Gå til innhold

Vondt etter anal

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får så jævlig vondt i magen etter analsex. Hva kan jeg gjøre? 

Anonymkode: ecae1...a19

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke så rart at du har vondt etter å ha stappet noe opp i tarmen 

Anonymkode: f7181...f1a

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så rart at du har vondt etter å ha stappet noe opp i tarmen 

Anonymkode: f7181...f1a

Nei, men det er vel ikke sånn det skal være? Hvordan har folk pain free analsex. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, men det er vel ikke sånn det skal være? Hvordan har folk pain free analsex. 

Er du kvinne? 

Anonymkode: 4f5a9...638

AnonymBruker
Skrevet

Er du kvinne? 

Anonymkode: 4f5a9...638

Nei

AnonymBruker
Skrevet

Riktig og god oppvarming og tonnevis med glidemiddel. Og ikke begynn med penis, må begynne forsiktig og venne deg til 1 eller 2 fingre først de første gangene, så kan man forsiktig prøve med 3 eller penis.. Men går det ikke må man vente lenger.. Tar tid. 

Eksen kjørte på etter bare litt oppvarming med et par fingre.. Endte med å silblø i en uke.. 

Anonymkode: 4de02...cc2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Riktig og god oppvarming og tonnevis med glidemiddel. Og ikke begynn med penis, må begynne forsiktig og venne deg til 1 eller 2 fingre først de første gangene, så kan man forsiktig prøve med 3 eller penis.. Men går det ikke må man vente lenger.. Tar tid. 

Eksen kjørte på etter bare litt oppvarming med et par fingre.. Endte med å silblø i en uke.. 

Det er nok litt av problemet at jeg har en utålmodig partner, men jeg får vel stå for oppvarminga selv da. 

• Liker 1
Skrevet

Det du kan gjøre er å ikke ha anal sex.

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Kenelz skrev:

Det du kan gjøre er å ikke ha anal sex.

Ååja, ja, jeg skal slutte å ha sex resten av livet. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok litt av problemet at jeg har en utålmodig partner, men jeg får vel stå for oppvarminga selv da. 

Da får du sette ned foten og be partner varme opp skikkelig og ha tålmodighet ellers kan partner glemme det. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Da får du sette ned foten og be partner varme opp skikkelig og ha tålmodighet ellers kan partner glemme det. 

I en perfekt verden, men forholdet vårt er ikke sånn. 

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får så jævlig vondt i magen etter analsex. Hva kan jeg gjøre? 

Masse glidemiddel. Kjøpe mange på Kondomeriet som er for anal. De er tyktflytende og holder bedre. Ikke vær gjerrig. Om det trengs en tube av gangen i starten så kjør på! 

Om du skal stå for forberedelsene selv så vil jeg anbefale at du først tar noen fingre og stimulerer rundt området. Kjenn litt på det. Igjen, med masse glidemiddel. Etter hvert så tar man en finger inn og øker forsiktig. Du kan også bruke små dildoer eller buttplug for å strekke ut området. Gjør det forsiktig over en periode. IKKE stress det. Det er en muskel som må trenes opp. :) Analsex skal ALDRI gjøre vondt. Det sekundet det gjør vondt, så man stoppe. 

Anonymkode: 9f99b...d85

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Masse glidemiddel. Kjøpe mange på Kondomeriet som er for anal. De er tyktflytende og holder bedre. Ikke vær gjerrig. Om det trengs en tube av gangen i starten så kjør på! 

Om du skal stå for forberedelsene selv så vil jeg anbefale at du først tar noen fingre og stimulerer rundt området. Kjenn litt på det. Igjen, med masse glidemiddel. Etter hvert så tar man en finger inn og øker forsiktig. Du kan også bruke små dildoer eller buttplug for å strekke ut området. Gjør det forsiktig over en periode. IKKE stress det. Det er en muskel som må trenes opp. :) Analsex skal ALDRI gjøre vondt. Det sekundet det gjør vondt, så man stoppe. 

Anonymkode: 9f99b...d85

Tusen takk for fint svar! :) Jeg har brukt glidemiddel, men sikkert ikke nok da. Det virker som jeg er alt for trang. Når han først får den inn så gjør det bare sykt vondt, og jeg knyter meg gjennom hele greia. Han sier at det fordi jeg ikke puster og det blir en ond sirkel fordi jeg klarer ikke puste. Vi har liksom ikke hatt en vellykket omgang enda, det er frustrerende. Etterpå får jeg syke krampersmerter i magen. 

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Trenger ikke anal for å ha “Sex». Du har garantert hender, munn, vagina (?), osv

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vagina, nei, jeg er mann. Hender og munn ja, men tror ikke jeg gidder å være et objekt for andres nytelse resten av livet. 

• Liker 3
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere bytter vel på? Du får stå for penetreringen til han lærer å være forsiktig.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I en perfekt verden, men forholdet vårt er ikke sånn. 

Høres ut som du må fikse forholdet ditt da. 

Anonymkode: c69c6...13e

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Hulderen skrev:

Dere bytter vel på? Du får stå for penetreringen til han lærer å være forsiktig.

Vi bytter ikke på nei, det er heller ikke hvordan forholdet vårt funker. 

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du må fikse forholdet ditt da. 

Anonymkode: c69c6...13e

Ja, det er jo det jeg prøver på nå 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er jo det jeg prøver på nå 

Nei, du prøver å føye deg for han.. Det er IKKE å fikse et forhold. Kommunikasjon, åpenhet, ærlighet og respekt. Tydeligvis mangler dere alle 4.. Dropp han hvis han ikke kan ta ting med ro. Ærlig talt. Du skal ikke få vondt av sex, da er det overgrep om det gjør vondt, du ber han stoppe og han ikke gjør det. 

• Liker 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...