Gå til innhold

Bio med mange skrivefeil

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner jeg får avsmak av bio på datingsider med mange skrivefeil... Mulig det er dømmende av meg, men jeg antar at folk er dumme om de ikke klarer å skrive nogenlunde korrekt.

Du skal skrive 4 setninger om deg selv for å finne kjærligheten, så klarer du ikke lese gjennom et par ganger for å rette opplagte feil?

Er det fordumsfullt å tenke slik? Jeg klarer ikke la være å se ned på folk som ikke klarer å skrive korrekt

Anonymkode: cf5af...e9f

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dysleksi 😄

Anonymkode: 49ed0...e20

AnonymBruker
Skrevet

Trur dete er grunenn till att du kansje er single.

• Liker 8
Skrevet

Hvis det plager deg at de har skrivefeil er det like greit å styre unna. Du kommer bare til å irritere deg senere om du skal date en med mange skrivefeil. 

AnonymBruker
Skrevet

Brukbar grammatikk og rettskrivning er litt som bruk av deodorant. Det er jo strengt tatt ikke nødvendig, men det settes pris på når man gidder å fremstå noenlunde velstelt.

Anonymkode: d094a...ff0

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Brukbar grammatikk og rettskrivning er litt som bruk av deodorant. Det er jo strengt tatt ikke nødvendig, men det settes pris på når man gidder å fremstå noenlunde velstelt.

Bra sagt👍

Anonymkode: 8baa8...539

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja akkurat. Litt småfeil er jo ikke noe stress, men sånn der "jeg kan vere litt skjennert framm till vi blir kjent" gir meg følelsen av å kommunisere med et barn

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har dysleksi, har høy utdannelse men fortsatt dysleksi, det går ikke bort. Jeg hadde prøvd å anstrenge meg i en tinderbio, Hadde vært viktig for meg at folk ikke så det med en gang liksom😂

Anonymkode: 25cd3...f1f

• Liker 3
Skrevet (endret)
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner jeg får avsmak av bio på datingsider med mange skrivefeil... Mulig det er dømmende av meg, men jeg antar at folk er dumme om de ikke klarer å skrive nogenlunde korrekt.

Du skal skrive 4 setninger om deg selv for å finne kjærligheten, så klarer du ikke lese gjennom et par ganger for å rette opplagte feil?

Er det fordumsfullt å tenke slik? Jeg klarer ikke la være å se ned på folk som ikke klarer å skrive korrekt

Litt dum skrivefeil? :engel:

Endret av Ewe
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har dysleksi, har høy utdannelse men fortsatt dysleksi, det går ikke bort. Jeg hadde prøvd å anstrenge meg i en tinderbio, Hadde vært viktig for meg at folk ikke så det med en gang liksom😂

Anonymkode: 25cd3...f1f

Men du skriver jo bra. Veldig mange som ikke har dysleksi er bare likegyldige og gidder ikke prøve engang.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min har dysleksi. Er smart nok i massevis og har bra utdanning. Men han har skrivefeil. Men er en flott fyr

Anonymkode: dce3c...5e1

• Liker 1
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dysleksi 😄

Merkelig hvor mange som har dysleksi i Norge. Skulle tro vi var en gjeng med analfabeter her i nord.

Nei, mesteparten går nok på latskap og manglende stolthet i hvordan man presenterer seg skriftlig.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg datet en som ikke brukte tegnsetting. Ingen punktum, komma eller noe som helst. 

Det var veldig vanskelig å forstå hva mente, brukte lang tid for å analysere og få en omtrentlig forståelse. 

Ga opp til slutt. 

Det samme med de som skriver dialekt. Jeg må kjenne en person først før det er greit. Dialekt er personlig uttrykk. 

Anonymkode: 663ab...ce3

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men du skriver jo bra. Veldig mange som ikke har dysleksi er bare likegyldige og gidder ikke prøve engang.

Latskap er det. Det vitner om sløvhet som ikke er spesielt attraktivt. 

• Liker 2
Skrevet

Ille med skrivefeil, verre med et dårlig muntlig språk (i hvert fall når man ikke er av utenlandsk opprinnelse).

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker akkurat som deg, ts.

Anonymkode: b1a4c...178

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samboeren min er verdens fineste fyr, han tar vare på oss som ingen annen. Ja, han sliter sterkt med å lese og skrive. Jeg syns det er synd på de som dømmer han ut fra det. Han har en godt betalt jobb, selv om han ofte må spørre meg hvordan han staver. 

Anonymkode: e0d1c...b05

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stein i glasshus osv.

AnonymBruker
Skrevet

Føler det er et større problem at folk ikke klarer å ha kameraet i fokus.

Anonymkode: fa78b...70a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ned på folk som ser ned på folk med skrivefeil.

Anonymkode: 20ce4...641

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...