Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer. Jeg har nå kysset en person. Som ikke er sambo. Men kunne ikke tenke meg noe mere. Er det utroskap?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er utroskap

Anonymkode: c2fa4...ec7

• Liker 29
Skrevet

Men føler meg skikkelig råtten. Men der var bare kyss, ikke noe mere. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde gjort det slutt med kjæresten min om hun kysset noen andre. Og ja, det er veldig råttent gjort. 

Anonymkode: c2fa4...ec7

• Liker 23
Skrevet

Hadde jeg vært 18 år, så hadde jeg vært enig. Men nå prøver jeg å høre fra flere. 

• Liker 2
Skrevet

Nå har jeg tenkt litt til. Når jeg kysset denne mannen, så tenkte jeg på sambo. Det er jo han jeg vil ha. Men jeg tror kyssing er undervurdert. 

AnonymBruker
Skrevet

Et kjapt kyss/nuss - ikke utroskap

Varer det lengre enn et sekund, absolutt utroskap, og jeg hadde gjort det slutt på det grunnlaget

Anonymkode: 93dac...fbb

Gjest Lotus20
Skrevet

Det er store forskjeller i hva folk anser er utroskap. Spør kjæresten din om hvor hans grenser går for utroskap.

For meg er et kyss, selv et veldig kort et, utroskap om det skjer uten meg tilstede, dersom dette ikke er en vanlig hilsemåte mellom to personer som er avklart på forhånd

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er utroskap 

Anonymkode: 99b12...86f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Spørs litt på situasjonen vel... 

om en mann/kvinne blir kysset i 2-3 sekunder så er vel ikke det utroskap med mindre det er den som går inn for å kysse. 

Anonymkode: 79e83...f39

AnonymBruker
Skrevet

For meg kommer alvoret helt an på hensikten, og selv om jeg vil se det som utroskap, er det ikke sikkert det er så alvorlig at det fører til slutten, men fortsettelsen ville blitt tøff om den andre fikk vite.

Anonymkode: eb58a...361

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Helene skrev:

Når jeg kysset denne mannen, så tenkte jeg på sambo. Det er jo han jeg vil ha. Men jeg tror kyssing er undervurdert. 

Vil ikke samboer ha deg?

Anonymkode: ba75c...f16

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener nei, men det betyr jo ikke at det er greit. 

Anonymkode: b0898...e9b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kommer ann på hva samboeren din synes.

Anonymkode: 70bfb...dde

AnonymBruker
Skrevet

Ja utro skap. Hvis ikke:

det var et kyss på kinnet av en venn

Noen kysset deg og du trakk deg bakover

Kjæresten din synes det er greit. 

Anonymkode: b8093...73c

• Liker 4
Skrevet

Hva som er utroskal defineres forskjellig fra forhold til forhold. 

Kunne du kysset denne andre mannen hvis samboeren din stod ved siden av, og han hadde syntes det var greit? I såfall er det ikke utroskap. 

Her i huset hadde det vært soleklart utroskap om en av oss kysset en annen person.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer Ann på situasjonen, hensikt og varighet å det som er. I mitt ekteskap så er ikke kyss utroskap om du ikke tørrhumper og tafser i tilegg. Vi er 40.

Anonymkode: 6e90f...a13

AnonymBruker
Skrevet

Å kysse en annen er ikke greit, men det er ikke utroskap. Hvis noen sier at de har vært utro, så regner jeg med at de har hatt sex, jeg ser ikke for meg et kyss. 

Anonymkode: 9fbfb...df7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er hva jeg ville kalle en blemme.. altså du dummet deg ut og gjorde noe du angrer på. På lik linje med å kjøre bilen tom for bensin fordi du tok sjansen, eller sladre en venns hemmelighet til noen andre. 

Anonymkode: b79a7...194

• Liker 5
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...