AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #1 Del Skrevet 18. juni 2020 Synes dere det er greit for damer å løpe/trene ute i sports-BH? Her jeg bor er det i dag 29grader i skyggen, steikende sol og nesten vindstille. Jeg spør ikke fordi jeg ønsker å vise kroppen min, men fordi det er varmt og jeg syns det er godt å få sol på kroppen😊 Sikkert lurt å trene på treningssenter i dag når det er så varmt, men jeg jobber turnus og skal jobbe i hele kveld, så jeg vil benytte meg av sola ute Anonymkode: 184c3...35f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #2 Del Skrevet 18. juni 2020 Innafor Anonymkode: 4ad97...f2c 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #3 Del Skrevet 18. juni 2020 Gjør som du vil Jeg for min del bruker en luftig tank-top og merker ikke noen forskjell fra om jeg bruker det eller bare trenings-BH. Anonymkode: 499e0...0e5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 18. juni 2020 #4 Del Skrevet 18. juni 2020 Det har jeg sett flere som gjør, aldri reagert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #5 Del Skrevet 18. juni 2020 Det er innafor, men du får så klart mye oppmerksomhet rettet mot puppene dine. Om du synes det er ubehagelig at mange stirrer på boobsa, så bør du la være. Anonymkode: 71da2...24d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #6 Del Skrevet 18. juni 2020 Om du hadde jogget toppløs synes jeg det er også greit! Anonymkode: 8f987...7ad 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #7 Del Skrevet 18. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er innafor, men du får så klart mye oppmerksomhet rettet mot puppene dine. Om du synes det er ubehagelig at mange stirrer på boobsa, så bør du la være. Anonymkode: 71da2...24d Det er bra! Anonymkode: 8f987...7ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 18. juni 2020 #8 Del Skrevet 18. juni 2020 Det viktigste er vel at du jogger? Hva du har på deg burde ikke være et tema en gang 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #9 Del Skrevet 18. juni 2020 Om menn er ute i baris er det vel lov for damer å være ute i bikinitopp/sports-BH? Anonymkode: 688e6...cd2 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #10 Del Skrevet 18. juni 2020 Hvis man har store bryst, så synes jeg det er vulgært og ikke helt passende å løpe rundt i en liten sportsbh der det tyter ut pupp på alle kanter🙈 Tenker at de som gjør det er veldig oppmerksomhetssyke. Har man små så er det helt ok! Anonymkode: 7baa3...4cd 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 18. juni 2020 #11 Del Skrevet 18. juni 2020 Helt innafor. Bryr meg aldri om jeg ser noen jogger i sports-bh. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #12 Del Skrevet 18. juni 2020 Helt innafor, jeg gjør det selv. Pleier å ha high waist shorts på meg da. Anonymkode: 161fc...1ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 18. juni 2020 #13 Del Skrevet 18. juni 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes dere det er greit for damer å løpe/trene ute i sports-BH? Her jeg bor er det i dag 29grader i skyggen, steikende sol og nesten vindstille. Jeg spør ikke fordi jeg ønsker å vise kroppen min, men fordi det er varmt og jeg syns det er godt å få sol på kroppen😊 Sikkert lurt å trene på treningssenter i dag når det er så varmt, men jeg jobber turnus og skal jobbe i hele kveld, så jeg vil benytte meg av sola ute Anonymkode: 184c3...35f Helt uproblematisk, men blir du ikke øm i brystene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #14 Del Skrevet 18. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Helt innafor, jeg gjør det selv. Pleier å ha high waist shorts på meg da. Anonymkode: 161fc...1ef Har forresten små pupper og er liten Anonymkode: 161fc...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #15 Del Skrevet 18. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis man har store bryst, så synes jeg det er vulgært og ikke helt passende å løpe rundt i en liten sportsbh der det tyter ut pupp på alle kanter🙈 Tenker at de som gjør det er veldig oppmerksomhetssyke. Har man små så er det helt ok! Anonymkode: 7baa3...4cd Hehe det kan jo bli litt vulgært, men for mi del så kan jeg ikke noe for at at boobsa er store🙈 Men synes det er synd folk tenker sånn pga størrelsen.... Anonymkode: 8ab3e...6f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #16 Del Skrevet 18. juni 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Om menn er ute i baris er det vel lov for damer å være ute i bikinitopp/sports-BH? Anonymkode: 688e6...cd2 Det fins vel ikke et kvinnemenneske som seksualiserer menns overkropp. Anonymkode: dcb60...e16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #17 Del Skrevet 18. juni 2020 Helt innafor. Det er jo kjempevarmt for tiden Anonymkode: ff09e...f94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #18 Del Skrevet 18. juni 2020 Det er ikke sånn at dere ikke har andre alternativ til å trene med andre ting enn treningsbh. Treningsbh er undertøy. Man går ikke med undertøy ute fordi det er varmt. Vær nå ærlig i det minste - helt greit at dere vil vise dere frem, men kom nå ikke her og lat som om det er fordi det er varmt. Anonymkode: fab38...db3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #19 Del Skrevet 18. juni 2020 Jeg syns det ser flaut ut, tenker mitt om dem. Samme som jeg tenker mitt om menn som jogger i bar overkropp. Kan du ikke bare være ærlig og si at du vil vise deg fram? Det er ikke mye varmere med en løs tanktop over liksom. Men jeg ser det jo til stadighet ute, så du vil jo ikke skille deg ut sånn sett. Men du får nei fra meg. Jeg sidestiller det med stringbikini på stranda. Bare flaut! Anonymkode: deb97...46c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2020 #20 Del Skrevet 18. juni 2020 Synes folk bør ha på seg litt mer enn det. En luftig singlet av riktig stofftype bidrar ikke med mye varme... Men jeg må innrømme at jeg selv har løpt på tredemølle uten t-skjorte før. Men der har man jo ikke lufting på samme måte som ute, og jeg har kun gjort det på tredemølla hjemme og alene på treningsrom på hotell i Spania hvor folk uansett går rundt i bare «undertøyet»/bikini ute (tok på meg t-skjorta igjen da det kom noen andre). Ute er det utenkelig å kun løpe i sportsBH. Jeg løper heller ikke i tights som er kortere enn en gjennomsnittlig hipstertruse... Anonymkode: 07e72...647 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå