Gå til innhold

Etter at disse massive demonstrasjonene var tillatt...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det har ikke jeg fått med meg. Glad jeg holder meg hjemme. For noen idioter.

Anonymkode: 7d94b...b21

Nå må du sikkert holde deg hjemme enda lenger dessverre...

 

Det er forskjell på å gå en tur til frisøren, gå en tur på apoteket... og samles 19 000 tett sammen på en liten plass.

Det håper jeg virkelig folk forstår

Anonymkode: 770bb...683

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har eldre dødd alene og ensomme fordi de ikke har fått lov til å ha besøk. Men å gå titusenvis i demonstrasjon for en mann i USA er greit tydeligvis. Fordi han var en svart storkjeltring som ble offer for brutal politivold.

Anonymkode: 66a59...b1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med ts. Blir direkte kvalm av alle venstreradikale som skal kuppe en tragisk historie for å slå politisk mynt. Dette handler for dem om Trump-hat og generell gugge. Patetisk skue. Praktisk talt alle tenkende mennesker vet at svarte liv er like mye verdt som hvite. Å starte en hatkampanje er bare så typisk alle liksom-inkluderende mennesker som elsker å demonstrere sitt hatt fordekt som empati. 

Anonymkode: 949e3...a80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.6.2020 den 18.09, AnonymBruker skrev:

Ja, det er godt du er smart da.

Anonymkode: 59526...330

:lur:

Anonymkode: 7d94b...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.6.2020 den 18.10, AnonymBruker skrev:

Nå må du sikkert holde deg hjemme enda lenger dessverre...

 

Det er forskjell på å gå en tur til frisøren, gå en tur på apoteket... og samles 19 000 tett sammen på en liten plass.

Det håper jeg virkelig folk forstår

Anonymkode: 770bb...683

Tydeligvis mange som ikke forstod det.

Anonymkode: 7d94b...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lasox

Reagerer sterkt på det selv, TS. Så du er ikke alene om å reagere på det. Nå som vi endelig startet å få lave tall på nye smittede og døde så kommer det selvfølgelig folk som er "politiske korrekte", og skal selvfølgelig få lov til å gjennomføre demonstrasjonene uten noen reaksjoner ifra politiet.

Greit nok at vi har lave smittede og døde, men det kan fort vokse igjen. Det tok ikke lange tiden før vi fikk over 8000 smittede og 239 døde til tross for restriksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...