Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Made4u
Skrevet

Jeg tror dere damer misunner oss menn at vi ikke er like sårbare som dere er, det må jo gjøre litt inntrykk på dere å registrere hvor upåvirket vi hannkjønn kan være, og så lider dere ordentlig selv.

Tenker naturlig nok på samkvem kjønnene mellom, selv en date eller onenightstand legger dere en hel masse følelser i (jeg blir nær sjokkert når jeg leser alle dramaene her på KG . flere innlegg daglig om temaene).

Så vet dere at vi menn ikke trenger å legge noe som helst i slik, det trenger ikke å være så mye som en følelse, vi kan lett som bare det ha sex med ei vi sågar ikke fordrar som person (vekker hun nok lyster så gjerne, vi ser igjennom fingrene på at vi ikke fordrar den andre, vi vil ha sex og det er ingenting mer.)

Dere derimot, gud hjelpe meg hvor mye følelsene deres plager dere, hvordan dere lider mens vi hannkjønn registrerer dere at er upåvirket. Det er en svakhet hos dere, at dere er så sårbare tror jeg at er hovedgrunnen til at dere sees som det svake kjønn.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok.

Anonymkode: 1e511...50c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle kvinne misunne det svake kjønn?

Anonymkode: 1bdd0...3ae

• Liker 10
Gjest Made4u
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle kvinne misunne det svake kjønn?

Anonymkode: 1bdd0...3ae

Å føde er en byrde, ikke en styrke. Om det er det du mener?

Skrevet

Vel. 

Hvis jeg skal tippe, så tror jeg kvinnelige følelsesutbrudd på internett er et mindre problem enn tabuer knyttet til ting som psykisk helse og helse generelt, seksuelle overgrep, eller åpenhet om sorg, vanskelige livssituasjoner osv. som det er kjent at menn sliter med i større grad enn kvinner fordi det bryter med "mannsidealet" å vise menneskelige sider (eller følelser om du vil). Noen kaller faktisk dette et folkehelseproblem. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Du virker utrolig arrogant, skal det være en byrde å føde? At menn kan ha sex uten følelser er ikke noe nytt, tror nok kvinner også kan det. Hva er poenget med å å lattliggjøre kvinner som har følelser for menn de har sex med. Forstår poenget om begge parter er inneforstått med at skal være bare sex, men herregud så mange menn som lurer kvinner med prat og sjarmen sin for å få sex. Hvilken planet bor du på?

Anonymkode: d7e4b...df2

• Liker 7
Skrevet (endret)
På 25.6.2020 den 22.38, Made4u skrev:

Jeg tror dere damer misunner oss menn at vi ikke er like sårbare som dere er, det må jo gjøre litt inntrykk på dere å registrere hvor upåvirket vi hannkjønn kan være, og så lider dere ordentlig selv.

Tenker naturlig nok på samkvem kjønnene mellom, selv en date eller onenightstand legger dere en hel masse følelser i (jeg blir nær sjokkert når jeg leser alle dramaene her på KG . flere innlegg daglig om temaene).

Så vet dere at vi menn ikke trenger å legge noe som helst i slik, det trenger ikke å være så mye som en følelse, vi kan lett som bare det ha sex med ei vi sågar ikke fordrar som person (vekker hun nok lyster så gjerne, vi ser igjennom fingrene på at vi ikke fordrar den andre, vi vil ha sex og det er ingenting mer.)

Dere derimot, gud hjelpe meg hvor mye følelsene deres plager dere, hvordan dere lider mens vi hannkjønn registrerer dere at er upåvirket. Det er en svakhet hos dere, at dere er så sårbare tror jeg at er hovedgrunnen til at dere sees som det svake kjønn.

Jeg er like sårbar som du sier at damer er. Er jeg svak?

De jeg hatt hatt sex med har jeg også fått følelser for, i varierende grad. Ikke som i at jeg ønsker et forhold med alle, men at jeg ønsker å treffe dem mer.

Jeg vil heller være en som har masse følelser, enn å være en kald og beregnende narsissist eller psykopat. Selv om det til tider kunne være fristende å være følelsesløs.

Endret av Expandable86
  • Liker 13
Skrevet
11 minutter siden, Made4u skrev:

Å føde er en byrde, ikke en styrke. Om det er det du mener?

Du har totalt misforstått, i alle fall fra et reproduksjonsperspektiv. Kvinnene har den viktigste oppgaven med bære fram barnet. Vår rolle i dette er ubetydelig. Menn kan i hovedsak unnværes, det er i alle fall ikke en styrke. 

Når det gjelder ditt syn på livet for øvrig vil jeg ha meg frabedt at du snakker på vegne av alle menn. Det som skjer på KG er heller ikke nødvendigvis representativt for kvinner generelt.

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, Expandable86 skrev:

De jeg hatt hatt sex med har jeg også fått følelser for, i varierende grad. Ikke som i at jeg ønsker et forhold med alle, men at jeg ønsker å treffer mer.

Jeg vil heller være en som har masse følelser, enn å være en kald og beregnende narsissist eller psykopat. Selv om det til tider kunne være fristende å være følelsesløs.

Det han sa +1

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer med 11- årsdagen Ts

Anonymkode: d6d8e...e51

• Liker 6
Gjest Made4u
Skrevet
Akkurat nå, Jdz skrev:

Du har totalt misforstått, i alle fall fra et reproduksjonsperspektiv. Kvinnene har den viktigste oppgaven med bære fram barnet. Vår rolle i dette er ubetydelig. Menn kan i hovedsak unnværes, det er i alle fall ikke en styrke. 

Når det gjelder ditt syn på livet for øvrig vil jeg ha meg frabedt at du snakker på vegne av alle menn. Det som skjer på KG er heller ikke nødvendigvis representativt for kvinner generelt.

Sitter din bedre halvdel og betrakter det du skriver? Jeg begynner jo å lure nå, for det du kommer med her blir for feministisk - du bærer vel ikke fane og går i tog på kvinnedagen også vel?

Begynn å omgås menn i større grad, og snakk med andre menn. Intet i veien for at du starter å tenke mer som en mann!!

Gjest Made4u
Skrevet
5 minutter siden, Expandable86 skrev:

De jeg hatt hatt sex med har jeg også fått følelser for, i varierende grad. Ikke som i at jeg ønsker et forhold med alle, men at jeg ønsker å treffer mer.

Jeg vil anta at ditt motiv er å gjøre damer til lags, men altså... Jeg tenker at du ikke får deg mer fordet, så du kunne spart deg..

AnonymBruker
Skrevet

Så menn er sterke fordi de kan pule uten følelser?

Hjelpes meg, det har vel svært lite å gjøre med psyken. 

Anonymkode: 365ee...a33

• Liker 10
Skrevet

Hvor hen er de her upåvirkede hannkjønn hen?

Skrevet
2 minutter siden, Made4u skrev:

Jeg vil anta at ditt motiv er å gjøre damer til lags, men altså... Jeg tenker at du ikke får deg mer fordet, så du kunne spart deg..

Det får så være. Jeg er bare ærlig.

• Liker 4
Skrevet (endret)
8 minutter siden, Made4u skrev:

Sitter din bedre halvdel og betrakter det du skriver?

Jeg er singel, så nei.

for det du kommer med her blir for feministisk - du bærer vel ikke fane og går i tog på kvinnedagen også vel?

Det jeg kommer med her er satt på spissen, men i stor grad sant. En mann kan befrukte mange kvinner, men en kvinne kan bare bære fram et barn av gangen og er sånn sett det sterke kjønn i form av at de ikke kan unnværes på samme måte som oss.

Jeg anser meg ikke som feminist og går ikke i tog på kvinnedagen

Begynn å omgås menn i større grad, og snakk med andre menn. Intet i veien for at du starter å tenke mer som en mann!!

Jeg omgås menn på daglig basis. Det er fullt mulig å være mann uten å rakke ned på andre og være et narsissistisk rasshøl. De fleste greier det faktisk helt fint. Når du går fra gutt til mann burde du prøve det ;)

Endret av Jdz
  • Liker 10
Skrevet (endret)

Hva slags damer er det du får sjekket opp med den ræva personligheten der? Bevisstløse?

Endret av visp
  • Liker 10
Gjest Made4u
Skrevet
4 minutter siden, visp skrev:

Hva slags damer er det du får sjekket opp med den ræva personligheten der? Bevisstløse?

Nå var ikke dette ment som en sjekke-tråd fra min side heller, jeg stilte bare spørsmålstegn ved de andre hankjønnene som har svart i tråden her.

Det finnes to typer menn, de som kan snakke som menn selv med kvinner til stede (se meg som et eksempel på det) og så har du de som endrer seg straks ei dame skal høre eller lese noe (de som vil fremstå snille og vil gjøre inntrykk på damer, slik de som har svart meg).

Kjenner flere i begge leirer, blant menn som ses de som endrer seg som puslinger. De ender gjerne med koner som setter premissene og må gjøre som konen vil, og så gjør de alt for å godtgjøre henne... Stort sett de som sjelden dukker opp på fester og gutteturer, passer seg sjelden for slike og de er ikke helt som andre menn. Jeg våger påstanden at de går på kompromiss på hvem de er.

Selv har jeg alltid hatt mye frihet, selv også i forhold, så det definerer meg.

Gjest Made4u
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer med 11- årsdagen Ts

Anonymkode: d6d8e...e51

Det vet du at ikke stemmer og faller på sin egen urimelighet.

Skrevet (endret)
5 minutter siden, Made4u skrev:

Det finnes to typer menn, de som kan snakke som menn selv med kvinner til stede (se meg som et eksempel på det) og så har du de som endrer seg straks ei dame skal høre eller lese noe (de som vil fremstå snille og vil gjøre inntrykk på damer, slik de som har svart meg).

Snakke som menn... Jeg må si jeg har litt problemet med din definisjon av det å være mann. Det tror jeg også de fleste andre menn vil ha.

5 minutter siden, Made4u skrev:

Kjenner flere i begge leirer, blant menn som ses de som endrer seg som puslinger. De ender gjerne med koner som setter premissene og må gjøre som konen vil, og så gjør de alt for å godtgjøre henne... Stort sett de som sjelden dukker opp på fester og gutteturer, passer seg sjelden for slike og de er ikke helt som andre menn. Jeg våger påstanden at de går på kompromiss på hvem de er.

Selv har jeg alltid hatt mye frihet, selv også i forhold, så det definerer meg.

Jeg greier fint å være i forhold uten å være underdanig eller gi avkall på personlig frihet, uten at jeg behøver å snakke respektløst og nedsettende om kvinner. Jeg er ganske sikker på at det er dette som er normalen.

Endret av Jdz
  • Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...