Gå til innhold

Nettspill-Chat-sexprat


dekor1

Anbefalte innlegg

Mann, som med frykt og beven prøver seg i et kvinneforum. Nettopp fordi det er her jeg tror kompetansen ligger. Mitt lille "store" problem er at jeg oppdaget at min kone driver sexchat på en kortspillside på internet. For å gjøre en lang historie kort dreier det hele seg om en ganske uskyldig spillside hvor man kan spille forskjellige kortspill, hvor hensikten er å spille så bra at en stiger på ranglisten. Samtidig går det an å chatte (og hviske) med de forskjellige brukerne. Jeg har dessverre aldri vært den store fan av kortspill, og hennes glede ble desto større da hun oppdaget denne siden. Nå sitter hun opp til fem timer for dagen og spiller. Det hele begynte så uskyldig, men så oppdaget hun at ved å være anonym, kunne hun svare på de mange kosene og klemmene som så villig ble utdelt. Det var ved en slik anledning jeg gjorde noe "ulovlig". Jeg kikket over skulderen hennes mens hun chattet, og holdt på å gå i bakken da jeg oppdaget hva det egentlig dreide seg om. Dette var meeeeget erotisk og sexen var så heftig at jeg ble nesten misunnelig på mannen som fikk så mye oppmerksomhet fra min kone. Jeg ble kvalm, skuffet og rasende, men holdt tett med hva jeg visste. Skulle jeg fortelle henne hva jeg visste eller skulle jeg ikke? Hvis jeg fortalte det, hadde jeg samtidig avslørt at jeg hadde spionert og det er jo ikke bra å spionere på sin egen kone.

Etter noen uker klarte jeg ikke å holde meg mer. Det hadde vært mange våkenetter med gråt og fortvilelse. Jeg prøvde meg med at det var vanlig å ha erotisk chat på sånne spillesider, og jeg spurte forsiktig om hun hadde en slik erotisk chattevenn, hvilket hun selvsagt nektet. "Hvordan kunne jeg tro noe sånt om henne??" Da fortalte jeg at jeg hadde kikket over skulderen hennes en gang og sett dialogboksen med masse sex og "koseprat". Reaksjonen hennes ble som forventet. Hun ble RASENDE over at jeg hadde spionert på henne. Jeg hadde tatt henne i løgn og for å ha chattet med fremmede. Hun sier at hun akter å fortsette med det hun gjør. Hun vil spille og chatte så mye hun vil uten at jeg skal hverken kommentere det eller bry meg. Hun har ved en anledning hatt seg en natt på hotell med en av chattevennene sine. Han mistet interessen, noe som førte til kjærlighetssorg og en forferdelig stemning i huset. Saken er at jeg elsker henne, for hun har så mange gode egenskaper jeg setter pris på. Hun vil også fortsette ekteskapet + kortspilling (og chatting). Hun har en høy stilling, og tjener forholdsvis bra i forhold til meg. Vi har et fint hus, tre tenåringsbarn og, et utad ganske A4-liv. Hvordan bør jeg forholde meg her? Det er ganske tøft å måtte innse at jeg ikke representerer det hun drømmer om i sine fantasier. Forøvrig har vi et "OK" sex-liv. Hun er, etter disse chattesekvensene sin meget kåt og vil at jeg skal slikke henne til orgasme. Noe jeg av og til gjør, selv om jeg vet at det ikke er meg som i utgangspunktet har gjort henne kåt. :angry: Jeg er en aktiv idrettsmann. Jeg er sterk og senete og ganske kjekk har jeg fått høre, men ikke "god" nok for min kone. Hun er glad for å få spille kort. Den gleden har hun aldri hatt med meg dessverre. Er det noen der ute som kan se situasjonen fra min side?

PS. forts. følger hvis det blir respons på denne. (blant annet om tiden som går med til dette)

Endret av dekor1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:o :o :o

Hæ??!

Hun vil fortsette å gjøre som hun vil, selv om det går utover ekteskapet og sårer deg veldig???

For å si det sånn: de gode egenskapene hennes bør jammen være gode, hvis de skal kunne overskygge denne egoismen!

Først og fremst: dette er utroskap. Selv om hun bare "chatter", deler hun noe som er forbeholdt deg med en annen, og hun går bak ryggen din.

I tillegg sier hun at du bare skal godta det, og at hun uansett vil fortsette!

Og hva med den natta på hotell? Hvilken hensikt hadde hun med det? Var hun der også uten at du visste hvem hun skulle møte?

Jeg skulle nok overlevd (såvidt) om mannen min hadde en sexchat på nettet. Det hadde IKKE vært greit om det hadde gjentatt seg. Det hadde IHVERTFALL IKKE vært greit om han hadde møtt en av chattevennene på hotell en natt. Da hadde jeg gått fra ham. Og hadde han i tillegg villet fortsette, da hadde det ikke vært nåde!

Et sånt ekteskap vil ikke jeg ha.

Det at hun fortsetter til tross for at du vil at hun skal slutte, sier noe om hva slags respekt hun har for deg, og om hvor viktig du er for henne.

Om jeg så hadde fem unger osv med en person som behandlet meg sånn, så hadde jeg faktisk hevet vedkommende ut på flekken. Ikke tenkt meg om engang.

Guri, så sint jeg ble på dine vegne nå!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest No mercy

Jeg synes du finner deg i for mye. Hun sier at hun vil fortsette ekteskapet, chattingen og ha det slik hun har hatt det. Selvfølgelig vil hun det! Hun vil ha i pose og sekk. Og du finner deg i det? :o

Og hun har hatt en natt med en annen mann på et hotell? :o

Og etter at hun har chattet seg kåt med andre menn kommer hun til deg? :o

Etter som jeg har lest, tror jeg at du er for snill og det gjør at hun skjønner at du er der uansett og at du er redd for å miste henne. Dermed tør hun å sette hardt mot hardt for å få ha det slik hun vil for hun skjønner at du ikke vil gå ifra henne likevel.

Du burde si klart ifra at dette godtar du ikke og at enten slutter hun, eller så flytter hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da!

Det første som slo meg da jeg leste dette, var mangelen på respekt. Hun har tydeligvis ikke respekt for sin mann og slikt gjør meg :sinna:

Har hun allerede vært utro?? Og du er fortsatt hos henne?? Jeg kan forstå det til en viss grad; barn, hus, bla bla, men!!! Hadde hun angret på det hun gjorde og forsøkt å gjøre alt bra igjen, så hadde ting stilt seg anderledes. Tydeligvis gjør hun ikke det.. Hun fortsetter å kjøre over deg som en "dampveivals" :o

Du spionerte ikke på henne, du bare bekreftet dine mistanker.. Hun tok ibruk den klassiske forsvarsmekanismen; overføring av skyld :-? Hun prøvde å gi deg dårlig samvittighet for noe hun har gjort galt, og det er helt på trynet!!!

På med virker du som en reflektert, omtenksom mann som ønsker det beste for kona di, men hva med deg?? Skal ikke du ha det bra også?

Hva med å gi henne et ultimatum? Deg eller chatte-vennene.. Kortspill skulle ikke være det største "limet" i et forhold, så lenge dere har andre ting felles :roll:

Lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for enorm respons! Den var overveldende. Tusen takk for all støtte. Dere vet hvordan det er.. Et langt ekteskap, mange venner, barn, hus, lån, bil osv. Dette med internettspill er for meg et tema som er så tabubelagt at jeg våger ikke nevne det med et ord til mine venner. Denne spillsiden, som tar så enormt mye tid. Hun er så fullstendig hektet på dette spillet at det ikke går an å få kontakt med henne. (krever konsentrasjon)

Nå skal jeg fortelle en episode som skjedde for en tid tilbake. Kona hadde bursdag. Jeg hadde vasket og ryddet hele huset, kjøpt en fin blomst, laget deilig stek til middag, tent stearinlys og bedt barn og kone til middag. (Jeg lager forøvrig middag hver dag ellers også) Det som skjedde var at hun satte seg ned ved PC'en. "Skal bare spille litt" Vi ventet og ventet, men hun kunne jo ikke forlate et brett hun hadde begynt på... Middagen ble spist uten henne og stemningen ble deretter. Omsider kom hun, men da var vi forlengst ferdig og jeg måtte jo skjønne at hun ikke kunne forlate et påbegynt spill!!

Kranglingen over tidsbruk blir greit parert med tiden jeg brukte på idretten min. Så jeg hadde ingenting å stille opp med. Om jeg var aldri så god, kunne jeg ikke klart å trene 5-6 timer hver dag 7 dager i uken. Sant skal sies. Jeg brukte mye tid på idretten min og det har jeg bedt henne om tilgivelse for. Idretten gikk ofte ut over tiden jeg skulle ha brukt sammen med barna våre.. Hun har ennå ikke bedt meg om tilgivelse for det hun gjorde på hotellet, for den seksuelle opplevelsen med han fyren på hotellet var så god at den har hun tenkt å ha som et godt minne. Det fikk jo heller ingen konsekvenser. Jeg lagde ingen store bølger og vi er fremdeles gift. Ser gjerne at dere ser ting fra hennes side også. Kanskje dette er en velfortjent hevn over at jeg i sin tid brukte mye tid på idretten min??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bruke mye tid på idrett er noe helt annet enn å overse resten av familien ved å spille på nettet, og i tillegg være utro mot mannen sin.

Og jeg mener dessuten at hevn ikke har noen plass i et samliv. Hadde hun hatt i mot at du brukte tid på idrett, burde hun sagt i fra om det.

Beklager, men jeg greier ikke å se noen greie forklaringer sett fra hennes side.

Dette er for rått til at jeg kan sette meg inn i hennes situasjon.

Det eneste jeg ser, er at mannen hennes er altfor snill, og at hun derfor tror hun kan gjøre akkurat hva hun vil. Som du selv sier, uten at det får konsekvenser!

At ting en gjør får konsekvenser er faktisk viktig. Hvis ikke noe annet gjør det, er det med på å regulere oppførsel ut i fra hva den måtte få av følger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår du vil ha en "diplomatisk" diskusjon ang din opplevelse, og alle vet at hver slik sak har to sider, men...

Jeg har store problemer med å se at hun kan forsvare det hun har gjort mot deg og barna.. Du sier jo ingenting om hvor mye du har forsaket pga idretten. Er det snakk om en time tre ganger i uken eller hver kveld opptil flere timer og mye reising? Uansett kan utroskap aldri godtas! Slikt må få en eller annen konsekvens :o Ingen er alltid fri for skyld, men i dette tilfellet vil jeg nok si; åpne øynene og ta inn over deg realitetene!! Du har gjort mer enn nok for at dette skal fungere, så kanskje er det på tide å stå opp for sine egne behov og selvrespekt? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o :o :o :o :o

Kjære deg, for en vond og vanskelig situasjon. Og jeg må bare si at jeg forstår ikke hva i all verden som gjør at du godtar dette? Det finnes ingen unnskyldninger for det hun driver med.

Om du har brukt mye tid på idrett er noe annet. Hun kan også bruke mye tid på en hobby, men å være utro er noe helt annet. Og i tillegg forlange at du skal tilfredsstille henne når hun har blitt kåt på andre?

Kjære deg, om dette hadde vært kameraten din sin hverdag, og han betrodde deg det, hva hadde ditt råd til han vært? Vil tro du hadde bedt han om å kaste ut konen sin? Sånn som dette skal ingen ha det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for all støtte kjære venner. Ser jo at hun har stor glede av å sitte på denne spillsiden. Heldigvis er det ikke penger involvert. Hele spillet er en STOOOR magnet som opptar hele hennes oppmerksomhet, og hvem kan vel motstå å bli flørtet med. Jeg forsøker så godt jeg kan å se det fra hennes side. Samtidig har hun utvekslet mob. nr med noen av dem- - - Noe som gjør meg virkelig betenkt. For da har hun nemlig ikke bare avslørt sitt eget navn, men også mitt. For internett er jo et artig redskap må vite!!! Der får man jo opplysninger om alt og alle både i telefonkatalogen og i skattelistene.

Jeg spurte henne rett ut om hun har utvekslet mobilnummer. Noe hun kunne bekrefte.

Så kommer innrømmelse nr to fra min side. Jeg leste et par av meldingene hennes som hun hadde fått (Hun hadde lagt telefonen til side i et ubevoktet øyeblikk) Jeg følte meg råtten da jeg hadde gjort det. Man kikker rett og slett ikke i andres mobiltelefoner. :mellow: Jeg er flau på egne vegne, og kommer aldri til å gjøre det igjen. I alle fall fortsetter flørtingen også via SMS. Jeg er mildt sagt fortvilet. Jeg har ikke fortalt henne at jeg har lest noen av meldingene hun har sendt og mottatt. Det holder jeg for meg selv. I en slik situasjon endrer man på en måte personlighet.. Man blir mistenksom og på vakt. Noe som ikke er min stil. Jeg håper i det lengste at hun blir lei hele spillesiden, chattingen og alt det det fører med seg av elendighet. Hun ser ikke problemet mitt, for hun har jo ikke (bortsett fra han ene) hatt fysisk kontakt med chattevennene sine. Og til dere alle. Ikke kikk i partnerens mobiltelefon... Dere kan komme til å få noen ubehagelige overraskelser.

Fra det ene til det andre. Idretten min er på lokalt plan, og jeg brukte opp til 10 timer uken på trening en periode. Det var helgen det gikk verst ut over. Nå er det slutt. Hele min arbeidskapasitet må heretter gå til familie, hus og hage. Så jeg har nok sikkert grunn til å få refs jeg også. Håper på flere innlegg :)

Endret av dekor1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at hun har fortsatt flørten pr mobil, bringer dette ett skritt nærmere real life!

Fort gjort at dette utvikler seg til at det blir flere som hun har fysisk kontakt med.

Hvis en skal se litt overordnet på dette. ser det ut til at dere har en forskjøvet maktbalanse i forholdet deres. Det at hun gjør som hun vil, uten å ta hensyn i det hele tatt, viser at hun overhodet ikke har respekt for deg.

Skal du kunne ha et lykkelig ekteskap med henne, bør du snarest sette ned foten, og si at dette finner du deg ikke i!

Skal hun fortsette å være gift med deg, må hun ta et valg, for sånn vil du ikke ha det. (Forslag til hva du kan si)

Hovedsaken er at du er bestemt og ikke firer på krava.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil råde deg til å få henne med til en prat hos familievernet. Hun har sikkert ikke lyst til det, men hun bør gå for din skyld.

Jeg selv og andre jeg kjenner har hatt god hjelp derfra. Kan anbefales i vanskelige tider.

Ellers må jeg bare si at jeg føler med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Har vært der...

Jeg har lest innleggene dine her vil gjerne prøve å svare deg...Jeg har på en måte vært i din situasjon, eller rettere i din kones situasjon og dette er ikke lett. Ikke for deg men ikke for henne heller. Jeg var en periode for noen år siden helt hekta på chatting og brukte utrolig mye tid foran pc'n, noe som selvsagt gikk ut over resten av livet mitt. Jeg svarte i hytt og pine når folk snakka til meg, huset så bomba ut og jeg følte hele tiden en dragning mot alle mine " venner" på nettet. De ble på en måte kompensasjon for et virkelig liv og selvsagt var det mye flørting, mye erotikk. Mannen min var jo mildt sagt forbanna i denne tida og til slutt sprakk hele greia med at jeg virkelig forelsket meg og traff en av disse nettvennene mine. Jeg burde hatt bank, tenk å rote til livet sitt på den måten. mannen min flytta ut for en periode og ungene var kjempetriste. Kort fortalt, så fikk jeg meg en vekker og måtte tenke nøye gjennom hva jeg egentlig drev med. Nettvennen min fremstod plutselig ikke som så veldig fristende da kona hans ringte og skjelte meg huden full. Jeg så hva jeg var i ferd med å miste og angra virkelig på alt sammen men, uten å unnskylde meg på noen måte, så ble jeg liksom "fanga" av nettet. Der var det bare glade folk, ingen økonomiske bekymringer, ingen hverdager.

Til slutt vil jeg gjerne komme med et råd til trådstarter: Snakk med din kone, la henne gjerne se det du og andre har skrevet her. La henen få et valg og ikke fir på kravene du stiller til henne. Det er ikke meningen at noen skal finne seg i slikt som du gjør, da er jo vitsen med forholdet borte og hun kan helelr være fri og frank til å gjøre hva hun vil, Denne situasjon kommer langsomt men sikkert til å ta knekken på samlivet deres, tro meg, jeg vet. Dersom du fortsatt bryr deg om henne så grip fatt i dette nå, i dag! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fra min side

Jeg var en gang sammen med en mann som godtok alt, det var ingen motstand i han overhodet. Sa jeg hopp, så hoppet han. En slik mann blir man lei av i lengden, man må ha noen å bryne seg på. Respekten for han ble mindre og mindre, jeg ble mer og mer lei. Og jo mer "klenget" han på meg.

Til slutt var det en episode der jeg skulle reise til en venninne ei helg, han trodde at han skulle være med. På det tidspunkt var jeg så drita lei av å bli "fotfulgt" av han, at jeg sa noen ufine ord og stakk av gårde. Da jeg kom hjem søndag kveld var jeg livsikker på at jeg var kasta ut, at han hadde skifta lås i døra. Var skikkelig skjelven da jeg prøvde nøkkelen. Men neida, døra gikk opp som før, og inne i stua satt han blid og fornøyd og ønsket meg velkommen hjem.

Der og da visste jeg at denne vattnissen måtte jeg få ut av livet mitt, da var den aller siste rest av respekt totalt borte.

Mitt råd er at hvis du vil beholde din kone, vær litt mere bestemt og still krav, ikke godta og godta i det uendelige. Kast henne rett ut dersom hun ikke slutter med spillet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen og takk for gode råd. Til den siste som skrev vil jeg bare si at det er ikke bare enkelt å sette et slikt ultimatum, men det må kanskje gjøres. Jeg lar meg ikke pille på nesen. Jeg har et temperament til tider som kan skremme vannet på noen og enhver, men denne gangen er jeg fullstendig tatt på sengen. Jeg har mistet munn og mæle...men jeg kjenner etterhvert at jeg blir skikkelig opprørt og sint. Særlig når jeg ser at hun tviholder på mobilen sin hele tiden (noe hun aldri har gjort før). Lyden er alltid avslått, og hver gang det ringer (vibrerer), løper hun inn i et rom for seg selv.

Kanskje jeg er en vattnisse, men ville nå lodde stemningen der ute før jeg tok mot til meg og sa hva jeg mente. Takk igjen for reflekterte innspill. Og til gjesten som "har vært der" vil jeg si tusen takk for interessante synspunkter. Hilsen fortvilt rasende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest nå

Kan se ut som din kone er blitt nettavhengig? Husker det stod noe om det bådet i Aftenposten og Dagbladet for en tid tilbake. Det er nesten som å være avhengig av narkotika eller alkohol visstnok. Se på det som "Har vært der" skriver. Jeg har også vært der, om enn ikke i så stor grad som "Har vært der" eller din kone. Jeg klarte å holde min chatting skjult for mannen min ved at jeg aldri chattet når han var hjemme. Gikk han ut av døra derimot, eller var på reise (han var mye borte) så satt jeg klistret til skjermen. Fikk mange venner og slikt, flørtet egentlig lite, men jeg innså at dette ikke var bra. Det var likevel helt umulig å la vær!

For meg gikk det heldigvis over av seg selv etter et par år. Nå chatter jeg bare en sjelden gang. Man blir rett og slett lei. Er vel en dårlig trøst i din situasjon. Men jeg tenkte at hvis hun ikke klarer å la vær. Kan dere gjøre en avtale om at hun bare får spille en time om dagen for eksempel? Eller enda bedre, bare en dag i uken? Og at hun selvfølgelig slutter med seksprat og bare holder seg til vanlig smalltalk og spill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mannen
Jeg var en gang sammen med en mann som godtok alt, det var ingen motstand i han overhodet. Sa jeg hopp, så hoppet han. En slik mann blir man lei av i lengden, man må ha noen å bryne seg på. Respekten for han ble mindre og mindre, jeg ble mer og mer lei. Og jo mer "klenget" han på meg.

Til slutt var det en episode der jeg skulle reise til en venninne ei helg, han trodde at han skulle være med. På det tidspunkt var jeg så drita lei av å bli "fotfulgt" av han, at jeg sa noen ufine ord og stakk av gårde. Da jeg kom hjem søndag kveld var jeg livsikker på at jeg var kasta ut, at han hadde skifta lås i døra. Var skikkelig skjelven da jeg prøvde nøkkelen. Men neida, døra gikk opp som før, og inne i stua satt han blid og fornøyd og ønsket meg velkommen hjem.

Der og da visste jeg at denne vattnissen måtte jeg få ut av livet mitt, da var den aller siste rest av respekt totalt borte.

Mitt råd er at hvis du vil beholde din kone, vær litt mere bestemt og still krav, ikke godta og godta i det uendelige. Kast henne rett ut dersom hun ikke slutter med spillet sitt.

Tror dette kan funke bra. Selv om det ikke er "deg" i utgangspunktet.

Sannsynligvis er dette noe din kone ikke vil vente overhodet. Jeg vil tro at hun ser litt på deg som en vattnisse, men sannsynligvis en vattnisse hun er glad i.

Dra vekk - finn deg andre kvinner, fest og ha det gøy, overkjør henne om hun forsøker å ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Milah

Dra vekk - finn deg andre kvinner, fest og ha det gøy, overkjør henne om hun forsøker å ta kontakt.

Det å finne andre kvinner vil jeg ikke si er noen god ide. Da er han jo ikke noe bedre enn kona. Og da har de tapt begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chattesidenes egenart er jo at man kan holde seg anonym. Men det er så ufattelig mange kåte menn der ute som kan sløse bort tiden, livet og normale menneskelige relasjoner med slik sinnsyk aktivitet hvor målet er TØM OG RØM. De "sjarmerer" seg til mobilnummeret til offeret og så kan de kjøre på uten noen som helst forpliktelse. Her har min kone vært ufattelig naiv ved at hun har gitt fra seg mobilnummeret til de mest skriveføre chatterne. Hun sier at det var en tabbe med den ene (som selvsagt stakk). Hun vil ikke møte dem (sier hun). Bare chatte. Da tenker jeg; Hva med koner og samboere til alle disse idiotene som chatter og flørter på nettet på denne måten. Stakkars mennesker. Men når det kommer til stykket, så er det visst flere damer enn menn på disse chattekanalene etterhvert. Uansett, er det et tillitsbrudd til sine samboere hvis de holder skjult det de driver med.

Det er vel kanskje deilig å sitte og chatte seg kåt med noen ukjente. Lykke til sier jeg bare :evil:

Jeg har sagt her hjemme at jeg ikke aksepterer sexchatting med fremmede på nettet, men da får jeg høre at jeg ikke kan bestemme noe som helst. Hun tar hensyn til seg selv og driter i om jeg blir såret. Det viktigste er at hun har et slags "utbytte" av chattingen. Hun sier hun er egoistisk, JA, men av og til må man være egoistisk. (Håper ikke dette er en vanlig innstilling blant mennesker i vår tid.)

Til slutt fulgte jeg rådene til noen av dere. Jeg sa at hun fikk velge mellom meg eller chattevennene sine; hvorpå at hun svarte "Da velger jeg chattevennene mine" Jeg svarte OK. Da har jeg ikke noe valg. Da flytter jeg. I dag tidlig fikk pipen en annen låt. Hun hadde sovet litt på det i natt, og begynt å tenke konsekvenser. Vi får se hva tiden bringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du sto opp for deg selv! Husk at det viktigste er nå at du faktisk gjør det du sier at du skal gjøre om det kommer så langt. Men ærlig talt synes jeg ikke at det er du som er den som skal flytte her. Det bør jo være henne, det er hun som driver å tuller. Men det er jo meg som synes det da... JEG hadde kastet ut HENNE om det hadde blitt sånn at en måtte flytte.

Lykke til, håper det ordner seg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...