Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo noe du og kjæresten definerer. Noen mener at kyssing er utroskap, andre mener at man må ha sex for å være utro. 

Anonymkode: f7738...4d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts her. Jeg er en tenker, og trengte en dag på å tenke igjennom dette. En person sa, om du ikke kan fortelle det til sambo, da er det utroskap. Den er jeg helt enig i. Jeg ba ikke om deres meninger for å få råd. Jeg vet jeg har gjort en stor tabbe. Jeg var bare nyskjerrig. 

Omstendigheter, egentlig ikke viktig, men sambo var borte en stund. Og jeg hadde det hyggelig med en voksen person. Ingen av oss er av utro type. Og vet at dette kommer ikke ut. Vi kommer ikke til å si noe.

Når jeg sier at vi hadde det hyggelig, ikke misforstå. Vi var 2 voksne mennesker som satt i flere timer og spilte musikk,han hadde gitar, og snakket om gamle dager. Vi snakket om gamle dager, ikke noe felleskap. Jeg syntes bare han var en hyggelig person. Ønsker ikke å gå nærmere inn på hvordan jeg kjenner han. Det er ikke viktig. Og det er ikke noen jeg ser i hverdagen. 

Derimot, når sambo kom hjem, så overfallet jeg han. Som jeg sa tidlig, det er jo han jeg vil ha. 

Så når mange sier jeg har vært utro, ja jeg føler det sånn. Ikke sex, kyssing. Men er enig, det er ikke Ok i et forhold. 

Gjest supernova_87
Skrevet

Utroskap handler om å ikke være tro mot avtaler mellom partene. Så hvis dere som har har avklart at kyssing er greit så er det ikke utroskap. Men dersom dere har sagt at kyssing ikke er greit og du likevel gjorde det så er det utroskap. 

Hvor grensa går varierer fra forhold til forhold. 

Skrevet

TS skriver at hun var nysgjerrig....  nysgjerrig på hva? Om det er denne vennen din du er nysgjerrig på bør du være forsiktig. Slike små kjærtegn som et kyss kan veldig lett eskalere om du er "nysgjerrig" på han uansett hvor lite "utro-typer" dere er og hvor mye du påstår du elsker mannen din.

Men til kysset du deltok med. Var dette et "tørt" og kort vennskapelig kyss på kinn eller kanskje på munnen med lukkede lepper er det kanskje ikke så farlig. MYE verre om det var klining. Det er i mine øyne helt på grensen, om ikke over, til utroskap. Som svært mange her skriver så er det kun de det gjelder som kan avgjøre om dette er utroskap. Her har vi ulike meninger så dette må du ta opp med mannen din og sammen avgjøre hva som er greit og hva som ikke er greit å gjøre i forholdet. Så lenge det er ærlighet og åpenhet er det mye som kan tolereres. Tror samvittigheten din kommer til å gnage deg og kjæresten vil helt sikkert merke en forandring. Så spørs det om du har "baller" nok til å være ærlig.

AnonymBruker
Skrevet
På 12.6.2020 den 4.35, Helene skrev:

Jeg bare lurer. Jeg har nå kysset en person. Som ikke er sambo. Men kunne ikke tenke meg noe mere. Er det utroskap?

Selvfølgelig, er ikke det helt åpenbart ? For min del hadde det vært verre om en jeg var sammen med hadde kysset noen en om han kun hadde hatt sex uten kyssing

Anonymkode: 63a2c...9fa

Skrevet

Kort sagt, jeg ble med på kysset. Og det var langt. Han smakte kjempegodt, og likevel valgte jeg å stoppe der.   Det var ikke min man. Men for meg var det utroskap.  Ingen tvil om det. Jeg ville bare høre hva flere tenkte. 

AnonymBruker
Skrevet

ja

Anonymkode: 4dada...095

AnonymBruker
Skrevet

Kjøssing med tunge lidenskapelig=utroskap. 🔥

Anonymkode: 76e35...c27

Skrevet

Jeg hadde sett på det som utroskap om mannen kysset en annen en ja, men hadde nok ikke gått fra han pga et kyss..hadde blitt veldig såret da. 

Men hadde han gjentatte ganger klint med noen andre eller hatt sex med noen så hadde jeg vurdert om jeg skulle gå eller ikke. 

Skrevet

Jeg bare lurer. Jeg har nå kysset en person. Som ikke er sambo. Men kunne ikke tenke meg noe mere. Er det utroskap?

Ja.

Skrevet
8 timer siden, Helene skrev:

Kort sagt, jeg ble med på kysset. Og det var langt. Han smakte kjempegodt, og likevel valgte jeg å stoppe der.   Det var ikke min man. Men for meg var det utroskap.  Ingen tvil om det. Jeg ville bare høre hva flere tenkte. 

Slik du beskriver det er det helt klart utroskap 😦. Og som jeg har skrevet før vil dette medføre noe langt "verre" om du fortsetter å kline med han. Spiller ingen rolle hvor glad du er i din kjæreste.
Skjønner ikke helt hvorfor du spør her på KG når du vet at dette er langt over grensen til utroskap.

Skrevet

Jeg spurte ikke sånn. Jeg vet at det jeg gjorde var utroskap. Jeg bare lurte på hva folk lenker. 

Skrevet

Tenker

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 014a2...803

Skrevet

Det kommer jo an på. Dersom din samboer anser det som det, så er det det. 

Skrevet

Ja.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...