Gå til innhold

Vanskelig å finne en god frisør


Salsiera

Anbefalte innlegg

Sitat

 

Jeg har nå prøvd å finne en god frisør i årevis. De fleste jeg har vært innom er redd å gradere hvis du ikke har veldig tjukt hår, eller kan ikke klippe pannelugg, eller ikke tør å lage lyse striper i brunt hår osv.

Jeg ønsket meg en bob frisyre veldig lenge, men har gitt opp etter flere mislykedde forsøk. Jeg vet ikke hvordan jeg finner en god frisør som kan klippe/farge håret. Det skulle finnes en kvalitetssikring for frisører, en slags rangering med mange anmeldelser og før og etter bilder hvor de viser hva de kan.

Jeg bor i Drøbak, men kunne tenkt meg opp til 2 timer kjøring om jeg finner en god frisør.

 

Oppgitt.no prøver å finne et svar i kvinneforumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan anbefale Lotte på syvogtyve frisørsalongen i Oslo. En kunstner på farging av hår. 

Anonymkode: b5868...346

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Blondie65 skrev:

Prøv frisør utenfor kjøpesenter.

Ellers er jeg totalt enig med deg - det er vanskelig.

Utenfor kjøpesenter? Aldri klippet meg på kjøoesenteret jeg. Har bare brukt de etter anbefaling i vennekretsen og egen undersøkelse. Vært like ufornøyd hos frisører i høyeste prisklassen  i anbefalte salongene som hadde gode anmeldelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
5 minutter siden, Salsiera skrev:

Utenfor kjøpesenter? Aldri klippet meg på kjøoesenteret jeg. Har bare brukt de etter anbefaling i vennekretsen og egen undersøkelse. Vært like ufornøyd hos frisører i høyeste prisklassen  i anbefalte salongene som hadde gode anmeldelser. 

Jeg har vært fornøyd når jeg har valgt utenfor kjøpesenter for da får man voksne folk som kan sitt fag - inkludert konsultasjon.

Sist jeg klippet meg var i utlandet - det har jeg gjort flere ganger og vært fornøyd. Dette har blitt en sånn greie for meg at jeg kvir meg helt forferdelig til å gå til frisør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Blondie65 skrev:

Jeg har vært fornøyd når jeg har valgt utenfor kjøpesenter for da får man voksne folk som kan sitt fag - inkludert konsultasjon.

Sist jeg klippet meg var i utlandet - det har jeg gjort flere ganger og vært fornøyd. Dette har blitt en sånn greie for meg at jeg kvir meg helt forferdelig til å gå til frisør.

Samme problem her og jeg trodde aldri at det kommer til å bli et problem. Hadde en god frisør da jeg bodde i Nord Trøndelag, brukte han i 4 år ( han jobbet utenfor kjøpesenteret forresten 😊)

Siden jeg har flyttet til Østlandet kan ikke finne en god frisør ( 8 år nå) Har opplevd også at håret blir gradert "i hjell" og jeg trengte flere år å få medium langt hår igjen. 

Ja, gruer meg hver gang å bli skuffet igjen og det har dessverre blitt slik at det er ikke noe gøy lenger å gå til frisør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser alltid på masse før/etter-bilder før jeg velger frisør. Har alltid blitt fornøyd👍🏼 Hadde aldri gått til en frisør som jeg ikke vet at kan gjøre det jeg ønsker

Anonymkode: 3134c...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 28.6.2020 den 9.15, AnonymBruker skrev:

Jeg ser alltid på masse før/etter-bilder før jeg velger frisør. Har alltid blitt fornøyd👍🏼 Hadde aldri gått til en frisør som jeg ikke vet at kan gjøre det jeg ønsker

Anonymkode: 3134c...b00

Men hvor finner du de bildene? Jeg synes det er litt dårlig med det både på frisørsalong sine nettsider instagram og facebok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...