Gå til innhold

Oppvåkninger tidlig på kvelden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere! Er det noen som har erfaring med at baby bruker lang tid på å finne den veldig dype søvnen om natten? Min baby på 5 mnd legger seg 18:30, men kan ha kvelder hvor hun våkner 10 ganger før vi legger oss. Det er små oppvåkninger, hvor hun feks har dratt ut smokken sin selv og vi må hjelpe henne inn med dette. Noen med erfaring som vet om dette går over etterhvert? Gjør vi noe feil? Når slutter babyer typisk å dra ut smokken sin uten å kunne få den inn igjen? 

Anonymkode: 1cf1f...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha huff jeg la meg sammen med baby rundt kl 19 på den tiden 🙈 campet i senga og så serier eller leste til han sov dypt nok/jeg ble trøtt og la meg. Han sov så lett og våknet så mange ganger at det ikke var verdt det å gå ut av rommet..

Husker ikke nøyaktig når, men rundt 7 mnd tipper jeg, så merket jeg plutselig at jeg kunne sitte en time eller mer sammen med han uten at han våknet. Så da kunne jeg endelig gå fra soverommet og få litt fritid på kvelden!

Nå ved 10 mnd er det stort sett bare en eller to oppvåkninger ila kvelden, og jeg og far kan bytte på å gå inn og trøste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La ikke baby for natta så tidlig da han var så liten, han sov nok sånn av og på på kvelden, også tok jeg han med da jeg la meg i 21-22tiden. Så sov han hele natta frem til 5-6, da spiste han også sov han til 9-10 😊 

Anonymkode: 9cf78...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var akkurat sånn her, men gikk over av seg selv rundt 7-8 måneder 😊 Nå tar det maks en halvtime å få dyp søvn som varer hele kvelden og natta 😀

Anonymkode: 1781c...837

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...