MarieLo Skrevet 20. juni 2020 #41 Skrevet 20. juni 2020 3 minutter siden, Antiviruset skrev: Ja for det har du bestemt Du forstår at det ikke holder som noe argument! Nei, det er ikke jeg som har bestemt det, det er bare sånn universet er.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #42 Skrevet 22. juni 2020 På 19.6.2020 den 21.45, AnonymBruker skrev: Jeg var svært ung, han tok jomfrudommen min og innerst inne var jeg vel betatt og svært ensom samtidig. Ble åpenbart brukt for sex, ukentlig, i over 3 år. Var såkalt "fuckfriends". Så ble han sammen med min eneste bestevenninne bak ryggen min, mens han lå med meg. Dette er flere år siden, men jeg skammer meg over dette fortsatt for at jeg lot meg bli brukt og jeg føler meg så lite verdt. Jeg var jo ikke dum, jeg skjønte at han ikke likte meg. Han var også utrolig slem mot slutten og kalte meg mye stygt. Jeg sitter her og gråter nå fordi jeg ser at de er forlovet nå og jeg har aldri hatt kjæreste og føler meg mislykket. Hun er penere enn meg, smartere, jeg sammenligner meg fortsatt med henne. Sviket fra henne er det vondeste fordi det verste er at jeg satt hjemme hos henne og fortalte hvor fortvilet jeg var over situasjonen den gangen for flere år siden. Hun lyttet på alt samtidig som hun sikkert lo inni seg siden hun lå med ham uten at jeg visste. Vi er alle voksne nå og jeg har ikke sett eller snakket med noen av de, og skjønner ikke hvorfor jeg ikke greier å legge dette bak meg. Jeg tror jeg er traumatisert, for jeg stoler ikke på noen menn jeg dater og forventer at de skal bli utro mot meg. Stoler heller ikke på venninnene mine. Hvordan skal jeg komme over dette? Anonymkode: b5f41...97f Hvor gammel var du når forholdet startet og hvor gammel er du nå ? Anonymkode: 2195f...09f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå