Gå til innhold

Drømte at noen som spår meg nær er syk, hva betyr drømmene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For noen dager siden drømte jeg at vedkommende hadde fått føflekkreft. I natt så drømte jeg om samme person, hn satt da å snakket opp og var oppskaket da vedkommende hadde alle symptomer på sykdom. Sa: jeg har alle symptomer- alt stemmer og var oppskaket. Jeg oppfattet at symptomene var relatert til kreft. Hva tror dere dette betyr? Noen som har  greie på drømmetydning? Kan vedkommende faktisk ha kreft og at jeg sanmdrømmer?

Anonymkode: 53d68...837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De betyr absolutt ingenting.

Anonymkode: 3ce0c...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger ikke bety at vedkommende har kreft. Jeg har selv drømt at jeg har hatt kreft en gang, som var for en del år siden, uten å ha hatt det. Det var den gang en mer alvorlig form for kreft, men alt er fint med meg.

Det kan hende kreft som drømmesymbol betyr noe som ikke er balansert (ute av balanse) i livet. Det drømmen kan bety er at duu/vedkommende må ta vare på deg (dere) selv... Meditasjon eller noe kan hjelpe. Står noe om det her hva kreft som drømmesymbol kan bety, men følg intuisjnen når du tolker på drømmesider som dette og hva du føler selv er rett. Drømmesymbol for alle kan være forskjellig fra person til person,https://www.auntyflo.com/dream-dictionary/cancer
 

Anonymkode: 49773...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen anelse om det kan stemme eller ei. Men jeg hadde fått såpass noia selv at jeg hadde sendt en melding til vedkommende faktisk 🙈 noe a la «hei, jeg drømte at du hadde fått føflekk-kreft, kan du være grei og få legen til å sjekke føflekkene dine så jeg får fred?» 😅 

Anonymkode: 21bc3...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...