvordan har du trent opp muskelen i forkant? Videre så sier du at dere er dårlig på forspill, noe som også kan være avgjørende. Ofte så bør han få deg i "riktig" humør med forspill som f.eks å gi deg oralsex. Om dere bare kliner litt, stikker en finger inn i 30 sekunder og kjører på så vil det gjør vondt. 

Anonymkode: 9f99b...d85

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå har du fått masse råd og tips om glidemiddel og opptrening og sånn av muskelen.. 

Men når du skal føre noe inn, så gjør det sakte. Bare legg fingeren der og press der til det føles ok. Når det føles mer og mer ok så glir du fingeren rolig inn. Føles det ok så kan du fortsette videre. Men du må kun gå videre hvis det er smertefritt. Du kan ikke bli tvunget til at han skal penetrere deg før du er helt klar. Og ja, det kan ta noen ganger med forsøk med deg selv alene, evt med han som hjelper til _hvis_ du klarer å si fra hvis det er ubehagelig eller smertefullt. 

Det er så utrolig viktig å være trygg på partner og at dere respekterer hverandre og grensene. Hvis ikke er det ikke liv laga. Han er nødt for å ikke gjør ting vondt for deg, for da blir det automatisk til at du ikke klarer å kjenne annet enn smerte eller ubehag. Husk også på at du er nødt for å være kåt for å få det til på best mulig måte. Eksperimenter litt med deg selv og etter hvert kan han hjelpe med i leken. 

Noen kan faktisk bruke 30 min, 1 time per gang før de er klare helt i begynnelsen. Det er helt normalt. Og det må dere begge ha forståelse for at det er en langsom prosess. Alkohol kan også hjelpe å "løsne" litt, men han må fortsatt respektere og høre på deg. Trygghet og tillit. Lykke til ☺️

Anonymkode: 4de02...cc2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tena lady om noen år da. Blir vel gøy å bli inkontinent i analen. 

Anonymkode: 8d1da...92b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan har du trent opp muskelen i forkant? Videre så sier du at dere er dårlig på forspill, noe som også kan være avgjørende. Ofte så bør han få deg i "riktig" humør med forspill som f.eks å gi deg oralsex. Om dere bare kliner litt, stikker en finger inn i 30 sekunder og kjører på så vil det gjør vondt. 

Anonymkode: 9f99b...d85

Trent den opp? Tror ikke jeg har gjort det. Vi er dårlig, det vil si vi prøver, men det blir ikke noe bedre. Det er nok sånn som du beskriver til slutt at vi har gjort det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har du fått masse råd og tips om glidemiddel og opptrening og sånn av muskelen.. 

Men når du skal føre noe inn, så gjør det sakte. Bare legg fingeren der og press der til det føles ok. Når det føles mer og mer ok så glir du fingeren rolig inn. Føles det ok så kan du fortsette videre. Men du må kun gå videre hvis det er smertefritt. Du kan ikke bli tvunget til at han skal penetrere deg før du er helt klar. Og ja, det kan ta noen ganger med forsøk med deg selv alene, evt med han som hjelper til _hvis_ du klarer å si fra hvis det er ubehagelig eller smertefullt. 

Det er så utrolig viktig å være trygg på partner og at dere respekterer hverandre og grensene. Hvis ikke er det ikke liv laga. Han er nødt for å ikke gjør ting vondt for deg, for da blir det automatisk til at du ikke klarer å kjenne annet enn smerte eller ubehag. Husk også på at du er nødt for å være kåt for å få det til på best mulig måte. Eksperimenter litt med deg selv og etter hvert kan han hjelpe med i leken. 

Noen kan faktisk bruke 30 min, 1 time per gang før de er klare helt i begynnelsen. Det er helt normalt. Og det må dere begge ha forståelse for at det er en langsom prosess. Alkohol kan også hjelpe å "løsne" litt, men han må fortsatt respektere og høre på deg. Trygghet og tillit. Lykke til ☺️

Takk! 

Jeg/vi har aldri prøvd noe av dette før, ikke på denne måten hvert fall. Det ser ut til at vi rett og slett har gått alt for fort frem og bare blitt frustrert og havnet i en ond sirkel. 

Hvis alle hadde vært like behjelpelig og hyggelig som deg, så kunne jeg ha sendt han linken til tråden, men han skal få slippe å lese alle anklagene mot seg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tena lady om noen år da. Blir vel gøy å bli inkontinent i analen. 

Anonymkode: 8d1da...92b

Neida, det går bra, takk

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk! 

Jeg/vi har aldri prøvd noe av dette før, ikke på denne måten hvert fall. Det ser ut til at vi rett og slett har gått alt for fort frem og bare blitt frustrert og havnet i en ond sirkel. 

Hvis alle hadde vært like behjelpelig og hyggelig som deg, så kunne jeg ha sendt han linken til tråden, men han skal få slippe å lese alle anklagene mot seg. 

Glemte å skrive at først prøver du med 1 finger til det er ok, deretter 2 og deretter 3. Men IKKE i løpet av kort tid, la muskelen i rumpa få lov å slappe av rundt fingeren før du glir inn en finger til. Dette kan ta laaang tid. Absolutt ikke 30 sekunder. Kan fort ta flere titalls minutter. Og prøv deg forsiktig frem hva som føles ok. Når du selv har økt nok og er klar for at han prøver så er du nødt for at han også tar det så rolig og sakte som han kan. Uansett hvor ivrig han er. Ellers kan du helt miste fremgangen. Og jeg tror ikke dere kommer til penetrering før etter en del dagers prøving på egenhånd. Det tar tid! 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...