Gå til innhold

Hva er favorittmaten din på McDonald’s?


Banankaka04

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Søtpotetfries og McWrap liker begge wrapene så

Anonymkode: 86d3d...3df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er det nuggets med sursøt saus som er favoritten. Synd jeg spiser på mcern så sjelden. *tror jeg må ta turen i løpet av helgen*

Anonymkode: 7ccfe...8cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Egon er da mye dårligere enn mækker’n. Egon er overpriset søppel! 

Anonymkode: 7e797...c25

Nå holder det! Begge deler er veldig bra!

Anonymkode: 31aac...e76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå holder det! Begge deler er veldig bra!

Anonymkode: 31aac...e76

Egon er jo velkjent for å ha et helt vanvittig misforhold mellom pris og kvalitet på rettene, da. Godt mulig det varierer noe innad i den omfangsrike menyen deres, men selve konseptet består i å servere oppvarmet halvfabrikata til vanlige restaurantpriser.

McDonald's forsøker i hvert fall ikke å late som de er noe annet enn de er.

Anonymkode: 45374...325

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Egon er jo velkjent for å ha et helt vanvittig misforhold mellom pris og kvalitet på rettene, da. Godt mulig det varierer noe innad i den omfangsrike menyen deres, men selve konseptet består i å servere oppvarmet halvfabrikata til vanlige restaurantpriser.

McDonald's forsøker i hvert fall ikke å late som de er noe annet enn de er.

Anonymkode: 45374...325

PS: Anmeldelse fra DN (fire år gammel) som bekrefter erfaringen og inntrykket mitt: https://www.dn.no/smak/lunsjguiden/byporten/oslo/salt/alle-elsker-egon-men-hvorfor/1-1-5708425

Anonymkode: 45374...325

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eplepaien og softisen, det er vel det eneste jeg synes er godt der. 

Anonymkode: 03df2...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cheesburger.

 

Men sist jeg spiste på McDonalds var i 2006

Endret av Aragorn ll Elessar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Egon er jo velkjent for å ha et helt vanvittig misforhold mellom pris og kvalitet på rettene, da. Godt mulig det varierer noe innad i den omfangsrike menyen deres, men selve konseptet består i å servere oppvarmet halvfabrikata til vanlige restaurantpriser.

McDonald's forsøker i hvert fall ikke å late som de er noe annet enn de er.

Anonymkode: 45374...325

Nå holder det! Egon ville ikke vært så populært om dette hadde vært riktig!

Anonymkode: 31aac...e76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå holder det! Egon ville ikke vært så populært om dette hadde vært riktig!

Anonymkode: 31aac...e76

Du glemte «Egon er en hedersrestaurant»

Anonymkode: e455f...52c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

PS: Anmeldelse fra DN (fire år gammel) som bekrefter erfaringen og inntrykket mitt: https://www.dn.no/smak/lunsjguiden/byporten/oslo/salt/alle-elsker-egon-men-hvorfor/1-1-5708425

Anonymkode: 45374...325

Haha, som om hva de snobbene mener betyr noe. Spiste de alle rettene på menyen på en gang, siden de kan dømme hele restauranten slik?

Anonymkode: 31aac...e76

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favorittmaten min på McDonald’s er mcflurry 🥰

Anonymkode: e455f...52c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, som om hva de snobbene mener betyr noe. Spiste de alle rettene på menyen på en gang, siden de kan dømme hele restauranten slik?

Anonymkode: 31aac...e76

Anmeldelse fra godt.no/ VG, akkurat det samme: https://www.godt.no/anmeldelser/restaurant/i/BRB19Q/restaurantanmeldelse-av-egon-halvmaks

Anonymkode: 45374...325

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes faktisk synd på alle de som er sykelig opphengt i kropp, teller kaloriene, og ikke tåler at andre spiser McDonalds fordi det skal være så usunt. Må være kjipt å være så prippen og sykelig opptatt av kosthold at man ser det nødvendig å rakke ned på andre for å spise på McDonalds.

Selv om McDonalds ikke nødvendigvis er helsekost, la oss ha gleden, så kan dere heller lage en egen tråd om hvor mye dere koser dere med rugbrød og salat.

Selv er Quarter Pounder min favoritt, eller Dobble Quarter Pounder da det er mer mat i den, sammen med fries, og en smoothie eller frappa, det er min favoritt på McDonalds :) 

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Blueberrymuffin skrev:

Synes faktisk synd på alle de som er sykelig opphengt i kropp, teller kaloriene, og ikke tåler at andre spiser McDonalds fordi det skal være så usunt. Må være kjipt å være så prippen og sykelig opptatt av kosthold at man ser det nødvendig å rakke ned på andre for å spise på McDonalds.

Selv om McDonalds ikke nødvendigvis er helsekost, la oss ha gleden, så kan dere heller lage en egen tråd om hvor mye dere koser dere med rugbrød og salat.

Selv er Quarter Pounder min favoritt, eller Dobble Quarter Pounder da det er mer mat i den, sammen med fries, og en smoothie eller frappa, det er min favoritt på McDonalds :) 

Jeg kjenner mange som er sunne og godt trente som spiser på MacDonalds eller BK nå og da, så det stemmer vel ikke at folk som forsøker å leve sunt ikke spiser litt usunt i blant, vil heller påstå at det er litt sunt å unne seg noe usunt en gang i blant. Tror de som kommenterer her er spesielle personligheter, det er jo ganske spesielt å legge seg borti hva fremmede spiser. For øvrig, rugbrød og salat med fullkornspasta og pesto kan være veldig godt ;) 

Bryr meg selv om kosthold og trening, men jeg unner meg burger når jeg har lyst på det 😄

Anonymkode: 26fdd...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Blueberrymuffin skrev:

Synes faktisk synd på alle de som er sykelig opphengt i kropp, teller kaloriene, og ikke tåler at andre spiser McDonalds fordi det skal være så usunt. Må være kjipt å være så prippen og sykelig opptatt av kosthold at man ser det nødvendig å rakke ned på andre for å spise på McDonalds.

Selv om McDonalds ikke nødvendigvis er helsekost, la oss ha gleden, så kan dere heller lage en egen tråd om hvor mye dere koser dere med rugbrød og salat.

Selv er Quarter Pounder min favoritt, eller Dobble Quarter Pounder da det er mer mat i den, sammen med fries, og en smoothie eller frappa, det er min favoritt på McDonalds :) 

 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner mange som er sunne og godt trente som spiser på MacDonalds eller BK nå og da, så det stemmer vel ikke at folk som forsøker å leve sunt ikke spiser litt usunt i blant, vil heller påstå at det er litt sunt å unne seg noe usunt en gang i blant. Tror de som kommenterer her er spesielle personligheter, det er jo ganske spesielt å legge seg borti hva fremmede spiser. For øvrig, rugbrød og salat med fullkornspasta og pesto kan være veldig godt ;) 

Bryr meg selv om kosthold og trening, men jeg unner meg burger når jeg har lyst på det 😄

Anonymkode: 26fdd...9e1

Jeg kan ikke se et eneste innlegg om sunnhet eller kalorier i denne tråden? Skjønner ikke hva dere refererer til.

Anonymkode: 45374...325

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veggie MC spice. Og frappen. Ete der omtrentlig ein gong i året, redd for å bli stranda hval..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå holder det! Egon ville ikke vært så populært om dette hadde vært riktig!

Anonymkode: 31aac...e76

Hvordan tror du folk blir superrike? Det er jo nettopp ved å lure vanlige folk til å betale grov overpris for varene og tjenestene de selger.

Anonymkode: 29777...433

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Nå får det være nok! Matsnobber! McDonald’s er da minst like godt som f.eks Egon!

Anonymkode: 31aac...e76

Nå er du helt useriøs! Egonburger er da milevis bedre enn Big Mac!  Feiret selv min siste bursdag på Egon, men har ikke feiret bursdagen min på McDonalds siden jeg var 10 år! 

Anonymkode: 23267...807

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke se et eneste innlegg om sunnhet eller kalorier i denne tråden? Skjønner ikke hva dere refererer til.

Anonymkode: 45374...325

Nei, er heller snobberi som er problemet her i tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...