Gå til innhold

Glöd fra Sophie Elise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg lurer på om andre har lik erfaring med denne selvbruneren som jeg har opplevd. 

Påføringsmessig er den veldig enkel og god. Den gir en fin og gjevn farge de første par dagene, men den lukter veldig selvbruning etter en stund. Jeg er nøye på å skrubbe huden før påføring, og smører meg med en fet og fuktighetsgivende krem. Dagene imellom jeg bruker denne selvbruningen smører jeg meg også med denne fete kremen, for å gi huden mest mulig fuktighet. Men... Her kommer det jeg lurer på... Uansett hvor flink jeg er til å skrubbe/tilføre fuktighet, så sprekker fargen opp etter ca 3 dager, huden forblir tørr, og fargen fader utrolig ugjevnt og stygt av. Det værste er måten den sprekker opp på. 

Er det jeg som gjør noe galt, eller er det denne selvbruningen som er sånn? Jeg føler den ødelegger huden, og jeg kommer ikke til å bruke den igjen.

Det er jo en veldig populær selvbruning, så jeg er sikker på at det er mange her inne om bruker den, og jeg ville blitt veldig glad om andre ville dele sin erfaring 💛🌿

Anonymkode: 2ea01...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke opplevd noe dumt med den og blir heller ikke tørr. 
Den fader veldig fint på meg. Har du veldig tørr hud? 

Anonymkode: 409c7...9c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tim Kristian prøvde Glöd og var ikke fornøyd av samme grunn som Ts skriver. Den fadet og sprakk opp veldig lett. 

Anonymkode: d3614...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke opplevd noe dumt med den og blir heller ikke tørr. 
Den fader veldig fint på meg. Har du veldig tørr hud? 

Anonymkode: 409c7...9c8

Har ganske tørr hud ja, men smører meg masse og ofte med fuktighetsgivende krem. 

Ts

Anonymkode: 2ea01...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tim Kristian prøvde Glöd og var ikke fornøyd av samme grunn som Ts skriver. Den fadet og sprakk opp veldig lett. 

Anonymkode: d3614...d7e

Jeg vil prøve st moriz mousse og spray, noen med erfaring med disse her? 

Anonymkode: 2ea01...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde også, likte den ikke, forsøkte flere ganger og den havnet til slutt i søpla.

Skal aldri mer kjøpe tullete blogger-produkter. 

Anonymkode: 43733...5f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøvde også, likte den ikke, forsøkte flere ganger og den havnet til slutt i søpla.

Skal aldri mer kjøpe tullete blogger-produkter. 

Anonymkode: 43733...5f9

Gikk i søpla min også, nå skal jeg teste ut st moriz 🤞🙏

Anonymkode: 2ea01...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt samme opplevelse som deg, TS! Synes fargen var veldig fin de første par dagene, men den flekker skikkelig stygt av, ser ut som jeg har en hudsykdom. St Moriz og St Tropez er mye bedre. 

Anonymkode: 1291c...5bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt samme opplevelse som deg, TS! Synes fargen var veldig fin de første par dagene, men den flekker skikkelig stygt av, ser ut som jeg har en hudsykdom. St Moriz og St Tropez er mye bedre. 

Anonymkode: 1291c...5bc

Jeg har nå brukt st moriz i en uke, og er så fornøyd!! Fargen er dyp og fin, den sitter fint på, og huden tørker ikke spesielt ut. Lukter godt gjør den også 😉 

Ts

Anonymkode: 2ea01...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sverger til bondi Sands sin bringing mousse! Den er råbra på alle måter 

Anonymkode: 9da58...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...