AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #21 Del Skrevet 18. juni 2020 Litt mot strømmen kanskje, men jeg synes man kan bruke en løs singlet over. Samme for menn. Gjør hva du vil i hagen og på mer eller mindre bortgjemte plasser. Men på gata synes jeg begge kjønn kan dekke magen og brystet. Jeg har ikke noe stort problem med det, men tenker det er best for å ta såpass hensyn til andre. Og det ser ikke særlig bra ut å jogge i bh eller bar overkropp. Anonymkode: 2459c...483 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #22 Del Skrevet 18. juni 2020 Jogg ivei med bh. Det er glovarmt ute, og du får tænet litt med det samme. Har aldri tenkt at folk som løper i bh gjør det for å vise seg fram. Ser jo fullt av mannfolk på rulleski i baris for tiden, og det eneste jeg tenker er at de er heldige som får solt så og si hele kroppen mens de trener. De er jo knallbrune! Anonymkode: b1be9...dfe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #23 Del Skrevet 18. juni 2020 Jeg vet at man ikke skal diskriminere og at man skal være stolt av kroppen uansett og alt det der, men jeg mener at svaret kommer an på kroppen til den som spør. Nå har vel TS sagt at hun er liten og spinkel, og da er det helt greit. Det er IKKE greit hvis man veier nærmere 100 kg og bruker F-cup. Da blir det for mye bomsing og deising. Så har man selvsagt mange nyanser mellom der, og de fleste har sikkert gangsyn nok til at de forstår at grensen går ett eller annet sted imellom der, og at det både handler om hva man selv er bekvem med og hvordan man framstår. PS: jeg er selv blant de fete med store pupper, og selv om jeg er på vei ned er det lenge til jeg løper i sports-BH selv. Anonymkode: 6e026...cc1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingeline Skrevet 21. juni 2020 #24 Del Skrevet 21. juni 2020 Det er heilt ok å springe i berre sports-BH, uansett storleik på pupp og mage og alt anna som måtte komme til syne. Det er også heilt ok å springe i bar overkropp. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 21. juni 2020 #25 Del Skrevet 21. juni 2020 På 18.6.2020 den 12.36, AnonymBruker skrev: Hvis man har store bryst, så synes jeg det er vulgært og ikke helt passende å løpe rundt i en liten sportsbh der det tyter ut pupp på alle kanter🙈 Tenker at de som gjør det er veldig oppmerksomhetssyke. Har man små så er det helt ok! Anonymkode: 7baa3...4cd Så fordi man har store pupper skal dette begrense hva man kler seg i når man trener? Det må være noe av det dummeste jeg har lest på lenge. Hva er det som gjør det upassende egentlig? For selv bruker jeg 65G/H, og har null problemer med å løpe i en sportsbh. Kjøper man riktig sportsbh, sitter puppene fast og er ikke overalt.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #26 Del Skrevet 22. juni 2020 Syns man skal ha på en t-skjorte. Samme gjelder menn. Anonymkode: 2b418...b0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #27 Del Skrevet 22. juni 2020 Syns det er litt rart med menn som løper ute i baris. I hvert fall i byen eller sentrumsnære strøk med mye trafikk. Måååå man det liksom? Lyser oppmerksomhetsbehov lang vei. Jeg tenker jo likevel at man gjør som man vil, og får bare tåle at folk som meg tenker det er litt rart. Jeg sier aldri noe, selvfølgelig.. Anonymkode: ed50d...ab6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #28 Del Skrevet 22. juni 2020 Drit i hva andre har på seg når de løper eller gjør andre ting. Selv har jeg store pupper, så bruker to sports bh´r oppå hverandre så puppene holder seg helt i ro. Anonymkode: 0813c...a72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 22. juni 2020 #29 Del Skrevet 22. juni 2020 Hvorfor tror folk at man absolutt er ute etter å vise seg fram når man går med lite klær? Jeg gjør det for å sole meg mens jeg først er på beina. Det er pyton å ligge stille og steke, da tar jeg mye heller og går en lang tur i bikinitopp eller løper i sportsbh. Så kan dere pripne sitte der, bleike og svette i alle klærne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 22. juni 2020 #30 Del Skrevet 22. juni 2020 På 18.6.2020 den 12.25, AnonymBruker skrev: Synes dere det er greit for damer å løpe/trene ute i sports-BH? Her jeg bor er det i dag 29grader i skyggen, steikende sol og nesten vindstille. Jeg spør ikke fordi jeg ønsker å vise kroppen min, men fordi det er varmt og jeg syns det er godt å få sol på kroppen😊 Sikkert lurt å trene på treningssenter i dag når det er så varmt, men jeg jobber turnus og skal jobbe i hele kveld, så jeg vil benytte meg av sola ute Anonymkode: 184c3...35f Ja det er innafor. Hvem bryr seg egentlig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillefrøkengrei Skrevet 22. juni 2020 #31 Del Skrevet 22. juni 2020 Om folk skal irritere seg over at du jogger i sports-bh så sier det veldig mye mer om deres syn på kropp og holdninger til andre enn det sier om deg, så bare kjør på. Skjønner også kjempe godt at du vil bruke treningsturen til å få litt farge på kroppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #32 Del Skrevet 22. juni 2020 Overraskende hvor pripne folk er. Skulle ønske vi var mer komfortable med kropp uansett fasong. Det hadde vi, og alle unge usikre, hatt veldig godt av. Hadde aldri reagert på en normal til normal + i sports-BH (eller bar overkropp hvis mann). Hadde nok lagt merke til en godt overvektig person, men mer fordi det er uvanlig enn negativt. Anonymkode: 7b291...dfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 23. juni 2020 #33 Del Skrevet 23. juni 2020 Jeg jogger i sportsbh og ser ikke problemet med det. Når det er veldig varmt så er det mye mer behagelig å jogge uten topp. Hadde ikke gjort det hvis jeg ikke hadde vært så slank som jeg er, men det er fordi jeg ikke hadde vært bekvem med det og ikke for at andre skulle slippe å se en dissende mage og pupper. Jeg har dessuten små B-cup bryst og den stramme sportsbhen gjør meg nesten flatbrystet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #34 Del Skrevet 23. juni 2020 Menn løper jo rundt i baris, da er dette mer enn innafor! Anonymkode: 47e0e...1e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #35 Del Skrevet 23. juni 2020 Har du kropp til det så kjør på, hilsen ei som ikke har det nå 😅 (før noen går løs på meg) Anonymkode: ba136...d46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #36 Del Skrevet 23. juni 2020 Selvfølgelig helt greit! Jeg løper i shorts og trenings-bh med en gang temperaturen er over 20 grader. Luftig og deilig. Løper ikke for å bli vise meg fram, det er bare trening. Konkurranseuttøverne stiller med enda mindre klær uten at man seksualiserer dem av den grunn. Anonymkode: 15da4...ca6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #37 Del Skrevet 24. juni 2020 På 18.6.2020 den 12.36, AnonymBruker skrev: Hvis man har store bryst, så synes jeg det er vulgært og ikke helt passende å løpe rundt i en liten sportsbh der det tyter ut pupp på alle kanter🙈 Tenker at de som gjør det er veldig oppmerksomhetssyke. Har man små så er det helt ok! Anonymkode: 7baa3...4cd Hvis man har store bryst og løper orker man ikke å løpe rundt i en liten sport bh hvor alt tyter ut. Da har man en ganske tettsittende stram bh med regulering som gjør at alt holder seg på plass. Noe annet er sjukt ubehagelig når man løper. Anonymkode: f41aa...144 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå