Gå til innhold

Forelska på nytt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min eks og jeg har hatt en veldig turbulent av og på forhold. Nye krangling og uenigheter, samtidig veldig fine stunder. Han har lært meg mye, og jeg har lært han mye. Klisje som det høres ut, så har vi vært hverandres speil på godt og ondt. 

Vi måtte ha tid for oss selv, komme oss på beina på hver vår kant. Vi har begge hatt en veldig usunn livsstil, som tærte på både oss og forholdet. Nå har vi stablet oss på beina, men uten hverandre. Når vi avsluttet fikk liksom begge til å håndtere livet. Jeg merker at begge har fått mye mer respekt for den andre, og det er ikke så usunt lengre. 

Vi har begynt å treffes igjen, men på grunn av forskjellige ting så kan vi ikke møtes så ofte. Vi gått fra å være samboere, til ekser, til nå kjærester som ser hverandre maks to ganger i uken. Det er så utrolig deilig. Sjalusien har sluppet taket, garden er senket, usikkerheten er borte, og vi er ikke toksiske for hverandre. Jeg er så lykkelig for tiden, jeg klarer faktisk å leve mitt eget liv, uten å måtte hvile meg på en mann. Og han, han blomstrer.

Vi har to regler. Være eksklusive og ha full åpenhet. Vi begge har stilt oss inn på at vi ikke skal tro, anta, klandre, beskylde. Vi skal ha tillit. Vi skal ikke planlegge neste trekk, eller snakke om bekymringer angående oss. Denne gangen skal vi bare la ting skje. Ta dag for dag.

Det er som å date igjen, og jeg kjenner faktisk på sommerfugler i magen. 

Følte bare for å dele. Jeg har det veldig bra for tiden. Jeg har fått tilbake det jeg trodde jeg hadde mistet av meg selv. Ved å elske meg selv, har jeg fått større plass til å elske noen andre også. 

Anonymkode: a54d8...9b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...