Waldfee Skrevet 15. juli 2021 #61 Del Skrevet 15. juli 2021 Blæh, så dumt med negativ test, men du er sikker på at det ikke er for tidlig, da? Sender deg gode tanker 💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mumlehumle Skrevet 15. juli 2021 #62 Del Skrevet 15. juli 2021 Waldfee skrev (14 minutter siden): Blæh, så dumt med negativ test, men du er sikker på at det ikke er for tidlig, da? Sender deg gode tanker 💗 Nå har jeg googlet og det ser ut som de fleste får positiv 12dpo. Så tenker da at sannsynligheten er veldig lav for at detmgår bra denne gangen. Offisiell testdag er 22.07. Det er tortur å gå på medisiner så lenge uten positiv test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 15. juli 2021 #63 Del Skrevet 15. juli 2021 Mumlehumle skrev (1 time siden): Nå har jeg googlet og det ser ut som de fleste får positiv 12dpo. Så tenker da at sannsynligheten er veldig lav for at detmgår bra denne gangen. Offisiell testdag er 22.07. Det er tortur å gå på medisiner så lenge uten positiv test. Ja, det høres jo riktig ut, dessverre. Så pyton at du må fortsette på medisinene så lenge! Sender deg en klem og håper hytteturen blir litt avkobling 💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mumlehumle Skrevet 15. juli 2021 #64 Del Skrevet 15. juli 2021 Ser frem til å være med gode venner nå ja. Hadde aldri trodd at vi skulle være det paret som aldri kom til å få barn ved hjelp av eggdonasjon. Jeg har vært naiv å tenkt at dette var en quick fix. Vi har en blastocyst til da, men har mistet helt troen. Men vi må jo bruke den siste sjansen også. Så etter det får vi heller skaffe oss en valp eller bruke tiden vår på å reise rundt i verden. Livet er brutalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 16. juli 2021 #65 Del Skrevet 16. juli 2021 Livet er brutalt. Og helt uten skjønn. Det er utrolig vanskelig når resultat ikke samsvarer med innsats og det å ikke vite OM en vil lykkes. Jeg tror det er viktig å ha vett til å gi seg før det ødelegger en helt ❤️ for alt dette tærer på. Å vente på grønne land, vente på kroppen, reising, leve i håpet - det er utrolig slitsomt. Men, så er det heldigvis slik at det raskt kan snu, selv om jeg forstår godt at det er vanskelig å tenke akkurat nå. Dere har en blasto igjen, jeg håper så veldig på den 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 24. juli 2021 #66 Del Skrevet 24. juli 2021 Uff, leit å lese her! 💗😢. Eggdonasjon kan jo ofte være det som løser det. Hvis det er alder og/eller eggkvalitet det står på. Men så kan det være vanskelig det også. Det satt på andre blastocyst med eggdonasjon for oss. Kan jo være blasto nr 3 som er den eneste babyen av de blastoene dere har fått - jeg håper på den, altså!! Husker legene i Danmark sa til meg etter det første mislykkede donorinnsettet at selv om vi hadde seks fine blastoer på frys så var det ikke seks babyer i fryseren... Men minst én baby var det blant dem. Og han er i magen min nå. Håper så på ar din tredje blasto er av det samme slaget, kjære deg🥰🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 25. juli 2021 #67 Del Skrevet 25. juli 2021 Tenker på deg, Mumlehumle 🌺 Forstår dette er tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå